2014-02-26, 13:16
Medlem
Big Bosss avatar
Tog en Big King XXL på BK avenyn idag, bättre denna gång o burgaren var varm och osten smält. Lite överladdad med lök bara hehe, fortfarande en stark löksmak i käften.
Citera
2014-03-14, 19:23
Medlem
Jag var inne på Burger King tidigare idag, och åt deras mat för första gången någonsin. Jag tog en Whopper-meny. Jag blev inte imponerad. Trots att jag fick min hamburgare nytillagad (eller ja, jag fick i alla fall vänta ett tag för att få hamburgaren) så var den inte mer än ljummen, och den smakade inte grillad överhuvudtaget. Burger Kings Pommes Frites är dessutom lite väl för tjocka för min smak också, även om de får godkänt.

Maten var inte så pjåkig egentligen, men jag tror inte jag återvänder till Burger King i första taget.
Citera
2014-05-19, 11:46
Medlem
glyos avatar
Har dom börjat fasa ut King of the Day? Ser den inte längre på deras hemsida och märkte att dom slutat erbjuda den på helgerna förut. Ser bara "Folkburger meal" som verkar ersatt den?
Citera
2014-05-19, 16:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av glyo
Har dom börjat fasa ut King of the Day? Ser den inte längre på deras hemsida och märkte att dom slutat erbjuda den på helgerna förut. Ser bara "Folkburger meal" som verkar ersatt den?
Japp. King of the Day har blivit dagens lunch på vardagar (mellan kl. 11-14).
Folkburger meal gäller alla dagar, alla tider; Crispy Chicken eller Double Bacon Cheeseburger - 25 kr styck eller 49 kr för menyn.
Citera
2014-06-06, 17:33
Bannlyst
Provade Angus Bacon Cayenne idag. Vidrig som fan var den. Den är nog egentligen rätt god, men BK är ett lotteri nuförtiden där man ibland får otroligt god mat och ibland skit. Fick sega, kalla pommes, hamburgaren var torr och jobbig att tugga, Colan var avslagen. 0/3 alltså.

Jag äter mer sällan på BK nu just för att man inte vet vad man får, kanske skulle man sluta äta där helt och hållet? Har i alla fall skrivit och klagat, får se vad de svarar.
Citera
2014-06-06, 21:43
Medlem
Vem0ths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av URBANARTS89
Provade Angus Bacon Cayenne idag. Vidrig som fan var den. Den är nog egentligen rätt god, men BK är ett lotteri nuförtiden där man ibland får otroligt god mat och ibland skit. Fick sega, kalla pommes, hamburgaren var torr och jobbig att tugga, Colan var avslagen. 0/3 alltså.

Jag äter mer sällan på BK nu just för att man inte vet vad man får, kanske skulle man sluta äta där helt och hållet? Har i alla fall skrivit och klagat, får se vad de svarar.

Har också blivit besviken på Angus burgarna, slutat köpa dem helt enkelt. Känns som de inte vet hur den typen av burgare ska tillagas.

Äter endå bara på BK när de serverar Angry Whopper, helt beroende av den skiten.
Citera
2014-06-06, 21:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vem0th
Har också blivit besviken på Angus burgarna, slutat köpa dem helt enkelt. Känns som de inte vet hur den typen av burgare ska tillagas.

Äter endå bara på BK när de serverar Angry Whopper, helt beroende av den skiten.

Nej men det är inte bara Angusburgarna. Min flickvän åt en whopper som var lika vidrig den med.
Citera
2014-06-12, 17:55
Medlem
Toblerone4lifes avatar
Men vafan! Dom kan ju inte ta bort king of the day. Brukade köpa 2 burgare för 50. Nu blir det aldrig mer BK igen, för dyrt för den maten man får.
Citera
2014-06-12, 19:04
Medlem
Xheqnhouzs avatar
Jag åt en Angus-nånting för inte så länge sedan, och tyckte den smakade sisådär.

Folkburgar-mealen för 49 kronor är dock ytterst prisvärda.
Citera
2014-06-13, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toblerone4life
Men vafan! Dom kan ju inte ta bort king of the day. Brukade köpa 2 burgare för 50. Nu blir det aldrig mer BK igen, för dyrt för den maten man får.

Du kan fortfarande köpa två burgare för 50:-. Crispy Chicken eller Double Bacon Cheeseburger kostar alltid 25:- /st.
Citera
2014-06-16, 06:53
Medlem
keyboardwarri0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Green Eyes
Du kan fortfarande köpa två burgare för 50:-. Crispy Chicken eller Double Bacon Cheeseburger kostar alltid 25:- /st.

Bara Whopper och Big King Jr som var värd 2 st för 50. Alla andra vill man ju inte betala 3 för 50. Så tråkigt att måndagens 2 Whopper för 50 är borta. Hade blivit en vana.
Citera
2014-08-01, 01:02
Medlem
Sheneys avatar
Går det att byta ut cheddarosten mot pepper jack på alla hamburgare?

MVH trög newbie.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in