2014-07-08, 07:49
Medlem
PaulPaljetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reichskanzler
Helt ärligt, man får känslan av detta program att allt bara är riggat.
Lite så. Men samtidigt, vad är det för idioter som skämmer ut sig så totalt för de futtiga tusenlappar (på sin höjd) som de får från produktionsbolaget för att vara med? Detta även om det skulle vara riggat.
Citera
2014-07-08, 10:12
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reichskanzler
Syntes tydligt på hennes unge att det inte var kinesens. Amanda har också en gammal blogg som handlar om att hon är "16 och gravid" som är ett par år gammal. Hon har väl skaffat Kinesen nu för att han är ett sådant jävla ekonomiskt gení som lyckas med tunga affärer till höger och vänster 86 kr för att sälja skrot och han är nöjd

Helt ärligt, man får känslan av detta program att allt bara är riggat.

Ungarna om letar skrot i Zimbabwe drar in betydligt mer på än honom på en "arbetsdag"
Citera
2014-07-08, 10:17
Medlem
Hoppas programmet blir lite mer seriöst. Att tjäna några kronor på att förstöra tid, skämma ut sig totalt, snatta eller att gå ner i livskvalitet är väl inget vettigt. De kunde ha lite bättre råd som att jämföra lån byta el bolag köpa bra saker begagnat men mera.
Citera
2014-07-08, 12:41
Medlem
Här är en av Amandas blogginlägg jag snodde från den andra tråden.

Citat:
Asså blyga personer är så jävla weird! Lixom först när man precis träffat en och vill lära känna den för man vill typ veta hur den igentligen är, då är det bara kul o så. Men seen när man väl börjat se lite mer hur dom är så är dom bara heelt jävla störda och läskiga! Asså jag loovar, man vet ALDRIG vad dom döljer! Omg stör mig så fett mycket på dom!
Lyssna på mig som vet - LITA INTE PÅ BLYGA MÄNNISKOR!

Wow!!
Citera
2014-07-08, 12:46
Medlem
Här är ett till:

Citat:
Me DOM menar jag tjocka! Assåå.. fattar inte varför folk trycker i sig godis, chips, kakor, skräpmat och skit och blir tjocka och feta!? Asså dom får ju skylla sig själva att fettet bah hänger på dom när dom äter som grisar!
WTH lixom SLUTA ÄTA OSUNT OCH BÖRJA RÖRA PÅ ER FETTON!!

Istället för att klaga på sin övervikt haha så hiiimla dumt man bah men kööp inte dedär kakorna då, och ät inte på McDonald så blir ni ju inte fula och tjocka! För ni kan ju erkänna ingen tycker de är fint o va tjock lixom! Man bah euw, gross?

Fast sen kan ju vi runt omkring faktiskt hjälpa tjockisarna också.
Så man borde förbjuda alla som är tjocka att ens få köpa all skit dom är vana att trycka i sig för då blirom ju garanterat smala!
OFTA jag är den enda som är smart nog att komma på den enkla lösningen hallå!? OMG asså fatta att min idé.. kan RÄDDA LIV! Vet ni hur många som dör av fett eller?? Om min lösning skulle sättas i verket så skulle typ flera miljoner gå från fetton till smala och överleva och allt tack vare SHIMO!
Borde starta en kampanj och få påskrifter elle nåt så vi kan rädda tjockisarna!! DE HÄR GÄLLER LIV OCH DÖD!! Även fast man tycker att fettona borde klara sig själva om dom nu vill va så äckliga lixom.. Fast jag är så snäll så jag delar med mig av min lösning till svenska folket! ♥

Jaha, så man får inte äta på McDonalds men man får stjäla därifrån.
Citera
2014-07-08, 12:46
Medlem
hobbykonsts avatar
Mår illa av sådana snåla människor. Spec de som snor med sig gratis grejer. Inget hyffs eller vett där inte.
Citera
2014-07-08, 13:40
Medlem
Mr.Majestics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macca2013
Jaha, så man får inte äta på McDonalds men man får stjäla därifrån.

+ Att hon ær ihop med en fet Kines.
Citera
2014-07-08, 14:23
Medlem
SkepticalHippos avatar
Men vilket jäkla pack. Jag förstår tanken att det är kul om ens pengar räcker lite längre och att man sparar pant och dylikt men aldrig att jag skulle sätta mig och sy dammsugarpåsar.

