2003-09-06, 14:34
Medlem
Din Morsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evil Ed
Ernst snackar skit s han tar jag ingen notis om...

Kolla GG Allin, han sket en en metare p scenen och t sjlv sin avfring, det r mer manligt n att ge =)

Det r GG Allin som r "Bajsmannens" frebild, denna bajsman som hrjat p Hultsfred i ratal, har kompisar som r riktigt bundis med honom, han bodde dessutom i samma hus som mig fr ett par r sedan.

Finns det ngot samband mellan Bajsmannen och Joakim Lindegrens seriefigur "Krystmarodren"? Eller kanske mellan Krystmarodren och GG Allin? Det kanske r troligare. Men jag har fr mig att Bajsmannen dk upp ungefr samtidigt som Krystmarodren dk upp serietidningarna, och det lr ju finnas fler karaktrer i Joakim LIndengrens alster som r i alla fall milt baserade p verkliga personer...
Citera
2003-09-07, 10:25
Bannlyst
Rtt

Citat:
Ursprungligen postat av Laura
Det mesta rinner ju ut, men den sperma som blir kvar lever i ett par dagar i kvinnan, sedan bryts den ner tror jag? Absorberas vet jag inte, men kvinnans underliv skter ju sig sjlvt, varfr vi inte skall tvtta annat n vra blygdlppar och undvika att stra balansen.

-Laura
Du har en del vettiga sikter trots allt. Tvttar bara min kuk med vatten f, om jag inte har knullat rumpa, vilket nu r mycket lnge sedan...
Citera
2003-09-07, 13:52
Medlem
konrad_khans avatar
Urk

Citat:
Ursprungligen postat av nuxvomica
Du har en del vettiga sikter trots allt. Tvttar bara min kuk med vatten f, om jag inte har knullat rumpa, vilket nu r mycket lnge sedan...

Tjing pax fr att aldrig komma inom en radie av 4 meter frn din snopp.
Killar har ju som bekant talgkrtlar runt ollonet och fett drar t sig bakterier.

Smegma = USCH!
Citera
2003-09-07, 14:04
Bannlyst
Lillnux

Citat:
Ursprungligen postat av konrad_khan
Tjing pax fr att aldrig komma inom en radie av 4 meter frn din snopp.
Killar har ju som bekant talgkrtlar runt ollonet och fett drar t sig bakterier.

Smegma = USCH!
Flnsost=delikatess.
Citera
2003-09-07, 14:20
Medlem
konrad_khans avatar
och ...

Citat:
Flnsost=delikatess.

Flnsost = frskost!
Skall ej lagras!
Citera
2003-09-07, 16:40
Bannlyst
sch

Citat:
Ursprungligen postat av konrad_khan
Flnsost = frskost!
Skall ej lagras!
nd inte jag som skall ta den.
Citera
2003-09-08, 00:30
Moderator
Evil Eds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyland
Icke att frglmma; han kastade fven bajs p publiken, sg av sin brorsa, krde upp diverse saker i stjrten och hade liten penis. Han var en riktig man!

Jo det finns en ganska kul scen dr han jagar ivg hela publiken med avfring p hnderna och i hans ansikte. Till slut r det tomt i lokalen frutom en mager kille lngst fram som brjar spontan-runka.

Innan s har den gode Allin ocks dragit upp en ts p scenen genom att ta tag i hennes lnga hr, vl uppe p scenen s gnider han sin stjrt i hennes ansikte. Tsens pojkvn gillar dock inte detta s han hoppar upp och frsker f den stjrtgnidande Allin att sluta, Allin klappar d till killen med sin mikrofon s han trillar av scenen.
Citera
2003-09-08, 14:23
Bannlyst
Citat:
Jo det finns en ganska kul scen dr han jagar ivg hela publiken med avfring p hnderna och i hans ansikte. Till slut r det tomt i lokalen frutom en mager kille lngst fram som brjar spontan-runka.

Innan s har den gode Allin ocks dragit upp en ts p scenen genom att ta tag i hennes lnga hr, vl uppe p scenen s gnider han sin stjrt i hennes ansikte. Tsens pojkvn gillar dock inte detta s han hoppar upp och frsker f den stjrtgnidande Allin att sluta, Allin klappar d till killen med sin mikrofon s han trillar av scenen.
Verkar vara en trevlig kille.
Citera
2003-09-08, 14:57
Medlem
Ernst_Buschs avatar
Hmmm blev jvligt sugen p att bajsa ner ngons mun igen faktiskt.
r det ngon som stller upp frivilligt s r jag med. Jag kan tnka mig att dricka piss mot att f bajsa i munnen p ngon..
Citera
2003-09-08, 15:06
Bannlyst
Citat:
Tack, Moderator! Ur djupet av min vitterhet i historia kan jag bertta att koprofagi (skittning) var en vanlig perversitet bland adeln i svl det gamla Rom som England innan puritanerna kom till makten. :idea:

Fan, jag r adlig s det var ju jvligt sknt att du inte skrev svenska adeln.
Citera
2003-09-08, 15:10
Medlem
Hylands avatar
Citat:

Har inte Nux sett ngon video med GG Allin?
"Hated" har jag sett p DC s ladda ned och lr av din nye idol, Nux!

Jo Jesus verkar ha varit en riktig trefvlig prick. Synd att man inte fick chansen att lra knna honom. Tror nmligen att vi skulle komma ganska bra fverens!
Citera
2003-09-08, 15:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ernst_Busch
Hmmm blev jvligt sugen p att bajsa ner ngons mun igen faktiskt.
r det ngon som stller upp frivilligt s r jag med. Jag kan tnka mig att dricka piss mot att f bajsa i munnen p ngon..
Hade du varit en viss kalaspingla p TV4 hade vi kunnat gra ett sdant byte. Du borde ha en bajskorv som avatar, men det r ju numera frbjudet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in