2014-07-04, 00:27
Medlem
Koksans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exquisitely
Jackpotjöy, när du vill ha lite sköj. Så vidrigt jävla uttal.

Och fyfan vad billig den där reklamfilmen med grottmänniskor är E vem e de?
Citera
2014-07-05, 16:43
Medlem
Oddballs avatar
Den där 3 st hipsters (2 bögar och en nördtjej) sitter och berömmer Max's nya "Crispy Fries", det låter som om de tuggar på en blandning av gamla knäckebröd, Lego och grus. De påstår att det tagit dem 7 år att få till de där knastrande potatispinnarna när det i själva verket handlar om att låta dem gå ett tag extra i fritösen.

Katastrofalt dåligt!!!
Citera
2014-07-07, 16:33
Medlem
Dom där jävla godisreklamerna där dom viskar hela tiden. Så jävla larvigt.
Citera
2014-07-07, 20:04
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Telenor-Förändringens tid är här. Den där jävla familjen börjar kännas, nej _är_ jävligt överspelade.
Citera
2014-07-07, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Den där 3 st hipsters (2 bögar och en nördtjej) sitter och berömmer Max's nya "Crispy Fries", det låter som om de tuggar på en blandning av gamla knäckebröd, Lego och grus. De påstår att det tagit dem 7 år att få till de där knastrande potatispinnarna när det i själva verket handlar om att låta dem gå ett tag extra i fritösen.

Katastrofalt dåligt!!!

"Crispy Fries" är bara ytterligare ett sätt för Max att maximera vinsten:
Skala potatisen sämre och kör frityroljan ett par varv extra.
Citera
2014-07-07, 23:49
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Teliareklamen "Har du träffat en kille?" Är det så jävla jobbigt? Verkligen? Jag ooooorkar inte meeeer, nej inte jag heller, käften gnällkärring!
Citera
2014-07-08, 13:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Det går en ny reklam om hudkräm på tv där man får följa en kvinnas uppväxt fram tills att hon blir en gammal tant. Gillar den inte alls, delsvis för att det känns som att de har lyckats fånga olika tidsperioder (om man kollar bakgrunden i reklamfilmen osv.)
Jag tycker den reklamen är fin Man får se hela hennes liv och dom fångar verkligen allting allt från barnafödande till studenten. Tror reklamen kommer från apoteket, dom brukar ha bra reklamer
Citera
2014-07-08, 13:59
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrkHöger
En man??? Det är ju jättebebisen Nicklas Wahlgren...
Fruktansvärd reklam

Det som är mest creepy med den reklamen är ju att flickorna som syns i videon är gamla nog att vara hans döttrar...

Och slutet är ju så kasst, jisses vilken dålig skådis han är.
Citera
2014-07-08, 21:16
Medlem
m00nst0nes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Det som är mest creepy med den reklamen är ju att flickorna som syns i videon är gamla nog att vara hans döttrar...
unga nog, menar du väl..

Citat:
Tjejen i slutet är ju snygg i allafall. Och vickar på rumpan i tajt kjol gör hon ju också.
Citera
2014-07-08, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Teliareklamen "Har du träffat en kille?" Är det så jävla jobbigt? Verkligen? Jag ooooorkar inte meeeer, nej inte jag heller, käften gnällkärring!

Såg precis samma elände för X:te gången alldeles nyss. Helt vedervärdig är den. Jag hatar inte bara reklamen, utan även dess upphovsmakare, skådespelarna, ja alla som överhuvudtaget uppskattar den.

Infama skräp.
Citera
2014-07-08, 21:48
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tethys
Såg precis samma elände för X:te gången alldeles nyss. Helt vedervärdig är den. Jag hatar inte bara reklamen, utan även dess upphovsmakare, skådespelarna, ja alla som överhuvudtaget uppskattar den.

Infama skräp.

Tänkte PRECIS just det där när den dök upp för femtielfte gången. Varför just arbetsplatsen? Hur många ggr kan hon få den där frågan egentligen? Jävla lättkränkta nolla och död åt dom som skapat skiten.

Jag toppar med Lidl´s skitreklamer där dom bygger upp en hel restaurang för att övertyga en människa om att dom minsann säljer bra grejer. Visst, en stjärnkock, prisdumpning och den lilla procent av deras skitsortiment som faktiskt är bra betyder inte att dom säljer kvalitet. För att inte tala om deras restaurang Dill som visserligen gick hem hos matsnobbarna på twitter men fan så uselt så man spyr.
Och Max nya reklam, tog det verkligen 7(!!!) år att få fram ett nytt strips? Imponerande research avdelning ni har. Och vem fan säger pommfritt idag? Dessutom låter det verkligen knaster-torrt när dom äter.
Citera
2014-07-08, 21:52
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:

Såg hela reklamen igår och vad fan i helvete? Alla flickorna flörtar med mig när jag tar vitaepro och alla bara råkar vara tonåriga cheerleaders? Dessutom ser man ju verkligen hur gammal och sliten han är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in