2014-07-14, 21:34
Medlem
_Dante_s avatar
Jag hörde ett rykte för ett tag sedan att han gjort lumpen som attackdykare!
Kan någon bekräfta eller dementera detta?
Citera
2014-07-14, 22:03
Bannlyst
Han drar väldigt mycket Jag-historier om sig själv under galan som pågår nu på Öland. Kronprinsessan såg uttråkad. Det är ju hennes födelsedag
Citera
2014-07-15, 10:27
Medlem
brattalattas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Just nu är han och förpestar Maddes födelsedag, tur att jag inte är monarkist, klarade av två minuter av muminpappan. Vad är det för fel på honom, har han genomgått lobotomi?

Herregud, sjöng han också? Stackars kungahuset... Har han sina fula svarta ögonbryn ännu?
Citera
2014-07-15, 10:28
Medlem
brattalattas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Dante_

Tvivlar på att han ens gick ut som menig. I Finland ser man lite sådär på homosexuella människor.
Citera
2014-07-15, 11:01
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Dante_

Det är väl tvivelaktigt, men hans far var en amerikansk soldat och han föddes på en militärbas i USA. Detta bör innebära att han även har amerikanskt medborgarskap.
Citera
2014-07-15, 13:22
Medlem
_Dante_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Det är väl tvivelaktigt, men hans far var en amerikansk soldat och han föddes på en militärbas i USA. Detta bör innebära att han även har amerikanskt medborgarskap.

Det var säkert där han fick sin militära erfarenhet- Ex US Navy Seal kanske?
Skulle inte förvåna mig alls om det stämmer, han är ruggigt "Bad Ass" i hela sin uppenbarelse!
Ingen man muckar gräl med i första taget!
Citera
2014-07-15, 13:26
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII

Med tanke på detta och att han varit i USA varje sommar på släktsammankomster så talar han en imponerande dålig engelska.
Citera
2014-07-15, 14:16
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brattalatta
Herregud, sjöng han också? Stackars kungahuset... Har han sina fula svarta ögonbryn ännu?
Ingen aning, slog av efter två minuter.

Har inget emot hans finländska påbrå, eller sexuella läggning, men hela hans sätt är bara så jobbigt att se, känns som att han precis kommit från en lyckad lobotomioperation.
Citera
2014-07-15, 14:21
Medlem
Chronicals avatar
Jag var hemma hos honom i ett jobbärende, i den knäppa jättebarren han fick i gåva. Han bröt inte ett dugg på Finska, var väldigt bredaxlad och jättetrevlig.
Citera
2014-09-15, 17:45
Medlem
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chronical
Jag var hemma hos honom i ett jobbärende, i den knäppa jättebarren han fick i gåva. Han bröt inte ett dugg på Finska, var väldigt bredaxlad och jättetrevlig.
Stämmer det att han fick ett hus av nån han bara var flyktigt bekant med? Det låter som en helt bisarr historia, det måste ligga nåt annat bakom. Vad säger husägarens arvingar osv?
Citera
2014-09-16, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
Stämmer det att han fick ett hus av nån han bara var flyktigt bekant med? Det låter som en helt bisarr historia, det måste ligga nåt annat bakom. Vad säger husägarens arvingar osv?

I Saltsjöbaden med sjötomt.
Citera
2014-09-16, 16:52
Medlem
Kongruensbojds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chronical

Finlandssvenskar bryter inte på finska, de talar östsvensk dialekt. Men du menar kanske att han pratade rikssvenska?

Kan se honom som militär. Han verkar ha fysiken, och som alla finländare har han säkert starkt psyke också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in