2014-07-27, 18:33
Medlem
Caprice110s avatar
Remy ryktades till spurs för någon säsong sedan, om det var innan han gick till qpr tro. Då sades det att han hade knä eller hjärtproblem, kommer ej ihåg vilket men något av dem ich man valde då att att ej köpa honom.

Angående Liverpool. Det sades förmodligen de har x-miljoner att värva för och sedan sålde se suarez och fick X-miljoner. Då tror man att de kommer värva för allt.

Detta var hur det sades om spurs med. De hade x-miljoner att värva för och sedan sålde man bale och värvade bara för de pengarna. Tror samma sak om Liverpool, kommer handla för suarez pengarna, inte mycket mer iaf.

Ovanligt tyst om spurs nu efter Davies blev klar. Lite om aston villas holländska back annars mer om utlåning av holtby. Hoppas verkligen på mittbackar^^
2014-07-27, 18:38
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caprice110
Remy ryktades till spurs för någon säsong sedan, om det var innan han gick till qpr tro. Då sades det att han hade knä eller hjärtproblem, kommer ej ihåg vilket men något av dem ich man valde då att att ej köpa honom.

Angående Liverpool. Det sades förmodligen de har x-miljoner att värva för och sedan sålde se suarez och fick X-miljoner. Då tror man att de kommer värva för allt.

Detta var hur det sades om spurs med. De hade x-miljoner att värva för och sedan sålde man bale och värvade bara för de pengarna. Tror samma sak om Liverpool, kommer handla för suarez pengarna, inte mycket mer iaf.

Ovanligt tyst om spurs nu efter Davies blev klar. Lite om aston villas holländska back annars mer om utlåning av holtby. Hoppas verkligen på mittbackar^^

Ryktas ju lite om Shawcross, något jag hade välkomnat mer än en Lovren tex. Danny Rose verkar vilja sticka som tidigare nämnt då han spelade som en kossa på senaste träningsmatchen.
2014-07-27, 19:01
Medlem
KimKuk-Jings avatar
Någon som vet något nytt om Di Maria, Lavezzi, Cavani och Pastore?
2014-07-27, 19:18
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KimKuk-Jing
Någon som vet något nytt om Di Maria, Lavezzi, Cavani och Pastore?

-Di Maria. Kommer troligtvis hamla i PSG i slutet av transferfönstret. Tror den såpan kan bli rätt utdragen.

-Lavezzi. PSG ska ha nekat bud från Inter på honom... Blir antagligen kvar vad jag tror. Skulle vara Milan isf som kan börja rycka i honom.

-Cavani. "Sjukdom" höll honom borta från PSGs Asien turné.... Haha, den mest typiska Silly Season förklaringen. O det rör ju sig alltid om de mest omskrivna spelarna... Klart det är enorm rörelse kring Cavani.. Men svårt se någon klubb hosta upp det PSG kräver efter hans Säsong / VM.... Skulle säga 70% Chans han blir kvar.. 20% till Arsenal 10% Till Real Madrid..

-Pastore. Kommer antagligen lämna och det mesta tyder på Atletico Madrid. Situationen är ohållbar i dagsläget. Klubbarna ska ha förhandlat om honom vad jag förstått. Juventus är en outsider.

EDIT: Ser det som en liten outsider att Monaco kan går in i dragkampen om Cavani
Senast redigerad av Emoll 2014-07-27 kl. 19:26.
2014-07-27, 19:24
Medlem
Emolls avatar
Chambers kommer att offentliggöras för Arsenal i morgon enligt Ornstein. Ska finnas med på träningslägret i Österrike.

Fortfarande i marknaden för en DM.
2014-07-27, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Vet inte om du syftar på mig men jag skrev i alla fall att Chambers kan spela på dessa positioner. Men givetvis var det inte menat som att "nu behöver vi inte köpa någon defensiv mittfältare eller mittback". Det hoppas jag var uppenbart.

