Citat:
Varför påstår du att jag är en kommunist. Min åsikt är att Sverige behöver ett system som innefattar både höger och vänster om de ska ha ett icke-demokratiskt system. Jag är emot den typ av kommunism som judarna förespråkar som Lenin, Trotsky, Marxism etc.
Men jag tror att det som hände i Nazityskland med att sätta stora mängder av tyska kommunister i koncentrationsläger var fel. Jag tror att om man ska skapa ett system för ett folk så måste man också tillåta vissa olika åsikter, även olika sexuella läggningar.
Jag är emot att homosexualitet ska främjas som det görs i sverige idag via media och via lagar som judar ligger bakom som ger dessa rättigheter som minoriteter. Men jag anser det är fel att sätta homosexuella i koncentrationsläger. Jag anser att det är emot nationens bästa eftersom man vill ha enighet i nationen. All form av våld mot individer i nationen ska minimeras eftersom det orsakar splittring. Jag tror att detta var orsaken mycket till Hitlers misslyckande. Att han inte erkände alla tyska medborgares åsikter etc som en del av nationen.
Även kina tillåter inte alla åsikter men de är inte så systematiska att de ger sig på en stor del av befolkningen. I de fall de har orsakat massdöd har det ändå gjorts på ett sådant sätt att de behöll makten. Hitler startade krig i nästan hela världen vilket kostar pengar och bara kan sluta på två sätt, med total vinst eller total förlust. Kina har ett mycket mer återhållsamt men ändå moget sätt att hantera det hela. Var hitlers misslyckande ett tecken på att han gjorde fel.
Jag anser att det var vissa fel Hitler gjorde. Eller i varje fall att dagens nazister borde inse vad juden utnyttjar i hitlers strategi. Juden går in i landet, hjälper minoriteter, folk med annorlunda sexuell läggning och marxister. Detta fungerar för att Hitlers nazityskland gick lös på dessa individer.
Kina har en mycket mer mogen syn på sitt eget folk än hitler hade. Det är denna mognad som gör att Juden inte kan infiltrera Kina.
Vita nationalister av idag måste på liknande sätt ha en mogen syn på nationalism så att de kan skapa en nation eller superstat som inte juden kan infiltrera.
När det gäller Svp så är min främsta kritik att de inte verkar ha ett klasssamhälle i åtanke i deras framtida icke-demokratiska styre. Jag tror att ett land som styrs icke-demokratiskt utan klass samhälle inte långsiktigt överlever. Se på kina och deras klass samhälle.
Jag är absolut inte emot hitler eller nazism. Jag ser Hitler som den största kaukasiska ledaren i historien. Men jag tror vi måste lära oss av hans misstag.
Senast redigerad av matterik 2014-07-12 kl. 08:59.
Senast redigerad av matterik 2014-07-12 kl. 08:59.