2014-07-27, 20:08
Medlem
Kafferastens avatar
Fy fan vad synd om Remy att få det här beskedet efter att ha åkt till USA och grejat med allt. Vem vill plocka han nu? Stannar han i QPR? Tråkigt för Liverpool känner jag ju så klart men tänker mest på grabben och hur han måste känna.

Känner ingen större tillit till Liverpool vad gäller förmågan att värva vettigt. Vad skit som helst kan komma in istället nu.
2014-07-27, 20:13
Medlem
KimKuk-Jings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
-Di Maria. Kommer troligtvis hamla i PSG i slutet av transferfönstret. Tror den såpan kan bli rätt utdragen.

-Lavezzi. PSG ska ha nekat bud från Inter på honom... Blir antagligen kvar vad jag tror. Skulle vara Milan isf som kan börja rycka i honom.

-Cavani. "Sjukdom" höll honom borta från PSGs Asien turné.... Haha, den mest typiska Silly Season förklaringen. O det rör ju sig alltid om de mest omskrivna spelarna... Klart det är enorm rörelse kring Cavani.. Men svårt se någon klubb hosta upp det PSG kräver efter hans Säsong / VM.... Skulle säga 70% Chans han blir kvar.. 20% till Arsenal 10% Till Real Madrid..

-Pastore. Kommer antagligen lämna och det mesta tyder på Atletico Madrid. Situationen är ohållbar i dagsläget. Klubbarna ska ha förhandlat om honom vad jag förstått. Juventus är en outsider.

EDIT: Ser det som en liten outsider att Monaco kan går in i dragkampen om Cavani

Posta en enda källa som tyder på att Arsenal är intresserade av Cavani och med i den såkallade "dragkampen".
2014-07-27, 21:11
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KimKuk-Jing
Posta en enda källa som tyder på att Arsenal är intresserade av Cavani och med i den såkallade "dragkampen".
..... Om det nu blir någon dragkamp om honom...

Jag skrev inte att de var intresserade... Jag angav bara hur stor chansen skulle kunna vara att han hamlar där innan fönstret stänger. Baserat på behov, osv osv...
Senast redigerad av Emoll 2014-07-27 kl. 21:16.
2014-07-27, 21:15
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KimKuk-Jing

fast om du ändå är ute efter en källa så finns det ju faktiskt, även om det inte är av det bättre slaget. http://www.express.co.uk/sport/football/490272/Arsenal-Chelsea-Liverpool-Man-Utd-target-Edinson-Cavani-skips-PSG-pre-season-training

En vecka gammal.
2014-07-27, 22:19
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ancelotti: "I believe in this team. We have Benzema who is very reliable and we can use other players as forwards."

Ancelotti: "Isco can be a false nine it's not important to have a striker to score many goals but a player that passes to Cristiano & Bale."

https://twitter.com/RmadridInfo

Detta låter inte alls bra. Benzema som den enda naturliga anfallaren är inte tillräckligt.

Från samma Twitter-konto:

Citat:
Paris Saint-Germain have raised their bid to sign Ángel Di María, increasing their offer by 10 million euros to 75 million. [AS]
Senast redigerad av TKD_1337 2014-07-27 kl. 22:22.
2014-07-27, 23:01
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Detta låter inte alls bra. Benzema som den enda naturliga anfallaren är inte tillräckligt.

Äh real har sån grym trupp, visa lite nåd till de andra klubbarna
2014-07-27, 23:07
Medlem
thatis7tisshows avatar
Har Realfansen fått någon sorts hybris? Helvete vilket jävla lag man har

-"nä men vafan vi plockar in Falcao på lån också."
2014-07-27, 23:15
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Äh real har sån grym trupp, visa lite nåd till de andra klubbarna

Citat:
Ursprungligen postat av thatis7tisshow
Har Realfansen fått någon sorts hybris? Helvete vilket jävla lag man har

-"nä men vafan vi plockar in Falcao på lån också."

Jag skulle i alla fall inte vilja se Isco eller James som anfallare ifall Benzema t.ex. skulle vara borta i en månad. Bättre täckning behövs, ja!
2014-07-27, 23:17
Medlem
Ledarens avatar
Lovren är klar för LFC.

http://www.bbc.com/sport/0/football/28492306
2014-07-27, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337

Bra förhandlat av Perez och de övriga i styrelsen om prislappen stämmer. Jag tycker vi borde kunna få så mycket med tanke på vad Bale och James kostade. Di Maria är lika bra om inte ännu bättre.

Det kan vara positivt om ingen anfallare värvas in - det innebär mer speltid till Isco och Jese.
2014-07-27, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Lovren är klar för LFC.

http://www.bbc.com/sport/0/football/28492306

Fortsätter det i denna takten har Saints snart råd med att köpa tillbaka Gareth Bale.
2014-07-27, 23:35
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Fortsätter det i denna takten har Saints snart råd med att köpa tillbaka Gareth Bale.

Lol. Chambers ryktas till Arsenal och Schneiderlin ryktas till Spurs just nu är väl det jag hör. Vilka spelare har man köpt in? Pellé var det va?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in