2014-07-15, 14:14
Medlem
RNugent-Hopkinss avatar
Finns trolls på alla nivåer, jag är LE/LEM och när jag kör solo så stöter man på trolls mest hela tiden tycker jag. Spelar mest premade iofs.
Citera
2014-07-15, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackex
Det är oehört enkelt och carrya folk tills du når din skillnivå. Finns ingen speciell rank där folk helt plötsligt börjar skjuta tillbaka om du är bättre än dem till och börja med.

Jag håller med detta påståendet faktiskt, började lira med golf Nova polare för några veckor sedan, trodde att jag skulle komma till en nivå där det skulle ta stop och jag inte kunde carry mer. Möter nu dock Eagle/LEM och fortfarande är det inte ovanligt med en 40 kills på en runda.

Har dock tröttnat på fuskanklagelser som jag får 9 av 10 games.

Alla säger att de äger mig 1v1 osv..
Citera
2014-07-15, 15:04
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roblin92
Jag håller med detta påståendet faktiskt, började lira med golf Nova polare för några veckor sedan, trodde att jag skulle komma till en nivå där det skulle ta stop och jag inte kunde carry mer. Möter nu dock Eagle/LEM och fortfarande är det inte ovanligt med en 40 kills på en runda.

Har dock tröttnat på fuskanklagelser som jag får 9 av 10 games.

Alla säger att de äger mig 1v1 osv..
Du vet att du kan blockera kommunikation va?
Citera
2014-07-15, 15:15
Medlem
Reverentias avatar
Jag blev nyss LEM, lirar med två polare som är Global. Kul att bli boostad, kan skryta om min rank senare när jag också är Global.
Citera
2014-07-15, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Du vet att du kan blockera kommunikation va?

Mm har inte som vana att göra det direkt dock, får nog börja med det
Citera
2014-07-15, 17:55
Medlem
thejams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuckaDaHuntaman
Jovars. Rätt roligt att spela ibland men inte lika kul som 1.6 tiden är för gammal för detta trams nu, mest roligt att reta upp pipiga småpojkar i MM. Teamflasha, låta motståndarna veta vars alla är osv. Bete sig som en "fitta" med andra ord. Helvete va folk tar spelet seriöst.

Kul att du är för gammal för "tramset", men ändå beter dig som om du vore yngst på servern

MM måste tas seriöst för att det ska vara kul. Spela surf eller liknande hippie-skit om du inte har bollarna att spela serri
Citera
2014-07-15, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TuckaDaHuntaman
Jovars. Rätt roligt att spela ibland men inte lika kul som 1.6 tiden är för gammal för detta trams nu, mest roligt att reta upp pipiga småpojkar i MM. Teamflasha, låta motståndarna veta vars alla är osv. Bete sig som en "fitta" med andra ord. Helvete va folk tar spelet seriöst.

Det är alltså sådana som du som skapar hat på internet.
Citera
2014-07-15, 20:15
Medlem
Ja fattar verkligen inte detta med rankerna... Jag börja spela cs igen efter typ 2års paus så va inte världsbäst direkt de första matcherna ja spelade. Så jag är silver 4 haha. Nu när ja kommit in i det gamla så e ja ju seriöst 10 gånger bättre än de andra ja möter i min rank. Har spelat 15 matcher irad och ligger på minst 70 poäng och har en 30-40 kills minst. Jag carryar laget och av de 15 matcherna har jag vunnit typ 13. Varför går jag inte upp??? Spelade med min kompis som e AK ranken och jag är bättre än honom, så kan någon förklara hur detta spelet fungerar fattar inte haha.
Citera
2014-07-15, 20:33
Medlem
Jannebigplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bingo11
Ja fattar verkligen inte detta med rankerna... Jag börja spela cs igen efter typ 2års paus så va inte världsbäst direkt de första matcherna ja spelade. Så jag är silver 4 haha. Nu när ja kommit in i det gamla så e ja ju seriöst 10 gånger bättre än de andra ja möter i min rank. Har spelat 15 matcher irad och ligger på minst 70 poäng och har en 30-40 kills minst. Jag carryar laget och av de 15 matcherna har jag vunnit typ 13. Varför går jag inte upp??? Spelade med min kompis som e AK ranken och jag är bättre än honom, så kan någon förklara hur detta spelet fungerar fattar inte haha.

Många blir väl carryade av sina polare? Jag suger hästpenis på CS:GO och jag har loggan med dubbla aks. Är helt jävla sämst och har alltid typ 7-20 i stats när jag kör med polarna
Citera
2014-07-15, 21:33
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bingo11
Jag tror inte på dig. Ranking-systemet fungerar. Vinn och ranka upp, förlora och ranka ner. Så enkelt är det.
Citera
2014-07-15, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Jag tror inte på dig. Ranking-systemet fungerar. Vinn och ranka upp, förlora och ranka ner. Så enkelt är det.
Det e faktiskt så, jag rankar ju varken upp eller ned. Just nu så vinner jag ju med så då borde ja väll gå upp
Citera
2014-07-15, 22:00
Medlem
Karditsas avatar
Så sjuk match man lira nyss som visar att MM är helt åt helvete

Dom vi mötte var sämst innan dom börja köra prefire över hela kartan osv men vi sket i de.
Mitt lag bestod av jag som top fragger i hela matchen sen 2 strax under mig och 2 st helt värdelösa snubbar som hade 1-XX vardera när matchen var slut.
När matchen var slut och ranks visades börja alla skrika och typ gråta av skratt och jag fatta inte varför.
sedan såg jag att dom två i mitt lag som hade 1-XX i stats så var ena dubbel ak och ena non rank
Detta var typ nova 3 match och när en dubbel ak kommer in och suger och spelar som en bot så börjar man undra hur han kom dit ^_^
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in