2014-07-22, 08:15
Medlem
Plåster, sen en coverup.
Citera
2014-07-22, 09:35
Medlem
helveteskyrkas avatar
Vinkel slip fungerar förvånansvärt bra.
Tänk på att gå ganska djupt bara..

Hade ett hakkors jag gjorde på fyllan som jag tog bort på detta vis.
Tänk på att man får ett satans fult ärr
Citera
2014-07-22, 10:34
Medlem
LoserMachines avatar
Det finns ju någon kräm som dom kör med, kolla upp det på youtube. Något frätande.
Citera
2014-07-23, 16:17
Medlem
Ta bort tatuering med laser

Hej!
Jag har varit på en laserbehandling för min tatuering på överarmen. Jag tycker att det gick bra även om jag inte ser någon skillnad på tatueringen före och efter behandlingen. Lagom tills mitt andra inbokade tillfälle hos laserborttagaren var det en artikel i tidningen där det kom allvarliga klagomål mot den studion och jag känner mig därför inte bekväm med att gå tillbaka dit

Så nu till frågan, vilken laserstudio ska jag vända mig till? Jag bor i Västerås men kan tänka mig att åka till omkringliggande städer om det är en studio med bra omdömen. Det viktigaste för mig är att det är ett bra och seriöst ställe.

Är det någon av er som har positiva erfarenheter av någon laserstudio som ni kan rekommendera?
Citera
2014-07-23, 16:34
Medlem
zobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamelot89
Hej!
Jag har varit på en laserbehandling för min tatuering på överarmen. Jag tycker att det gick bra även om jag inte ser någon skillnad på tatueringen före och efter behandlingen. Lagom tills mitt andra inbokade tillfälle hos laserborttagaren var det en artikel i tidningen där det kom allvarliga klagomål mot den studion och jag känner mig därför inte bekväm med att gå tillbaka dit

Så nu till frågan, vilken laserstudio ska jag vända mig till? Jag bor i Västerås men kan tänka mig att åka till omkringliggande städer om det är en studio med bra omdömen. Det viktigaste för mig är att det är ett bra och seriöst ställe.

Är det någon av er som har positiva erfarenheter av någon laserstudio som ni kan rekommendera?

Man ska ju typ ha 10 sessions. Tror att det börjar synnas efter typ 5.
Citera
2014-07-23, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zob
Man ska ju typ ha 10 sessions. Tror att det börjar synnas efter typ 5.

Ja, jag räknar med att det kommer ta tid. Det har nu gått två månader sedan första lasertillfället så jag vill gärna hitta en studio som verkar vettig så jag kan boka in en tid för nästa sittning.
Citera
2014-07-23, 16:59
Medlem
ZethMalkovis avatar
vad är det för färger i din tatuering du vill ta bort?, det spelar roll.`
edit: varför kollade du inte upp detta innan?
Senast redigerad av ZethMalkovi 2014-07-23 kl. 17:06.
Citera
2014-07-23, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZethMalkovi
vad är det för färger i din tatuering du vill ta bort?, det spelar roll.`
edit: varför kollade du inte upp detta innan?

Den är bara svart. Känner du till någon bra laserstudio?
Citera
2014-07-25, 12:27
Medlem
Jag har bokat in en tid hos Tatueringsborttagning Stockholm nu så hoppas på att dom är bra
Citera
2014-07-26, 18:47
Medlem
Någon som vet vad som har hänt med Lightspot i Västerås?
Citera
2014-07-30, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheSuper
Någon som vet vad som har hänt med Lightspot i Västerås?

Jag har försökt hitta information om det men inte lyckats och någon aktuell hemsida eller facebooksida verkar de inte ha. Antar att de har lagt ner
Citera
2014-08-05, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exquisitely
Frågan är om det verkligen går att få bort en tatuering helt och hållet eller om det är vanligare att den blir kvar som en skugga:

http://beautylight.se/wp-content/uploads/2012/02/tattoosRemovalBA_2.jpg

http://www.laservanish.se/bilder/Anna.jpg

http://www.tatueringsborttagning.se/images/f_efter1.jpg

Det här företaget i mitten Laservanish skulle jag verkligen vilja varna för. Jag har gått på flera behandlingar där för att avlägsna födelsemärken och min tatuering och fått jättefula bestående ärr! Resultatet är värre än var det var från början!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in