2014-07-14, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vitalio
Nej, gör inte detta!

Om du aldrig har varit på FKK tidigare - se till att du är utvilad när du kommer dit. Åk dit en eftermiddag. Boka in på hotell. Sedan går du till Artemis (i Berlin) eller Harmony (i Hamburg) när de öppnar på förmiddagen och stannar där hela dagen - kanske tills de stänger nästa morgon(?). Det finns möjlighet att sova några timmar i någon soffa på FKK-klubben. Till sist åker du hem på morgonen.

Är det möjligt att sova på klubben. Jag trodde man skulle bli utslängd eller väckt då?
Citera
2014-07-17, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bk2003
Är det möjligt att sova på klubben. Jag trodde man skulle bli utslängd eller väckt då?

De har inte öppet dygnet runt, men klart att du kan sova en stund. Du kan däremot riskera att bli väckt med en kyss av en underbar upplevelse till kvinna hehe.
Citera
2014-07-17, 15:57
Medlem
Thorster-Brutmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bk2003

Det går alldeles utmärkt att slagga en stund på FKK. Det brukar jag göra och ingen bryr sig och tjejerna respekterar att du tar en lur.
Citera
2014-07-17, 23:43
Medlem
asapdrizzys avatar
Jag och en polare tänkte dra ner dit en dag, är det långt ifrån flygplatsen dit? Kan man ta tåg/buss dit? Vad går en taxi på?
Citera
2014-07-18, 00:32
Medlem
Soulflyers avatar
FKK Wien?
Tjena! Någon som nyligen varit på FKK i Wien? EM-kval stundar ju och det känns ju utmärkt att kombinera med ett litet besök. Är Golden Time det som gäller? Någon FKK-räv som har uppdaterad info?
Citera
2014-07-18, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asapdrizzy
Jag och en polare tänkte dra ner dit en dag, är det långt ifrån flygplatsen dit? Kan man ta tåg/buss dit? Vad går en taxi på?
Det är 7km om man söker på det. Typ 10 min i taxi borde väl inte gå på mer än 10-15 euro.
Har varit i Berlin men inte på Artemis.
Citera
2014-07-18, 00:58
Medlem
porsches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asapdrizzy

Berlin........från flygplatsen Tegel går en taxi
ungefär på 20€.
Tåg brukar va enkelt o snabbt i tyskland
men tyvärr ingen koll på.
Citera
2014-07-18, 06:33
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soulflyer
FKK Wien?
Tjena! Någon som nyligen varit på FKK i Wien? EM-kval stundar ju och det känns ju utmärkt att kombinera med ett litet besök. Är Golden Time det som gäller? Någon FKK-räv som har uppdaterad info?

Arnold15 var där nyss:

(FB) 3 FKK-klubbar i Wien på 4 dagar, bl.a. den nya klubben Fresh Sauna Club

Själv har jag varit på Goldentime, Fun Palast och Donau Dreams (heter numera Donau Dolls) och tycker Fun Palast och Goldentime är ungefär lika bra.
Citera
2014-07-20, 17:44
Medlem
Soulflyers avatar
Tack för svar!
Citera
2014-07-21, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vitalio
Nej, gör inte detta!

Om du aldrig har varit på FKK tidigare - se till att du är utvilad när du kommer dit. Åk dit en eftermiddag. Boka in på hotell. Sedan går du till Artemis (i Berlin) eller Harmony (i Hamburg) när de öppnar på förmiddagen och stannar där hela dagen - kanske tills de stänger nästa morgon(?). Det finns möjlighet att sova några timmar i någon soffa på FKK-klubben. Till sist åker du hem på morgonen.
Klokt... Jag fick tillfället att besöka Atmos i Hamburg över dagen. Resan (50mil dit, 50 mil hem med bil) startade kl8 på morgonen, och jag kom hem kl 03.30 på morgonen... As trött. Så alltså, ingen bra ide. Men nu har jag provat det iallafall.
Citera
2014-07-25, 19:52
Medlem
Diskretion på Artemis?

Blev sugen på att göra ett besök på Artemis i Berlin. Men tänkte höra lite om vad man har att vänta.
Jag är sådan att jag kan bli väldigt avkåtad av andra män om dom finns i närheten av en och är lättklädda. Vidare vill jag inte skylta med min sexualitet inför andra män.
Så jag tänkte höra: hur mycket besökare brukar det vara på Artemis? Är man ganska ostörd eller är det massa män överallt?

Vad är det för typ av män där? Gamla gubbar eller yngre i ens egen ålder 20-30?
Citera
2014-07-25, 19:57
Medlem
Thorster-Brutmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheEyeUSee
Blev sugen på att göra ett besök på Artemis i Berlin. Men tänkte höra lite om vad man har att vänta.
Jag är sådan att jag kan bli väldigt avkåtad av andra män om dom finns i närheten av en och är lättklädda. Vidare vill jag inte skylta med min sexualitet inför andra män.
Så jag tänkte höra: hur mycket besökare brukar det vara på Artemis? Är man ganska ostörd eller är det massa män överallt?

Vad är det för typ av män där? Gamla gubbar eller yngre i ens egen ålder 20-30?

Ju tidigare på dagen desto färre. Varför går du inte på lägenhetsbordell istället om du tycker det är jobbigt med andra män? Där är män i alla åldrar och även handikappade. Tro mig dock. Ingen kom,er att störa dig och du kommer inte att tycka det är pinsamt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in