Måhända att man har råd att göra roliga saker oftare men man hinner ju fan inte om man ska sy, stjäla ketchup från snabbmatsställen och åka flera mil för att fastställa exakt var bensinen kostar några ören mindre.

Dom här kupongmongona i USA är lite häftiga, som kommer ut med fem fullastade shoppingvagnar för två dollar, men det människorna i Superspararna gör är ju bara löjligt. Bränslet som det tar att köra till Hemköp för att endast handla hushållspapper lite billigare gör ju att det blir en förlustaffär exempelvis.
Citera
2014-07-08, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Majestic
+ Att hon ær ihop med en fet Kines.

Dessutom borde han klippa av luggen och tvätta håret.
Hon är ingen Greta Garbo själv.
Citera
2014-07-08, 15:18
Medlem
Luftfrikadelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av real beginner
ketchupen kostar nog lika mycket att tillverka själv som den man köper och smakar nog sämre med. Klippa dammsugarpåsen jo om man vill hålla på med sånt o andas in den skiten så funkar det

Citat:
Ursprungligen postat av Macca2013
Är det han med ketchupen och dammsugarpåsarna? Han var den enda jag tyckte var sympatisk.

Nu när jag skrev det här insåg jag att ALLA verkade ha nån sorts fixering vid ketchup. SÅ dyrt är det inte!!

Nej och ketchup är inte så jävla gott heller! Paret verkade ha ketchup till ALLT då mängden de snodde på MCD räckte tydligen i ett par dagar

Så jävla bäst när han hade med sig skrotet och trodde att det skulle vara värt 500kr men ack ve 84kr fick han

Citat:
Ursprungligen postat av SkepticalHippo
Men vilket jäkla pack. Jag förstår tanken att det är kul om ens pengar räcker lite längre och att man sparar pant och dylikt men aldrig att jag skulle sätta mig och sy dammsugarpåsar.

Måhända att man har råd att göra roliga saker oftare men man hinner ju fan inte om man ska sy, stjäla ketchup från snabbmatsställen och åka flera mil för att fastställa exakt var bensinen kostar några ören mindre.

Dom här kupongmongona i USA är lite häftiga, som kommer ut med fem fullastade shoppingvagnar för två dollar, men det människorna i Superspararna gör är ju bara löjligt. Bränslet som det tar att köra till Hemköp för att endast handla hushållspapper lite billigare gör ju att det blir en förlustaffär exempelvis.

Det med kupongjägarna i USA är ett systemfel. Man använder inte tiotusen tandkrämstuber. Hade jag varit kupongjägare hade jag sålt vidare skitet jag köpte till grannskapet för mycket lägre pris än affären. Win för mig.

Det lustiga var att han INTE kollade jämförpriset i kilo Så han kan ha betalat mer än det billigaste pappret ^^
Senast redigerad av Luftfrikadelle 2014-07-08 kl. 15:22.
Citera
2014-07-08, 16:22
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftfrikadelle
Det med kupongjägarna i USA är ett systemfel. Man använder inte tiotusen tandkrämstuber. Hade jag varit kupongjägare hade jag sålt vidare skitet jag köpte till grannskapet för mycket lägre pris än affären. Win för mig.

Det lustiga var att han INTE kollade jämförpriset i kilo Så han kan ha betalat mer än det billigaste pappret ^^

USA är lite speciellt med detta att själv bygga upp sådana där lager av saker. Just den där biten med att ha ett lager av mat och förnödenheter är en rätt stor grej i USA. Utifrån deras fixering att staten en dag inte kommer hålla längre och då är det var man/kvinna för sig själv. Då är det bra att ha ett stort lager med saker som om du nu inte använder själv kan byta mot annat

3 månader brukar det minimala rådet vara (dvs lager av mat som du och din familj klarar sig med) och därför finns det väl också så många sådana här extrema kupongjägare.
Citera
2014-07-08, 18:12
Bannlyst
Amanda må vara en white trash som snattar så fort hon får tillfälle för det men ack fan vad man bara vill dra upp hennes kjol och straffknulla henne medans hennes feta kinesiska pojkvän kollar på och funderar på vad som gick fel.

För övrigt gillade jag ''svenne'' inte bara för att hans namn var klockrent utvald utan hans sätt att utnyttja grannarna är på gränsen till sanslöst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in