2014-07-21, 20:24
Medlem
Hej! Jag och mina vänner ansökte om att Bli funktionärer på way out west, men endast jag blev antagen. Det verkar som en rolig grej liksom, men tror ni att man komme vara gorever alone i Götet då? Är väldigt social, men svenskar som åker med sina vänner tenderar rent generellt att inte vara så välkomnande. Åker en del ensamma som funktionärer? Är det värt? Någon med erfarenhet?
Citera
2014-07-21, 21:09
Medlem
Marquesos avatar
Känner åtminstone en person som åker själv som funktionär, men är övertygad om att det är många andra som gör samma sak. Är du social kan du garanterat träffa andra funktionärer att hänga med.

Bara du har någonstans att bo blir det säkert grymt!
Citera
2014-07-21, 21:38
Medlem
Joels-bitars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SappSapp
Hej! Jag och mina vänner ansökte om att Bli funktionärer på way out west, men endast jag blev antagen. Det verkar som en rolig grej liksom, men tror ni att man komme vara gorever alone i Götet då? Är väldigt social, men svenskar som åker med sina vänner tenderar rent generellt att inte vara så välkomnande. Åker en del ensamma som funktionärer? Är det värt? Någon med erfarenhet?

Är inte vilka som helst som är funkisar
Dom jag har träffat i mitt yrke är as sköna, många av oss har ett gemensamt intresse musiken
Va bara framåt klaga inte om du får en skittråkig uppgift,gör precis som ledaren säger och vad du än gör prata eller använd inte mobilen under ditt pass

Lycka till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in