Runt 3000kr i månaden skulle jag tro, de månader jag gick på det. Tog pauser till och från på några veckor upp till en månad för toleranssänkning tills sista halvåret av mitt knarkande. Så vi kan väl säga 2500 kanske, vilket då blir 30 000kr per år. Jag har aldrig räknat på det här förut, och nu blir jag lite smålack på mig själv. På det sättet jag missbrukade benso var det inte värt.
Gick även på subutex dagligen och ganska frekvent amfetamin och diverse annat.
Drygt 24 000kr per år la jag väl på mina andra missbruk.
Cannabis sålde jag så det gick jag ganska plus minus på, pengar därifrån gick även till att finansiera mina andra missbruk, men mycket behövde jag betala från mina månadslöner.
EDIT: Insåg att det är mycket mer än så vi pratar om, glömde bort att räkna med heroinet och kokainet. Alltså god, hur mycket har jag lagt ned på skiten egentligen
Senast redigerad av hymnx 2011-09-12 kl. 14:16.
När vi tänker på mitt benzobruk (då enbart benzo, ingen annan drog) så låg jag nog på 2-3tusen i månaden förra året Man får ju ännu mer ångest när man tänker på hur mycket pengar man lagt ut för att må bra
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!