2014-07-14, 11:14
Avslutad
Jag hoppas att kvällens avsnitt blir bättre än det förra. Vore ju bra om man fick några tips på hur man kan spara pengar utan att göra det olagligt (stjäla ketchup och toapapper) eller rota efter metall i i containrar. Personerna i förra avsnittet var ju en samling idioter, särskilt den asiatiska killen.
Citera
2014-07-14, 11:26
Medlem
pyttefnaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Jag hoppas att kvällens avsnitt blir bättre än det förra. Vore ju bra om man fick några tips på hur man kan spara pengar utan att göra det olagligt (stjäla ketchup och toapapper) eller rota efter metall i i containrar. Personerna i förra avsnittet var ju en samling idioter, särskilt den asiatiska killen.
Jag fick en känsla av att han bara vore en idiot av normalgraden om han inte haft flickvännen, det var nog hon som var drivande och han ville inte mista sin första flickvän.
Citera
2014-07-14, 11:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pyttefnax
Jag fick en känsla av att han bara vore en idiot av normalgraden om han inte haft flickvännen, det var nog hon som var drivande och han ville inte mista sin första flickvän.

Det verkar han ha gjort under de två år som gått. Ser ut som han är hemlös numera, enl ratsit. Tjejen bor kvar på Liiiiidiiingggööö, ensam på adressen.
Citera
2014-07-14, 20:12
Medlem
Johanboyboys avatar
Var fan får hon sina gratissaker ifrån? Var ju någon sida där de hundra första fick något?

Sen fick hon ju cash, 250 spänn, say what?
Citera
2014-07-14, 20:15
Moderator
v50s avatar
Petra verkar vara vettigast av de som man har sett så här långt fast frågan är om de verkligen kommer använda alla prylar som hon får gratis, får känslan av att mycket av dem mest kommer samla damm.

Citat:
Ursprungligen postat av Johanboyboy
Var fan får hon sina gratissaker ifrån? Var ju någon sida där de hundra första fick något?

Sen fick hon ju cash, 250 spänn, say what?

Företag brukar dela ut gratisprodukter vis sina hemsidor / facebook och hon letar upp sådana gratiserbjudande.
Citera
2014-07-14, 20:19
Medlem
Knubbsälen från Karlshamn vet verkligen att utnyttja systemet.
Det finns en massa gratissaker man kan få, om man bara är beredd att göra nån löjlig motprestation.
Enda nackdelen brukar vara att efter ett tag blir man "svartlistad" om det är samma producent bakom gratisgrejorna.
Sedan använder man nog inte alla grejor, men det är ju kul med gratis.

Hoppas dumjäveln Linus krockar eller rasar motorn på lånebilen - då är det inte längre gratis!
Vidrigare apa får man nog leta efter...
Senast redigerad av dubbeltommy 2014-07-14 kl. 20:23.
Citera
2014-07-14, 20:28
Medlem
Johanboyboys avatar
Man brukar väl provköra bilar i några minuter kanske, eller missar jag något?
Citera
2014-07-14, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johanboyboy
Man brukar väl provköra bilar i några minuter kanske, eller missar jag något?

Beror på det. Är du seriös spekulant så kan du få låna en bil över natten.
Däremot idioten Linus han lär ju inte kunna använda sitt "smarta" trick mer än en gång hos varje handlare.

Sirapskokaren har inte koll på sirapspriset. Hans 46 kronor i socker är mer än vad 1,5 liter sirap skulle kosta färdig
Senast redigerad av dubbeltommy 2014-07-14 kl. 20:40.
Citera
2014-07-14, 20:39
Moderator
v50s avatar
Jag tror att många av dessa saker som de spelar in är scriptat, alltså att t.ex. bilhandlaren som lånar ut bilen är med på noterna och lånar ut bilen längre än de hade gjort i vanliga fall o.s.v.

Angående det här med att spara kaffefilter så finns det varianter som är möjliga att diska, annars kan man köra med perkulator eller varför inte gammal hederlig kaffepanna så slipper man filtret helt.
Citera
2014-07-14, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av v50
Jag tror att många av dessa saker som de spelar in är scriptat, alltså att t.ex. bilhandlaren som lånar ut bilen är med på noterna och lånar ut bilen längre än de hade gjort i vanliga fall o.s.v.

Angående det här med att spara kaffefilter så finns det varianter som är möjliga att diska, annars kan man köra med perkulator eller varför inte gammal hederlig kaffepanna så slipper man filtret helt.

håller med. Hela gratis dagen är redan uppgjord, antingen har han lämnat bilen, och de filmar pizzahose scenen senare. Ingen bilhandlare låter någon provköra bil en heldag och låta det gå en heltank. Här hade de ringt polisen efter 30 minuters provkörning.

Han var väl också från Vårgårda, hans sätt att hålla på i en ord med ca 5000 invånare kommer ju knappast kunna gå i längden.
Citera
2014-07-14, 20:45
Medlem
Johanboyboys avatar
"Nu ska jag ha lite kul med bilen" och så kör han runt som en idiot.

Seriöst, vafan är ditt problem.

De på pizzerian. "Kan jag få något gratis?" "Nej" säger pizzabageren lite irritetat.

Hur jävla lågt kan idioten sjunka, han vill inte ge dig något gratis som den tattare du är, fattar han inte de? Blev han tappad som liten?

"Det har hänt att jag diskat någon gång"
Citera
2014-07-14, 20:46
Medlem
200st billiga kaffefilter, typ ica basic kostar ju drygt en tia, inga "ungefär en krona styck"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in