2014-07-17, 23:10
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
Och KJ verkade säker på att inga fingeravtryck hittats.

Han hade ju rätt i det han sa vid gripandet angående att polisen inte har något på honom. Inte ens ett fingeravtryck på ett komprometterande ställe har man lyckats frambringa. Man försökte inte ens, man antog att KJ var skyldig så det behövdes inte mer än att virka ihop ett garnnystan av en massa lösa tåtar, domstolarna köpte nystanet rakt av utan prut.
Citera
2014-07-17, 23:11
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
Och KJ verkade säker på att inga fingeravtryck hittats.
När var han säker på det?
Citera
2014-07-17, 23:13
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
MENA tippar jag på.

EDIT;Finns ett asylboende i Bodsvedjan, kanske samma mastvinkel som KJ lägenhet?
Med tanke på VB:s härkomst skulle jag nog hellre gissa Sydostasien. Om dessa filurer existerar.
Citera
2014-07-17, 23:14
Medlem
highfives avatar
Citat:
MENA tippar jag på.

EDIT;Finns ett asylboende i Bodsvedjan, kanske samma mastvinkel som KJ lägenhet?

Ja inte så långt ifrån om han gick hem från krogen mot Bodsvedjan. Dessutom skäggiga som stänger sovrumsfönster på lördagkvällar efter att ha skrämt skiten ur VB.
Citera
2014-07-17, 23:16
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Med tanke på VB:s härkomst skulle jag nog hellre gissa Sydostasien. Om dessa filurer existerar.

Umgicks KJ med andra asiater än VB? Om de här filurerna existerar och dessutom har med mordet att göra så smärtar det mig att säga att en viss foliehatt i tråden har rätt, bara skåpbilen och blodsprutan som skall hittas, sedan är saken biff, haha.
Citera
2014-07-17, 23:19
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highfive
Ja inte så långt ifrån om han gick hem från krogen mot Bodsvedjan. Dessutom skäggiga som stänger sovrumsfönster på lördagkvällar efter att ha skrämt skiten ur VB.

Precis, det rimmar bättre med två skäggiga ynglingar från MENA som ser ut som tjugo trots att de inte får köpa folköl på ICA, de hade jag också känt obehag av att träffa vid sängfoten, särskilt om jag är klädd som en ung kvinna.
Citera
2014-07-17, 23:22
Medlem
Citat:
Man kan alltid ställa sig frågan om vem som tjänar mest på att vrida tråden i ny riktning. Börjar det brännas under fötterna? Vilken information var det som föranledde inlägget om källan och okända män i kj lägenhet en vecka innan VB försvinnande? Var det bara för att komma med ny information, eller fanns det en anledning?
Citera
2014-07-17, 23:24
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Precis, det rimmar bättre med två skäggiga ynglingar från MENA som ser ut som tjugo trots att de inte får köpa folköl på ICA, de hade jag också känt obehag av att träffa vid sängfoten, särskilt om jag är klädd som en ung kvinna.
Kan inte män från alla folkgrupper ha skägg? Måste du dra in din intolerans mot vissa folkslag i tråden?
Citera
2014-07-17, 23:24
Medlem
highfives avatar
Citat:

Om KJ gick från stans nöjen så gick han förbi förläggningen. Asiater brukar ha dåligt med skäggväxt dessutom. Sen har vi mao två transor i omlopp. Han från Skellefteå och han från Skogså.

I vilka länder skär man händerna av tjuvar?
Citera
2014-07-17, 23:33
Moderator
OYs avatar
Citat:
Kan inte män från alla folkgrupper ha skägg? Måste du dra in din intolerans mot vissa folkslag i tråden?

Jodå, jag försöker bara föreställa mig hur transvestiten möjligtvis reagerade om två talibanliknande ynglingar stod framför henne helt utan förvarning, en förklaring till obehaget. Jag är inte intolerant, jag har ingenting emot skägg eller olika folkslag, de får ha skägg om de vill, dock känner jag personligen ett obehag av det, det kan vara en illasinnad taliban, osäkerhetskänslan är obehaglig.

Hur som helst, jag har varit inne på att Fridas kontakt möjligtvis kan ha varit hos KJ den 4:e oavsett vad hen säger om den saken, och som någon annan också har funderat på, om de obehagliga männen existerar så skedde allting kanske den 4:e, transan kanske förvränger vissa uppgifter, syfte oklart.

EDIT;Gillar transor också, dock utan skägg.
Senast redigerad av OY 2014-07-17 kl. 23:36.
Citera
2014-07-17, 23:42
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Jodå, jag försöker bara föreställa mig hur transvestiten möjligtvis reagerade om två talibanliknande ynglingar stod framför henne helt utan förvarning, en förklaring till obehaget. Jag är inte intolerant, jag har ingenting emot skägg eller olika folkslag, de får ha skägg om de vill, dock känner jag personligen ett obehag av det, det kan vara en illasinnad taliban, osäkerhetskänslan är obehaglig.

Hur som helst, jag har varit inne på att Fridas kontakt möjligtvis kan ha varit hos KJ den 4:e oavsett vad hen säger om den saken, och som någon annan också har funderat på, om de obehagliga männen existerar så skedde allting kanske den 4:e, transan kanske förvränger vissa uppgifter, syfte oklart.
Och ändå riktar du in dig på MENA på en gång.

Jag litar på Spindelfrida, men inte på hennes källa. Varför kontaktade inte källan polisen?
Citera
2014-07-17, 23:44
Medlem
Reviewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highfive
Om KJ gick från stans nöjen så gick han förbi förläggningen. Asiater brukar ha dåligt med skäggväxt dessutom. Sen har vi mao två transor i omlopp. Han från Skellefteå och han från Skogså.

I vilka länder skär man händerna av tjuvar?

I Afghanistan bl a. Kommer ni ihåg VB´s träningskamrat som hon tyckte var obehaglig? Han försökte krama om henne och skickade sms. Hans vittnesmål finns i fup.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in