2014-07-14, 15:22
Medlem
TuckaDaHuntamans avatar
Jovars. Rätt roligt att spela ibland men inte lika kul som 1.6 tiden är för gammal för detta trams nu, mest roligt att reta upp pipiga småpojkar i MM. Teamflasha, låta motståndarna veta vars alla är osv. Bete sig som en "fitta" med andra ord. Helvete va folk tar spelet seriöst.
Citera
2014-07-14, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TuckaDaHuntaman
Jovars. Rätt roligt att spela ibland men inte lika kul som 1.6 tiden är för gammal för detta trams nu, mest roligt att reta upp pipiga småpojkar i MM. Teamflasha, låta motståndarna veta vars alla är osv. Bete sig som en "fitta" med andra ord. Helvete va folk tar spelet seriöst.
Du vet du blir bannad från MM för sånt?
Citera
2014-07-14, 18:22
Medlem
pozies avatar
Citat:
men va skönt att du inte gör det, håll dig borta då från matchmaking med tanke på att folk faktiskt vill gå upp i rank. och inte nog med att du borde hålla dig borta från matchmaking, du kan passa på att ta livet av dig för du verkar vara en jävligt tråkig och dryg snubbe.
Citera
2014-07-14, 22:42
Medlem
Bara jag som har oerhört svårt för att gå upp i rank? Pendlar i oändligheter mellan Guldnova 1- och 2.

Riktigt störigt då man alltid hamnar med en massa mongon som droppar eller bara är oerhört dåliga och hjärndöda.

Är som ni förstår inte heller en elite-spelare men jag vet i alla fall grunderna och hamnar alltid 1- eller 2:a i statsen.

Vi borde dra ihop några härifrån och köra =P
Citera
2014-07-14, 23:18
Medlem
Flammbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingLean
Bara jag som har oerhört svårt för att gå upp i rank? Pendlar i oändligheter mellan Guldnova 1- och 2.

Riktigt störigt då man alltid hamnar med en massa mongon som droppar eller bara är oerhört dåliga och hjärndöda.

Är som ni förstår inte heller en elite-spelare men jag vet i alla fall grunderna och hamnar alltid 1- eller 2:a i statsen.

Får söka med 1-2 polare. Även om man kan carrya är det segt med en coinflip vilka teamates man får. Går säkert att hitta några på svenska servers eller forum etc runt din skill.
Citera
2014-07-14, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flammbar
Får söka med 1-2 polare. Även om man kan carrya är det segt med en coinflip vilka teamates man får. Går säkert att hitta några på svenska servers eller forum etc runt din skill.

Ah håller helt med, så fort man lirar med polare så rankas man upp direkt, men det är svårt när alla har tid samtidigt med jobb olika tider och dylikt :P

Längtar tills man är förbi nova-rankingen och alla oseriösa matcher, riktigt tråkigt!
Citera
2014-07-14, 23:59
Bannlyst
Är det någon som vill lira lite nu på kvällskvisten? Typ att vi kör tillsammans i matchmaking. Jag är tjej så kanske är lite oskillad o så, lånar en killkompis konto.

Skicka iväg ett PM
Citera
2014-07-15, 01:14
Bannlyst
Citat:

Grejen med att trolla är att det bara är roligt när det görs med klass och stil. Att göra det du gör är bara tragiskt. Du joinar games för att förstöra för andra, det är alltså din intention. Det är då självklart att folk som vill spela ordentliga matcher blir arga på dig.

Jag spelar inte CS:GO, men jag spelar Dota 2 och HoN och vi har en del patrask som du där med. Även när jag inte spelar ett seriöst game - t.ex. ett orankat game - så är det ju rätt jobbigt när någon joinar gamet bara för att förstöra för andra.

Att du sen verkar vara 25+ gör det hela ännu mer patetiskt.
Citera
2014-07-15, 11:10
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Längtar tills man är förbi nova-rankingen och alla oseriösa matcher, riktigt tråkigt!
Det blir inte bättre på AK-rankerna.

Du har PM.
Senast redigerad av Illusioner 2014-07-15 kl. 11:32.
Citera
2014-07-15, 12:31
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Det blir inte bättre på AK-rankerna.

Du har PM.
det är tyvärr inte ens bättre på dmg eller eagle, eller ens krans eagle för den delen.... så sjukt hur många tycker det är kul att förstöra spel
Citera
2014-07-15, 13:36
Bannlyst
Citat:

Du är för dålig. Du är exakt där du ska vara. Jag hade stats som 40-2, 39-1, 44-5 osv, då var flertalet av dom kanske 10+ games jag körde 4v5 och/eller med trolls. Det är oerhört enkelt att carrya ändra fram till ungefär dubbel-AK sen tar det stopp för då kan man inte carrya lika bra själv om man inte är jättebra då, runt supreme/global elite.
Citera
2014-07-15, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prixm
Du är för dålig. Du är exakt där du ska vara. Jag hade stats som 40-2, 39-1, 44-5 osv, då var flertalet av dom kanske 10+ games jag körde 4v5 och/eller med trolls. Det är oerhört enkelt att carrya ändra fram till ungefär dubbel-AK sen tar det stopp för då kan man inte carrya lika bra själv om man inte är jättebra då, runt supreme/global elite.

Det är oehört enkelt och carrya folk tills du når din skillnivå. Finns ingen speciell rank där folk helt plötsligt börjar skjuta tillbaka om du är bättre än dem till och börja med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in