2014-07-30, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cammo
Hennes facebooksida säger det mesta https://www.facebook.com/rebecca.dovholt

Vilken förvirrad kvinna, har hon ingen man som kan sätta henne på plats?
Citera
2014-07-30, 18:02
Medlem
Hur skitnödig får man vara? Om den frågan, och handlingen därefter vänder upp och ned på hennes liv så kanske hon ska ta och besöka psyket.
Citera
2014-07-30, 18:03
Medlem
Skrivbordslampas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blankname
Hur skitnödig får man vara? Om den frågan, och handlingen därefter vänder upp och ned på hennes liv så kanske hon ska ta och besöka psyket.
Du tror inte att det är mer troligt att hon bara störde sig på det, gick vidare och tänkte att hon hade en chans att skapa debatt genom att skriva ett inlägg?

Alltså, jag är helt för att folk kritiserar feminister man jag tycker det blir löjligt när man försöker få det att verka som att alla går batshit crazy.
Grejen är att det ju finns många feminister som faktiskt är batshit crazy, men om man påstår att varenda en är det så kommer ingen ta kritiken på allvar.
Senast redigerad av Skrivbordslampa 2014-07-30 kl. 18:06.
Citera
2014-07-30, 18:04
Bannlyst
Nu är jag man och var kåt ganska tidigt och kunde väl haft glädje av en uppblåsbar Barbara, men för småflickor kunde ju en barnanpassad dildo vara en trevlig leksak. Att undanhålla barnen möjlighet till avancerad sexuell självstimulans är odemokratiskt. Skall vuxna ha dildo m.m. så bör även barn få tillgång!
Citera
2014-07-30, 18:05
Medlem
PrincessLunas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
"Det är sällan problem att...", fan står jag i kassan och betalar för en sak ska jag väl få välja själv vad det är jag vill ha?

Absolut...och nu fick ju kärringen det också, dock valde hon att bli upprörd över ordvalet till de 2 alternativen hon hade...
Citera
2014-07-30, 18:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SamusAran
Blir så trött på det här...!

När jag var liten så minns jag mycket väl att kassörskan frågade min pappa ifall happy mealen var till en flicka eller pojke. Jag ville ju såklart ha flickleksakerna då, haha. Inget konstigt med det.

Om man är bög alt. kvinna så går jorden under
Citera
2014-07-30, 18:08
Medlem
Busstations avatar
P3 har sådana här ickenyheter uppe varje dag i stort sett.

"Dags för nyheter, vi börjar med en notis att 60 barn blivit mördade i Irak av rebeller. Nu vidare till dagens huvudnyhet, kassapersonal frågar vad ens barn har för kön på McDonalds"

Sen tycker jag likväl att man kan fråga vilken leksak som barnen vill ha när det finns alternativ, men att göra stora nyheter av dessa saker på riksradio är bara patetiskt.
Citera
2014-07-30, 18:08
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrincessLuna
Absolut...och nu fick ju kärringen det också, dock valde hon att bli upprörd över ordvalet till de 2 alternativen hon hade...
Eller så blev hon upprörd över att någon jävla köttvändare försöker pracka på henne en vara utifrån helt andra preferenser än den som verkligen betyder något - hennes uttryckliga önskan.

Kassapersonalen ska fråga: "Vad vill du ha för leksak?". Punk och slut på diskussionen. De som hävdar något annat är valfrihetshatande talibaner.
Citera
2014-07-30, 18:09
Medlem
lyrica32s avatar
Vissa har verkligen inga riktiga problem i livet.. Shit.
Citera
2014-07-30, 18:10
Medlem
För minsta lilla sak ska man gnälla. Tack för att återigen feminister visar sitt rätta ansikte.
Citera
2014-07-30, 18:12
Medlem
PrincessLunas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Eller så blev hon upprörd över att någon jävla köttvändare försöker pracka på henne en vara utifrån helt andra preferenser än den som verkligen betyder något - hennes uttryckliga önskan.

Kassapersonalen ska fråga: "Vad vill du ha för leksak?". Punk och slut på diskussionen. De som hävdar något annat är valfrihetshatande talibaner.

"Vill du ha pojk eller flickleksak?" vad fan är problemet och skillnaden? semantiken? Märker att det är svårt för en arbetarfientlig internetrebell som dig själv att inte ta åt dig när ord som inte stämmer med din löjliga världsbild används.
Avgå din ordfascist.
Citera
2014-07-30, 18:17
Medlem
Hyddan92s avatar
De kunde väl bara ha frågat om man ville ha pojkleksaken eller flickleksaken? Sen kan de välja vilken de vill ha oavsett kön.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in