• 1
  • 2
2014-07-12, 09:04
Bannlyst
Petra marklund är full med talang i min mening och gör bra låtar både i September och i solokarriären så lyckas hon riktigt bra.

Vad tycker ni om Petra Marklunds musik?

Party In My Head
La La La (Never Give It Up)
Cry For You
Until I Die
Kärlekens Tunga
Mikrofonkåt
Sanningen
Händerna Mot Himlen

Nu är hon programledare i Allsång På Skansen dessutom. En riktig heting! Såg ett program och hon gör ett bra jobb som programledare.
Citera
2014-07-12, 09:57
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannakissrihanna
Petra marklund är full med talang i min mening och gör bra låtar både i September och i solokarriären så lyckas hon riktigt bra.

Vad tycker ni om Petra Marklunds musik?

Party In My Head
La La La (Never Give It Up)
Cry For You
Until I Die
Kärlekens Tunga
Mikrofonkåt
Sanningen
Händerna Mot Himlen

Nu är hon programledare i Allsång På Skansen dessutom. En riktig heting! Såg ett program och hon gör ett bra jobb som programledare.
Nä hon är inte särskilt bra...skriver en bråkdel av materialet själv. Såg henne på trädgårn i Gbg o 90 % va covers dessutom...pengakåt verkar hon va, ingen principfast person musikmässigt
Citera
2014-07-12, 11:47
Medlem
Lakritspotatisens avatar
Helt okej start på allsången med hon som programledare. Tycker att hennes låtar var bra tills hon var med i så mycket bättre. Nu blir man ju spyfärdig när man hör vissa låtar.
Citera
2014-07-12, 11:47
Medlem
Lakritspotatisens avatar
Dubbelpost.
Citera
2014-07-12, 15:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lakritspotatisen
Helt okej start på allsången med hon som programledare. Tycker att hennes låtar var bra tills hon var med i så mycket bättre. Nu blir man ju spyfärdig när man hör vissa låtar.
Jag älskar även hennes svenska låtar. Hon är begåvad.
Citera
2014-07-12, 15:58
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Det är tack vara Petra som jag tittar på "Allsång på Skansen". Hon ser väldigt bra ut. Och hennes svenska låtar är helt okej att lyssna på.
Citera
2014-07-12, 16:03
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Det är tack vara Petra som jag tittar på "Allsång på Skansen". Hon ser väldigt bra ut. Och hennes svenska låtar är helt okej att lyssna på.

Jag håller faktiskt med dig, det hon gjort under "pseudonymen" September är ok
också fast bäst låtar har hon gjort under sitt riktiga namn. Ja hon ser bra ut
Citera
2014-07-12, 16:18
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Jag håller faktiskt med dig, det hon gjort under "pseudonymen" September är ok
också fast bäst låtar har hon gjort under sitt riktiga namn. Ja hon ser bra ut

Jo precis, Händerna mot himlen är en riktigt bra låt
Citera
2014-07-12, 18:03
Bannlyst
Citat:
Jag lyssnar även på September där hon är med i. Väldigt bra är hon i September tycker jag.
Citera
2014-07-12, 18:38
Medlem
snivlems avatar
ingen som kan ge nån slags respons på mitt inlägg? och va fan spelar hennes utseende för roll? tänk på att hon hårdsminkad för tvkamerorna utav proffs...hon lär se risig ut osminkad
Citera
2014-07-12, 19:56
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:

Kärlekens tunga, covern också, nu är det ju så att den inte är sönderspelad av mig som den kanske är för andra som kanske lyssnar mer på radio än mig...
Citera
2014-07-13, 01:34
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snivlem
ingen som kan ge nån slags respons på mitt inlägg? och va fan spelar hennes utseende för roll? tänk på att hon hårdsminkad för tvkamerorna utav proffs...hon lär se risig ut osminkad

Hennes utseende spelar stor roll när det gäller Allsång på Skansen. Tittar hellre på henne än Lasse Berghagen.

Men musikmässigt sett så spelar det ju så klart ingen roll, då spelar bara musiken en stor roll.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in