2014-07-23, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArgIdiot
Durmaz nobbar en flytt till Olympiakos på inrådan av Genclerbirligis president.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/turkiet/article19259367.ab

Har han fått storhetsvansinne? Det kommer inte bättre möjligheter än så här. Durmaz är en medelmåtta.
Tyckte fan i mig att jag såg en artikel häromdagen på just aftonbladet där de bekräftade värvningen av Durmaz till "storklubben".....
2014-07-23, 01:03
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Är det bara jag som tycker de känns skumt hur svårt Barca har att locka bra mittbackar till klubben? Det förvånar mig att Hummels inte tar chansen att dra dit, eller typ Benatia.
Det är många partner som ska komma överens... Dortmund vill väl inte sälja(?), man ville inte betala 50M för 29-årig Thiago Silva, PSG vill inte sälja Marquinhos (PSG är en av få klubbar som aldrig behöver sälja spelare pga deras rika ägare) Roma vägrade sälja deras mittbacksklippa för under utköpsklausulen på 67M euro om jag inte minns fel....
2014-07-23, 01:27
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/turkiet/article19259367.ab

Har han fått storhetsvansinne? Det kommer inte bättre möjligheter än så här. Durmaz är en medelmåtta.

Som artikelförfattaren är inne på måste det vara en klubb från en större liga som har blandat sig i, i sista sekund. Serie A?
2014-07-23, 08:07
Medlem
IfIWereAGirls avatar
Daily Mail rapporterar om Isco till City nu när James anslutit.
2014-07-23, 08:17
Medlem
cyberkalles avatar
Det kanske är ett gammalt rykte men läser att Antonio Conte kommer presenteras idag som ny tränare för PSG.
2014-07-23, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellebelle
Kanske börjar det vattnas i munnen på PSG nu och kastar ut Blanc till förmån för Conte?
Kanske inte var så långt ifrån sanningen trots allt. Vi får se hur det utvecklar sig under dagen.
2014-07-23, 09:17
Medlem
Caprice110s avatar
hoppas det är ok jag frågar här

Hur mycket kan en spelare bestämma? Säg han har 2 år kvar på kontraktet och klubben vill sälja honom, man har fått ett erbjudande, men spelaren vill inte lämna. Kan de tvinga honom eller hur fungerar det?

Sedan undrar jag hur det fungerar när man värvar unga spelare. Tex läste jag att tottenham har värvat Musa Yahaya, 16-17 år men han hara bara skrivit på ett pre-contract då han är för ung för att skriva ett proffskontrakt. Hur fungerar detta? är det 18 år som gäller för att skriva kontrakt? För hur fungerade det när tex Barcelona köpte Messi som var yngre?

Sedan undrar jag om ni vet hur det fungerar när man köper unga spelare. Säg att Tottenham skulle köpa en ung spelare från brasilien, blir det fler utgifter än köpet + lön? Tänkte på Porto som ofta köper billigt från sydamerika och säljer dyrt. Tex Hulk och Rodrigez

Sägs att Vorm bekräftat att han gått till spurs, dock inget officiellt än
2014-07-23, 09:26
Medlem
Emolls avatar
Det hör ju till att Real Madrid pungar ut pengar. De gör ju detta av politiska orsaker oftast. De ska se "mäktigast" ut. Detta är egentligen underbart för övriga klubbar. Saken är ju den att oftast är ju inte de nya värvningarna så mycket bättre än vad de redan har, o det resulterar blir ju i att de rear de ut extrema klassspelar som de redan har(inte alltid, men rätt ofta).
Många anser ju tom att Di Maria är bättre än vad Rodriguez är..
Men deras plikt är ju även att nöja alla miljontals plastsuppotrar runt om i världen.. De mer passionerade fansen tycker inte om det. Men men, detta är bra för silly season!
Senast redigerad av Emoll 2014-07-23 kl. 09:29.
2014-07-23, 09:29
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:

Citat:
Olympiakos och Durmaz turkiska klubb Genclerbirligi var överens om övergångssumman på cirka 20 miljoner kronor.
Det skulle innebära att Eero är värd lika mycket för tillfället. Vad jag tycker om Eero är känt men att Dumazz skulle var värd mer 8-10 mille är minst lika skrattretande.

Som sagt stämmer siffrorna så är det bara att gratulera AIK. När man ser att AIK-fans är rädda att klubben bränner pengarna på t.ex. ett långtidskontrakt med Teteh så hoppas man att de har rätt.
2014-07-23, 09:36
Medlem
Otroligs avatar
Är det inte lite märkligt att PSG går efter Conte egentligen? De är antagligen ute efter en tränare som kan hjälpa dem att ta det sista steget i Europa. Är han verkligen rätt tränare för det givet hur det gick för Juventus i CL och EL (vill argumentera för att det var ett stort misslyckande att man missade finalen i EL och förstås att man åkte ur sin grupp i CL dessförinnan).
2014-07-23, 09:38
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Det kanske är ett gammalt rykte men läser att Antonio Conte kommer presenteras idag som ny tränare för PSG.

Det är i så fall Ibrahimovics stora chans att nå framgång i CL, även om jag ändå i detta läge skulle hålla Real Madrid och Bayern München som titelfavoriter.

van Gaal ska tydligen få spendera i princip hur mycket han vill i Man U. Evra, Ferdinand och Vidic är tänkta att ersättas med Blind, de Vrij och Hummels - utmärkta värvningar om de ros i hamn.
2014-07-23, 10:05
Medlem
bannaintekalasfilms avatar
http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2014/07/21/4974109/barcelona-agree-mathieu-deal?ICID=HP_PN_3#article-comments

20 miljoner euro för en 30 årig Mathieu, inte så bra köp av Barcelona om det är sant.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in