2014-05-21, 01:29
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Denna film hade kunnat vara så jävla mycket bättre. Fantastiska skådisar och skön stämning men alldeles för tunn story men ändå "vacker" på något sätt.
Citera
2014-05-21, 01:37
Medlem
zxcvb45s avatar
Gillade denna, känns endå väldigt realistisk, och Harrelsons porträttering av ett pundar-psycho är utmärkt, sen så gör Bale aldrig en besviken, går alltid in 100 % för sina roller.
Det jag inte riktigt förstår är Forest Whitakers förvånadsvärt lilla roll, han är en annars vädigt duktig skådespelare, kul att han var med i vilket fall.
Citera
2014-07-24, 15:37
Medlem
Tyckte det tog ett tag innan det började hända saker. Även om den något passiva första halvan var givande för kännedom om karaktärerna.
Citera
2014-07-25, 01:00
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stillwaiting
Tyckte det tog ett tag innan det började hända saker. Även om den något passiva första halvan var givande för kännedom om karaktärerna.

Det var ju den första halvan som var sevärd. Andra halvan snabbt glömd, generisk action.
Citera
2014-07-25, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Det var ju den första halvan som var sevärd. Andra halvan snabbt glömd, generisk action.
Själva handlingen börjdade inte först hälften av rullen passerat. De la ner för mycket på fel ställen och för lite på rätt så att säga. Tycker ändå att jag saknade en viss bredare intensitet.

Allt hände för snabbt när det väl hände saker, och om det inte vore för casten så skulle den vara en medioker "rycka på axlarna" 5~ på IMDb.

Sen som flera andra sagt så var det otroligt overkill med någon som Whitaker i den birollen.

Sen om jag ska vara extra kritisk nu när jag ändå är igång, tycker jag hela grejen med slagsmålen, Bales brorsa och Dafoe var en aning.. vet inte hur jag ska uttrycka mig riktigt, det applicerade inte.

Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in