2014-07-31, 01:01
Bannlyst
Ja, alla som inte är en tillgång till nationen tycker jag att vi kan ha som regel, ihop med att invandringen som helhet stoppas.
Iallafall så länge den svenska folkstammen är hotad. När det etniskt svenska folket ligger på en nativitet över ~2.3 så kan den selektiva invandringen börja igen.

Sedan gällande de som begår brott skall alla förutom de grövsta brottslingarna utvisas.
De grövsta, t.ex pedofiler, våldtäktsmän, mördare, osv. skall pryglas & sedan avrättas här så att deras straff garanteras.
Citera
2014-07-31, 01:26
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thumpstreet
Hej. Jag vill börja med att säga att jag inte är rasist, men har åsikter om invandringen vilket vi alla har.
Jag tycker t.ex att om man kommer till Sverige i nöd, då ger vi dessa människor ett förtroende inte sant? om man då bryter detta förtroendet är det givet ( tycker jag ) att man ska utvisas. Om vi tar t.ex gruppvåldtäkten i Tensta där det var 6 invandrarkillar som våldtog en 15-årig tjej, ( http://www.dn.se/sthlm/tonarspojkar-frias-fran-gruppvaldtakt/ ) jag tycker att de ska utvisas omedelbart.

Jag vill veta, vad har ni för åsikter då gäller invandrare och brott? Ska de få flera chanser, eller är det ut direkt?

Har du åsikter om invandringen så är du rasist - punkt! (I Sverige alltså).

För att svara på din fråga, invandrare som begår grova brott ska självklart utvisas, är det upprepade grova brott så skulle det helst ha skett igår (men det sker inte?).
Citera
2014-07-31, 01:31
Medlem
Ja, de som begår grova brott skall utvisas på livstid efter avtjänat straff.
Citera
2014-07-31, 05:14
Medlem
Självklart ska de utvisas. Hundra tusentals uppehållstillstånd borde omvandlas till TUT, och vara på "prov". Brott som genererar fängelse ska ge ett fängelsestraff och permanent utvisning. Att de skickas till tortyr är inte vårt problem - de gjorde trots allt ett aktivt val att begå brottet.
Citera
2014-07-31, 08:48
Medlem
Nalin_Pekguls avatar
Frågan är vilka och vad som drivit Sverige till att bli ett land med korvgrillande dialogpoliser, milda straff och mycket få utvisningar.
Citera
2014-07-31, 09:09
Medlem
YP4XQs avatar
Ja detta bör vara självklart. Vid mildra brott ge de två chanser, vid grövre utvisning.
Citera
2014-07-31, 09:13
Medlem
Strejkens avatar
Nej, i Sverige ska alla vara lika inför lagen.
Citera
2014-07-31, 09:14
Medlem
OukMougars avatar
För att skydda den så (närmast patetiskt) utsatta starka svenska rasen bör självklart alla kriminella invandrare, kriminella svenskar, lata invandrare, lata svenskar, tröga invandrare, tröga svenskar, svaga invandrare, svaga svenskar, fula invandrare samt fula svenskar utvisas.

Kvar blir jag och mitt harem. Skicka mig ett vykort.
Citera
2014-07-31, 09:39
Bannlyst
Ja, kanske i vissa extrema fall. Annars funkar det inte att göra en sådan här lag utan att bestraffa varje individ utan att ta hänsyn till en massa saker.

T.ex., ska någon som är 20 år gammal och kom till Sverige när han var 18 år bestraffas lika hårt som någon som är 20 men kom till Sverige när han var 18 dagar gammal?
Citera
2014-07-31, 11:01
Medlem
Så länge man inte blivit svensk medborgare..ska man bli utvisad om man gör nåt grövre brott.
Förstår inte hur man kan vara emot det.??
Har du sökt asyl här så borde man ju vilja sköta sig.
Australien kommer du inte in i om du har gjort nåt brott.. Å det gäller alla.. Vita svarta gula bruna.. En sån lag borde Sverige införa.. Så slapp vi iallafall importera kriminella.
Citera
2014-07-31, 11:15
Medlem
Bajsfacistens avatar
Vid brott som har fängelse 1 år på straffskalan, utvisning i minimum 5 år.
Citera
2014-07-31, 11:23
Medlem
Bajsfacistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bushido69
Så länge man inte blivit svensk medborgare..ska man bli utvisad om man gör nåt grövre brott.
Förstår inte hur man kan vara emot det.??
Har du sökt asyl här så borde man ju vilja sköta sig.
Australien kommer du inte in i om du har gjort nåt brott.. Å det gäller alla.. Vita svarta gula bruna.. En sån lag borde Sverige införa.. Så slapp vi iallafall importera kriminella.

OT: Det är ju faktiskt ytterst komiskt att just Australien har en sådan lag, med tanke på Australiens historia som strafffångekoloni.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in