2014-08-01, 21:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DaKaktuz
http://www.fotbolltransfers.com/site/news/43593

Ochoa klar för Malaga, får ändå ses lite som skräll då han ryktades till en jäkla massa klubbar och så valde han Malaga till slut.
Men bra värvning av Malaga som ersättare till Willy!

Oväntat för de som såg honom i tre matcher under VM? Ja, kanske. Oväntat för någon som följer internationell fotboll på regelbunden basis? Nej, knappast.
2014-08-01, 22:33
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kerano
Hans agent är i Wales för att förhandla om en annan spelare.. no more no less.
Spelaren han förhandlar om kan vara Gary Medel som ryktas vara på väg till Inter.
2014-08-01, 22:54
Medlem
anteri17s avatar
Tröttsamt gnäll på Allegri. Han är en gedigen tränare som är ganska flexibel. Han kommer iaf inte ryka ett CL-gruppspel som överskattade Conte gör.
2014-08-01, 22:54
Bannlyst
Diego Lopez to choose between Monaco or Chelsea in the next 72 hours. Navas på väg in som ersättare.
2014-08-01, 22:57
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Tröttsamt gnäll på Allegri. Han är en gedigen tränare som är ganska flexibel. Han kommer iaf inte ryka ett CL-gruppspel som överskattade Conte gör.

Jag antar att du inte sett försäsongsmatcherna?

Kan högst sträcka mig till att Allegri är en godkänd tränare. Tror dock att han kommer få ganska stora problem i Juventus, av många olika anledningar.
2014-08-01, 23:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av -Modric-
Diego Lopez to choose between Monaco or Chelsea in the next 72 hours. Navas på väg in som ersättare.
Chelsea? Det där är skitsnack. Varför i helvete skulle de ta in Diego Lopez när man har Cech och Courtois?
2014-08-01, 23:28
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U-Fig
Chelsea? Det där är skitsnack. Varför i helvete skulle de ta in Diego Lopez när man har Cech och Courtois?
Mou's lilla gullegris?
2014-08-01, 23:55
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Jag antar att du inte sett försäsongsmatcherna?

Kan högst sträcka mig till att Allegri är en godkänd tränare. Tror dock att han kommer få ganska stora problem i Juventus, av många olika anledningar.

Det kan bli problem i Juventus, och jag tror man får svårt att vinna ligan nu när konkurrensen från Napoli, Roma och Inter börjar tätna. Men jag tycker likväl att kritiken tar lite löjliga proportioner. Vi pratar ändå om en tränare som blivit utsedd till ligans bästa med ett mittenlag, samt vunnit en scudetto. Jag tycker det är långt över att vara godkänd som tränare.

Många gnäller på matchcoachningen, det är inget jag märkt av. Däremot tycker jag det varit intressant hur skiftande han kunnat spela Milan. Förberedelser inför stormatcher mot bla Barca och Real har imponerat på mig.
2014-08-01, 23:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Mou's lilla gullegris?
Förvisso, men jag tror verkligen inte att Mourinho är så dum.
2014-08-02, 00:07
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Det kan bli problem i Juventus, och jag tror man får svårt att vinna ligan nu när konkurrensen från Napoli, Roma och Inter börjar tätna. Men jag tycker likväl att kritiken tar lite löjliga proportioner. Vi pratar ändå om en tränare som blivit utsedd till ligans bästa med ett mittenlag, samt vunnit en scudetto. Jag tycker det är långt över att vara godkänd som tränare.

Många gnäller på matchcoachningen, det är inget jag märkt av. Däremot tycker jag det varit intressant hur skiftande han kunnat spela Milan. Förberedelser inför stormatcher mot bla Barca och Real har imponerat på mig.

Case in point: tvåmålssegern på hemmaplan i åttondelsfinalen för ett par år sedan sen.

Där kan vi tala om en taktisk triumf, till skillnad från allt tramsande om Mourinhos "taktiska triumf" mot Atletico Madrid på bortaplan i våras.

http://www.youtube.com/watch?v=-U38fI5mfAM
2014-08-02, 00:12
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U-Fig

Lopez 1a keeper, Courtois lånas/köps ut och chech 2a keeper, skulle inte förvåna mig med Mou.
2014-08-02, 00:19
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Case in point: tvåmålssegern på hemmaplan i åttondelsfinalen för ett par år sedan sen.

Där kan vi tala om en taktisk triumf, till skillnad från allt tramsande om Mourinhos "taktiska triumf" mot Atletico Madrid på bortaplan i våras.

http://www.youtube.com/watch?v=-U38fI5mfAM

Den backlinjen med Abate, Zapata, Mexes och Constant... Hästjobb av Allegri. Fick laget att spela småtrevligt framåt i många av dessa möten med större lag också. Flopp mot Spurs förvisso.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in