2014-07-30, 19:24
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hebronny
Vad jag kommenterade var att leksaken inte betalas specifikt, din klumpiga hjärna uppfattar tydligen inte nyanser, det är naturligtvis inräknat i summasumarum!

Fucking retard!
Du menade att leksaken var en gåva och inget annat. Försök inte slingra dig.
Citera
2014-07-30, 19:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mschief
+1

Frukost: Mctoast + 30cl kaffe
Lunch: Big Mac Meny med Light Cola
Middag: Big Mac med Light Cola

Då hamnar man på 1655kcal (använd själva http://www.mcdonaldsmenu.info/nutrition/menucal.jsp). En vuxen mans dagliga basalomsättning ligger på runt 2000kcal. Så även om man inte ens rör på sig och håller sig till denna kost så går man ned i vikt. Lägg till motion 3 gånger om veckan så kan man även "lyxa" till det med vanlig Cola och pommes frites till middagen också.

Så Paolo ljuger alltså? Han berättar här hur hans hälsa försämrades av McD. https://www.youtube.com/watch?v=XJ8djkXnstw
https://www.youtube.com/watch?v=JUblk-_qBbk
Citera
2014-07-30, 19:26
Medlem
Jopsiks avatar
Det hade ju vart fett otrevligt att bara bli antagen för att vara bög.
Ja är han en bög så kanske han vill ha en älvdocka med rosa vingar?
Vilken NORMAL pojke vill ha en älvdocka?
Citera
2014-07-30, 19:27
Medlem
Kapten Kagges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyddan92
De kunde väl bara ha frågat om man ville ha pojkleksaken eller flickleksaken? Sen kan de välja vilken de vill ha oavsett kön.

Det har ingen betydelse vad de hade frågat, den här typen av människor letar efter saker att störa sig på och kommer att ställa till med rabalder oavsett vad. De kommer bara att vrida till frågan på något sätt för att kunna klaga. Hade McD frågat om pojk- eller flickleksaker hade man istället klagat på att McD ens anser att det finns pojk- och flickleksaker.

Det handlar om att få några minuters uppmärksamhet, inget annat.
Citera
2014-07-30, 19:29
Medlem
95% av befolkningen bryr sig inte ett skit om att dom frågar efter kön på barnen.

Men PK fittorna gör såklart ett jävla väsen så fort det är något. Trött jag blir!

Hatar sånt här skit. I-landsproblem. Hatar fittjäveln..
Citera
2014-07-30, 19:35
Medlem
Osthuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rad-i-Kalle
Så då ska de ersättas med nya normer..?
De bör ersättas av normer som inte förutsätter gammaldags, stereotypa världsbilder och låter killen eller tjejen bestämma själv vad den personen föredrar.
Citera
Medlem
ArnoldStrutss avatar
Hahaha skojar du, hur orkar folk bry sig. Visst kanske man inte ska ha kill- och tjejleksaker men hur orkar man bry sig? Så fort minsta genusgrejen dyker upp så SPRINGER man till aftonhoran eller expressen och de sväljer nyheten med hull och hår. "Aaah jag tycker det är förskräckligt! Jag är kränkt!"

"Vilken personligheeeet har ditt barn?
- Nya donken
Citera
Medlem
Jag undrar helt allvarligt ifall dessa "människor", egentligen är robotar utsända av galenpannorna i sjuklövern? Bots, för er som spelar datorspel.

Hur kan man så totalt bortse från de verkliga problemen i samhället?

Det är ungefär som att bli brutalt misshandlad och rånad på stan, för att sedan bli arg för att gärningsmannen inte artigt sade hej då efteråt.

"Bara två saker är oändliga, universum och mänsklig dumhet. Och jag är inte säker på det förstnämnda"

Albert Einstein
Citera
2014-07-30, 19:40
Medlem
KillenArCPs avatar
Det kanske var en feminist i kassan som ville ge motorcykeln till dottern?

Ja, jag säger då det. Att folk inte har bättre saker att bry sig om är för mig en gåta.
Citera
2014-07-30, 19:41
Medlem
Det är en kille (tackar som frågar), men vi skulle vilja ha en tjejleksak.

Problem solved, satkärring.
Citera
2014-07-30, 19:41
Medlem
m4tt145s avatar
Måste varit en traumatisk upplevelse för henne. Flera års terapi väntar förmodligen för att lägga dunkel över denna tragiska händelse.
Citera
2014-07-30, 19:45
Medlem
mrtowlies avatar
Alltså detta jävla hen-sverige. Vi har så få riktiga problem här så vi uppfinnar dessa icke-frågor. Blir så less.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in