2014-07-08, 23:11
Medlem
stibkloFs avatar
Salta grabbar må jag säga!

http://www.expressen.se/kvallsposten/hells-angels-man-slog-pojke--med-hammare/
Citera
2014-07-08, 23:22
Medlem
Ha består ju av medelålders svenskar och därför så är dom lite lugnare och förnuftiga än alla andra gängen. All det jag skrev försvann nu i och med det här vansinnesdådet.
Citera
2014-07-11, 19:21
Medlem
Hittade en artikel som kan vara av intresse?

Artikeln finns att läsa här

Citat:
Det var på natten till tisdagen som den 15-åriga pojken blev nedslagen i Aalborg. Enligt Mogens Hougesen på polisen vid Nordjylland blev pojken slagen i huvudet med en hammare.

– Han blev misshandlad men vi vet inte orsaken till attacken, säger han till Ekstra Bladet.

Med hjälp av vittnen kunde polisen snabbt gripa en 41-årig man för misshandeln. Mannen är enligt Ekstra Bladet en fullvärdig Hells Angels-medlem.

En medbrottsling som påstås ha deltagit i attacken ska också han ha kopplingar till mc-gäng.
Citera
2014-07-12, 22:24
Medlem
VassleProteins avatar
Har en fråga.. Hur stora är HA i Danmark? Hur många fullvärdiga medlemmar? Känns som MC-gäng är stort i Danmark.
Citera
2014-07-13, 03:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stibkloF

Undrar vad "15" åringen gjort då, knappast oprovocerat
Citera
2014-07-16, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rottten
Undrar vad "15" åringen gjort då, knappast oprovocerat

Spelar det nån roll då? Hur jävla efterbliven är man om man som 41-åring spinger runt och slår folk i huvet med hammare?
Normala människor där hissen går ända upp växer ifrån sånt långt innan dess
Citera
2014-07-16, 10:04
Medlem
Deviant-Dolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stibkloF

Gissningslek: Femtonåringen har gjort stulit eller sabbat nåt för en närstående eller vän till en i HA. Dags att lämna en varning inte bara till grabben utan till hela hans krets att han gett sig på fel person/bil/motorcykel. Hammaren är ju inte bara ett verktyg utan även ett vapen och lätt att ha med och väldigt populärt bland de rödvita. Tror det kallas kulhammare. Medlemmen får krypa in ett tag om det vittnas men HA som varumärke har visat att de slåss. Det luktar stundens hetta och inget planerat. Speciellt när han plockas av bängen efteråt och hammaren...

Lite impulskontroll vore kanske på sin plats? Att spöa ynglingar med hammare är inte vackert.
Citera
2014-07-18, 05:58
Avslutad
Finns ju 15 åringar som ser betydligt äldre ut och är säkerligen så i detta fallet. Sen tror jag BO gjort något riktigt illa och helt enkelt fått smaka lite hammare.
Citera
2014-07-18, 18:52
Medlem
En medlem i mc-gänget Hells Angels i Helsingborg deklarerade under två års tid inte för inkomster på närmare tre miljoner kronor. Det har nu resulterat i att skatteverket beslutat att konfiskera egendom för 1,4 miljoner kronor.

Citat:
Granskningen visade hur som helst att Hells Angels-medlemmen från Helsingborg under två års tid endast deklarerade för drygt 70 000 kronor per år i form av ersättning från arbetslöshetskassan.

Under samma period sattes samtidigt totalt 2,9 miljoner kronor in på mannens konto. Att det skulle röra sig om lån, gåvor, en mindre lyckad försäljningsverksamhet och ersättning som tack för att han hjälpt personer att investera pengar, är förklaringar som skatteverket inte köper.

http://hd.se/helsingborg/2014/07/18/hells-angels-medlem-fast-i/
Citera
2014-07-18, 19:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FAU
Spelar det nån roll då? Hur jävla efterbliven är man om man som 41-åring spinger runt och slår folk i huvet med hammare?
Normala människor där hissen går ända upp växer ifrån sånt långt innan dess

Det fick mig att skratta
Citera
2014-07-18, 19:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Deviant-Doll
Gissningslek: Femtonåringen har gjort stulit eller sabbat nåt för en närstående eller vän till en i HA. Dags att lämna en varning inte bara till grabben utan till hela hans krets att han gett sig på fel person/bil/motorcykel. Hammaren är ju inte bara ett verktyg utan även ett vapen och lätt att ha med och väldigt populärt bland de rödvita. Tror det kallas kulhammare. Medlemmen får krypa in ett tag om det vittnas men HA som varumärke har visat att de slåss. Det luktar stundens hetta och inget planerat. Speciellt när han plockas av bängen efteråt och hammaren...

Lite impulskontroll vore kanske på sin plats? Att spöa ynglingar med hammare är inte vackert.

Hammaren håller man kärt.
Citera
2014-07-21, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfzeit
Däremot har jag sett vad som ser ut som en riktig biker, HA, ute på Hammarö vid olika tillfällen. Hästsvans, blond...vem är det?

Är inte de Mr President?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in