Poängen var snarare att Chambers har potential, likt t.ex. Phil Jones, att lira på ett par olika positioner.

Det kan ha varit du, ja. Och nej det var inte så jag tolkade det heller men det blir intressant att se vilken roll han förväntas ta i laget.

Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Förstår inte hur folk kan vilja offra Campbell, (med sån enorm potential) för Balotelli... O då även behöva slänga in cash emellan. Skulle inte byta bort Campbell om jag så fått Balotelli + pengar. Han är en bortskämd snorvalp på plan som har stagnerat i utvecklingen.

Just för att Balotelli också har potential, även om mycket av hans talang är bortkastad. Med rätt tränare kan han bli nyttig. Risken ligger just i om Wenger är rätt man att skola honom och om Campbell ska offras.
2014-07-27, 19:26
Medlem
Busstations avatar
Har inte hängt med riktigt de senaste dagarna, är Hummels avskriven från att bli ett Unitedförvärv eller håller de fortfarande på och försöker?
2014-07-27, 19:29
Medlem
Caprice110s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Ryktas ju lite om Shawcross, något jag hade välkomnat mer än en Lovren tex. Danny Rose verkar vilja sticka som tidigare nämnt då han spelade som en kossa på senaste träningsmatchen.

Shawcross . Hoppas jag verkligen inte!
Gör inget om rose lämnar, då jag tycker han är dålig. Missade tyvärr senaste matchen :/
Men verkar som vi får ett "nyförvärv" i lamela

Frågar igen.

Vad vet ni om de 3 nyförvärv Lazio gjort ?
2014-07-27, 19:37
Medlem
hakansukkurs avatar
http://www.lasexta.com/noticias/deportes/zubizarreta-ojo-huracan-polemica-politica-fichajes_2014072500316.html

Zubizarreta verkar borja fa det lite hett om oronen, med all ratt. Fattar inte vad Barca hallt pa med senaste aren. Om du har en karna fran la Fabrica med Valdez, Puyol, Pique, Busquets, Xavi, Iniesta, Messi, hur svart kan det vara att fylla 4 platser och lite avbytare/ersattare. Borjade under Laporta med Chygrynsky och Ibrahimovic som kostade 100m Eur ihop och som Zubi salde for 40m. Han har gjort tva bra kop, Mascherano och Alba (24 resp 14m). Fabregas och Alexis far val ses som ok, men flyttar. Suarez och Neymar aterstar att se. Sen har vi transfer som far ses som usla Adriano(dyr), Toure(salt billigt), Song(kattastrof), Maxwell(salt billigt), Villa/Jeffren(stor forlust). Men varst av allt ar siffrorna. Totalt har man lagt ut over 500m Eur och salt for 200m. RM har bytt ut hela laget (utom Ramos, Marcelo och Pepe) i princip under samma tid och lagt ut marginellt mer men salt for betydligt mer.
Senast redigerad av hakansukkur 2014-07-27 kl. 19:42.
2014-07-27, 19:37
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plasil

Just för att Balotelli också har potential, även om mycket av hans talang är bortkastad. Med rätt tränare kan han bli nyttig. Risken ligger just i om Wenger är rätt man att skola honom och om Campbell ska offras.

Ja, men precis som du även nämner. Den är tyvärr bortkastad och jag tror aldrig han kommer bli den spelaren han har talangen för. Det syns på honom.
2014-07-27, 19:47
Medlem
Hirvis avatar
Balotelli hade passat perfekt i Arsenal, han avgjorde CL-finalen på mitt FM.

Tror seriöst på det dock, han skulle få mer bollar att jobba med. Inte behöva göra allt jobb själv, och i grunden är han en otroligt bra anfallare med en kapacitet som få kommer i närheten av, tror Wenger kan vara det som krävs.
2014-07-27, 19:53
Medlem
waikikiis avatar
Även om Balotelli aldrig kommer nå upp till hans sanna potential vilket vore världens bästa centrala forward så är han sannerligen en rejäl uppgradering över Giroud.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in