2014-07-21, 13:27
Medlem
marc0p0l0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jdahl
http://www.sport.es/es/noticias/inglaterra/hummels-unira-proyecto-van-gaal-3394857

Trovärdighets skala på denna katalanska tidning?

Tolkar jag det fel eller skriver de verkligen att Hummels skulle gå för 20 miljoner euro? Han har ju ändå kontrakt i tre år till. Får nog nästan dubbla den summan om det ska vara på riktigt.
2014-07-21, 13:35
Medlem
zizacons avatar
Ingen Khedira som sagt enligt Ornstein..

David Ornstein ‏@bbcsport_david

Arsenal no longer pursuing Khedira but still in market for DMF, will sign GK & probably DF depending on Jenkinson/Vermaelen situations
2014-07-21, 13:44
Medlem
IfIWereAGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bert-Ljung
Ryktas att Real Madrid vill värva Alvaro Negredo nu när man sålt Morata till Juventus. City vill ha 300 miljoner för Negredo.
http://bloggar.aftonbladet.se/sillyseason/2014/07/21/spanjor-flyttar-hem/

Tråkigt för Negredo att han är skadad och är borta X antal månader
2014-07-21, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
I regel rätt ok, men jag har extremt svårt att tro att Hummels lämnar DOrtmund den här sommaren

I tysk media är det inget om detta så vitt jag vet och så sent som igår kommunicerade väl Watzke från Dortmund ut att varken Reus eller Hummels är till salu.

Hummels har väl sagt att han är öppen för flytt?

Det här skrev Jamie Jackson idag:
Jamie Jackson on Hummels:''They would love him. As I understand it, Mats Hummels would like to go to #mufc if the right deal came about''
2014-07-21, 13:59
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jdahl
Hummels har väl sagt att han är öppen för flytt?

Det här skrev Jamie Jackson idag:
Jamie Jackson on Hummels:''They would love him. As I understand it, Mats Hummels would like to go to #mufc if the right deal came about''

Han har väl snarare sagt att han inte tänkt på det och absolut inte har någon brådska
2014-07-21, 14:28
Medlem
NirvanAs avatar
Barcelona verkar ha skiftat fokus från Mathieu till Blind, tror jag gillar det mer, men Blind är väl mer vänsterback va?
2014-07-21, 14:31
Bannlyst
Cavani sägs ha undvikit att komma till dagens PSG-träning. Så nått är ju på gång.

Varför försöker inte Arsenal dra hem Cavani? Det hade fan varit årets värvning och helt perfekt spelare till laget.

Asså fyfan, tänk er det här laget

Ospina
Debuchy Koscielny Mertesacker Monreal/Gibbs
Wilshere Ramsey
Özil
Sanchez Cavani Walcott/Oxlade
2014-07-21, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArgIdiot
Cavani sägs ha undvikit att komma till dagens PSG-träning. Så nått är ju på gång.

Varför försöker inte Arsenal dra hem Cavani? Det hade fan varit årets värvning och helt perfekt spelare till laget.

Ospina
Wilshere Ramsey
Özil

Dat offensiv.
2014-07-21, 14:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gitarrguden
Dat offensiv.

Ja men lite felbalanserad defensivt. Fast Ramsey kan väl spela som DM?
2014-07-21, 15:06
Medlem
BERNFs avatar
Citat:
Ja men lite felbalanserad defensivt. Fast Ramsey kan väl spela som DM?
Fast med tanke på hur grymmt bra Ramsey var som om förra säsongen vore det dumt att spela han där. Men ja han kan ju göra det. Gillar inte Cavani, sen han gåt till psg tycker jag inte han är bättre än Giroud.
2014-07-21, 15:14
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BERNF
Fast med tanke på hur grymmt bra Ramsey var som om förra säsongen vore det dumt att spela han där. Men ja han kan ju göra det. Gillar inte Cavani, sen han gåt till psg tycker jag inte han är bättre än Giroud.
Inte bättre än Giroud? Får Cavani spela central så är han bland toppen av alla forwards men som kantspelare är han inte lika bra. Visst de gjorde 16 mål vardera skillnaden är att Cavani har det lilla extra och kan avgöra matcher på ett helt annat sätt än Giroud, sen om Cavani passar in i Arsenals spelstil låter jag vara osagt! Men väldigt mycket bättre är han, utan tvekan! Hoppas personligen på att Cavani går till Arsenal, eller Falcao!
2014-07-21, 15:17
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:

Ospina
Wilshere Ramsey
Özil
Om vi (läs Arsenal) värvar en bra DM så måste ju Wenger peta någon av Wilshere och Ramsey. Behåller Ramsey samma form som förgående säsong ser jag honom som given, undra om Wenger kommer peta Jack isåfall, jag tvekar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in