Citat:
Ursprungligen postat av
real beginner
ketchupen kostar nog lika mycket att tillverka själv som den man köper och smakar nog sämre med. Klippa dammsugarpåsen jo om man vill hålla på med sånt o andas in den skiten så funkar det
Citat:
Ursprungligen postat av
Macca2013
Är det han med ketchupen och dammsugarpåsarna? Han var den enda jag tyckte var sympatisk.
Nu när jag skrev det här insåg jag att ALLA verkade ha nån sorts fixering vid ketchup. SÅ dyrt är det inte!!
Nej och ketchup är inte så jävla gott heller! Paret verkade ha ketchup till ALLT då mängden de snodde på MCD räckte tydligen i ett par dagar
Så jävla bäst när han hade med sig skrotet och trodde att det skulle vara värt 500kr men ack ve 84kr fick han
Citat:
Ursprungligen postat av
SkepticalHippo
Men vilket jäkla pack. Jag förstår tanken att det är kul om ens pengar räcker lite längre och att man sparar pant och dylikt men aldrig att jag skulle sätta mig och sy dammsugarpåsar.
Måhända att man har råd att göra roliga saker oftare men man hinner ju fan inte om man ska sy, stjäla ketchup från snabbmatsställen och åka flera mil för att fastställa exakt var bensinen kostar några ören mindre.
Dom här kupongmongona i USA är lite häftiga, som kommer ut med fem fullastade shoppingvagnar för två dollar, men det människorna i Superspararna gör är ju bara löjligt. Bränslet som det tar att köra till Hemköp för att endast handla hushållspapper lite billigare gör ju att det blir en förlustaffär exempelvis.
Det med kupongjägarna i USA är ett systemfel. Man använder inte tiotusen tandkrämstuber. Hade jag varit kupongjägare hade jag sålt vidare skitet jag köpte till grannskapet för mycket lägre pris än affären. Win för mig.
Det lustiga var att han INTE kollade jämförpriset i kilo

Så han kan ha betalat mer än det billigaste pappret ^^