2006-09-04, 22:45
Medlem
HonkenLarssons avatar
hej hej.

Lite bakgrund. Børjade træna før en månad sen efter ett uppehåll på två år eller så. Alltid jobbigt att starta upp på nytt. och det var smærtsamt att inse att man minst hade halverat sina tidigare prestationer.

Så efter att jag grundat med vældigt lætt træning och liite snålare diet så tænkte jag køra igång på allvar igen, Snackade med en kompis om vad man skulle køpa før tillskott. Han tyckte att kreatin och protein var en bra start.

Tidigare har jag aldrig reagerat något næmnvært på kreatin och jag tycker attdet var veligt med att kæka det hela tiden och uppladdningsfaser och annat samt att man samlade på sig vatten.

Ja iallfall før att gøra en lång historia lite kortare så sålde han tillslut Något som heter "max muscle fullbown extreme" tillsammans med "Max muscle kre-alkalyn"

Han berættade att Kre-alkalyn grejjen skulle enbart tas innan træning liksom den dær andra "extreme" produkten. Extremen ær något kreatin som ger en energi kick och jag måste sæga att det funkar något hels sjukt bra. Har bara testat det en gång en fan... Energooin tar aldrig slut, bara att køra på som ett lokomotiv.

Hur den andra funkar vet jag inte då den inte har sådana påtagliga effekter som kan upptæckas på enbart en gång. men extremepulvret var helt otroligt.
Citera
2006-09-05, 15:02
Medlem
Axons avatar
Gissar på att det är kreatinmonohydrat i en snygg förpackning alá san nutrition
Citera
2006-09-05, 16:01
Medlem
bigswiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axon
Gissar på att det är kreatinmonohydrat i en snygg förpackning alá san nutrition
Om du tänkte på kreatinet antar jag att det är Kre-alkalyn, inte vanligt monohydrat, eftersom den hette max muscle kre alkalyn.

Kre-alkalyn är som monohydrat fast utan vätskeansamlingar, uppladdningstid (det verkar omedelbart) och att molekylen är stabil vilket hindrar kreatinin att uppstå.
Citera
2006-09-05, 16:25
Medlem
HonkenLarssons avatar
Det jag reagerade på var att det var något extremt uppiggande. Energin tog fan aldrig slut. Skall prøva idag med ett benpass, Skriver något efteråt så får vi se vad som tycks då. Har tidigare kørt med vanligt kreatin med uppladdningsperioder och annat av allt det innebær. Om dett anu funkar som det skall så innebær det att man slænger i sig påvægen till gymmet och bara dom gångerna man trænar. Bara det gør det pengarna vært. Som sagt jag utværderar nu så får vi se.
Citera
2006-09-05, 20:26
Medlem
HonkenLarssons avatar
Visst fan går man igång men idag var det inte alls lika påtagligt som igår, trist. Men visst fan kænns det att något hænder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in