2014-07-11, 15:41
Medlem
KimKuk-Jings avatar
Suarez är helt fel för Barcelona. Både Neymar, Messi och Suarez är spelare som går ner och möter boll och snarare tycker om att fördela bollen i djupled än att själva springa i djupled. Neymar spelar på vänstern, helt fel position, han bör spela på Messis position, totalt slöseri med talang. Suarez kommer få spela på högern, helt fel position, även han bör spela på Messis plats, totalt slöseri med talang.
2014-07-11, 15:46
Medlem
DAGGER-5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Det har ryktats om Arsenal...

Vet någon vad Suarez kostade Barcelona i Euro? jag får 75 miljoner pund till cirka 94 miljoner euro, med diverse valutaomräknare. Men det låter inte helt riktigt.
Har ryktats lite om Newcastle eftersom Arsenal verkar värva Debuchy
2014-07-11, 15:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Är det något lag som rycker i Serge Aurier?

PSG ska tydligen ha lagt ett bud. Arsenal drog sig ur den affären då man fick Debuchy istället.
2014-07-11, 15:49
Avslutad
Citat:

Vet någon vad Suarez kostade Barcelona i Euro? jag får 75 miljoner pund till cirka 94 miljoner euro, med diverse valutaomräknare. Men det låter inte helt riktigt.
75 miljoner pund är mycket riktigt ca 94 miljoner euro, men det ryktas väl främst om att priset blev ca 65 miljoner pund vilket är ungefär 81 miljoner euro.
2014-07-11, 16:19
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:

64 miljoner pund är de flesta tidningar överens om. Även Guillem Balague som är mycket pålitlig har skrivit 64 miljoner pund, dvs 81 miljoner euro.

Senaste:
Citat:
Of the 81M Barcelona paid for Luis Suarez, 76M are for Liverpool and 5M go to his former clubs as training compensation. [md]

Vilket känns logiskt. 76 miljoner euro får alltså Pool.
2014-07-11, 17:14
Medlem
Puckotts avatar
Lyssnar alla på Barca-medier här inne? Guilleme Balague är väll allt annat än "mycket pålitlig". Sa inte han att Neymar kostade 40M euro?

75M pund (94,4 M euro) landade kalaset på enligt väldigt trovärdiga Liverpool Echo.
2014-07-11, 17:43
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puckott
Lyssnar alla på Barca-medier här inne? Guilleme Balague är väll allt annat än "mycket pålitlig". Sa inte han att Neymar kostade 40M euro?

75M pund (94,4 M euro) landade kalaset på enligt väldigt trovärdiga Liverpool Echo.
Va? Han är nog bland den mest pålitligaste journalisten där ute.
2014-07-11, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viking-
Jag är 90% på att Pogba inte går till Chelsea, men ifall det skulle ske:

Costa
Hazard - Willian
Fabregas
Matic - Pogba
Luis Terry Cahill Cesar
Courtois

Det skulle troligtvis vara den starkaste elvan man kan kan få fram. Jag vill ge Oscar en chans till men sanningen är att han troligtvis inte kommer att vara med på försäsongen och kommer ta ett tag innan han spelar sig in i startelvan.
Ser förbannat starkt ut på pappret. Lyckas man landa Pogba kommer jag hålla Chelsea som favoriter till titeln.

Jag har förstått att du följer laget noggrant och har en hel del koll. Vad tror du om Kurt Zoumas framtid, fortsätter han i St.Étienne eller någon annanstans på lån ännu en säsong eller ansluter han till truppen? Terry fick ju förlängt kontrakt men samtidigt lånades ju Kalas ut. Ser väldigt mycket fram emot att se Zouma i Premier League. Stor, stor talang.
2014-07-11, 17:49
Medlem
Puckotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Va? Han är nog bland den mest pålitligaste journalisten där ute.
Va? Nej.

Ben Smith på BBC, som har god insyn i klubbens affärer, skriver att det är 75M PUND som gäller.
Senast redigerad av Puckott 2014-07-11 kl. 17:52.
2014-07-11, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puckott
Va? Nej.

Ben Smith på BBC, som har god insyn i klubbens affärer, skriver att det är 75M PUND som gäller.

Ser mest överallt att det gällde 65.3 miljoner pund (i runda slängar 750-760 miljoner kronor enligt olika valutaomvandlare). SSN bland annat har hävdat att priset låg på 65.3 GBP.
2014-07-11, 18:09
Medlem
Viking-s avatar
Svårt att säga, man vill nog inte bara sitta med tre mittbackar vilket skulle vara fallet ifall Zouma lånas ut. Samtidigt vore det bra för hans utveckling att i en säsong få spela i Sunderland (de vill ha honom på lån).

Troligtvis får han stanna tills januari iaf och lära känna laget. Han kan bli väldigt bra men är fortfarande ganska rå.
2014-07-11, 18:26
Medlem
Barca har garanterat betalat hela klausulen. Kan tänka mig att dessa 65 miljoner pund är det Liverpool får nu. Resten på avbetalning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in