Citat:
Ursprungligen postat av
Clodius
Aha - stavningsargumentet! Ja, det är ju alltid lika övertygande eller hur? men nu är det så att svenska är inte mitt första språk och jag är dessutom dyslektisk, och när jag skriver proffesionellt har jag en flicka som rättar mina alster, men inte på Flashback dessvärre... Jag får be om överseende...
"Professionellt"... där folk rättar dina logiska brister och suddar bort dina plötsliga angrepp på vår demokrati i väst?
Citat:
Angående att ryssarna lämnar landet - ja - men när det gäller regionerna som eftersträvar självständighet/anslutning till Ryssland - så är det knappast lämpligt att de ersätts av blodsbesudlade Kievtrupper med nazistförband och allt - bättre då att internationell trupp från länder som är oberoende tar över. Jag har t.o.m. i ett tidigare inlägg föreslagit att Brasiliens expresident Lula skulle kunna leda processen. Men för att få igång en fredsprocess så är första steget vapenvila.
När terroristerna gripits, de invaderande ryssarna lämnat landet, då kan fredssamtal, försoningsarbete och återuppbyggnaden påbörjas. Internationell trupp från förslagsvis FN kan övervaka att Ukrainas militär återinför säkerhet och avväpnar militia från alla sidor, det är dock väldigt tramsigt att du som du gör gå så långt som att lansera en kandidat till en process som du inte ens vet vad den ska gälla. Vi har tidigare konstaterat att bara 5% av folket i Östra Ukraina ens har tänkt tanken att annekteras av Ryssland. Om du tror att detta är något som "expresident Lula" ska leda en process om så är du återigen, som jag redan sagt, en fascistoid odemokratisk pro-ryss som försöker dölja din härkomst och hemvistelse.
Citat:
Personligen tror jag att tåget om federation har gått redan. Kievs oförsonliga politik har nog omöjliggjort den lösningen.
Jaså, så nu är du öppet för en rysk annektering mot folkets vilja alltså?
Citat:
Sedan väntar jag fortfarande på beläggen att jag är fascist och mot yttrandefrihet - en felstavning räcker väl inte för det?
"En"... det var en underdrift.

Om du fortsatt vill låtsas vara något du inte är så tänk på de små detaljerna. Vem ska hjälpa dig med logiken, etiken och meningsuppbyggnad? Du har mycket att jobba på som de flesta pro-ryska kreaturen i Putins hage.