2014-07-07, 22:09
Medlem
pyttefnaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spelaren63
Ja, man undrar vad anledningen till det är?
Dom kanske var tvungna att invänta preskribering på Amandas snatterier.
Citera
2014-07-07, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av melyhna
var kan jag se på det här online??

http://www.kanal5play.se/#!/program/1037364548
Citera
2014-07-07, 22:25
Medlem
Three-Gringoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moki
En teori är väl att programansvariga insåg att det inte var ett program som höll den kvalité som de tyckte det borde ha men att det nu var sommar och lågsäsong och då det ändå låg färdigt så sänder man det nu istället för under vår eller höst.

Kom på det också efter ett tag, mitt i sommar är inte direkt prime time
Citera
2014-07-07, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyttefnax

Haha! Ja, det låter troligt!
Citera
2014-07-07, 22:48
Medlem
€rics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyttefnax
Ja de är fan sjukt att dem påstår sig spara när de är stöld. Skulle tro att Amanda är zigenare med tanke på hur hon pratade om att hennes familj "sparade" så strängt.

Känns ju som de kunde tagit med liam norberg. Han "sparade" en massa pengar på att bo på kåken och sedan hade han "sparat" en massa pengar från när han "hittade" på gotabanken.

Sedan gillar jag killen som åker runt till bensinmacker för att "spara" men glömmer att de kostar att åka.
Senast redigerad av €ric 2014-07-07 kl. 22:59.
Citera
2014-07-07, 22:55
Medlem
Smirmats avatar
Fyfan vilket tattarpar asiaten och bimbon var.

Förlora all sin värdighet för att sno ketchup för ett par kronor, sätt er med en mugg och ungen utanför donken och skriv på en kartongbit att ni behöver pengar till mat för ungen så hade dom "sprat" betydligt mer pengar på ett lagligt sätt.

Kan garantera att dom lever på våra skattepengar också, jävla pack!

Och den unga killen som kör runt för att leta efter billigare diesel, och det slutar med att det han får diaseln till samma pris som det kostade på samma mack. Hade han bara tankat där ifrån början hade han sparat ett par kronor på diesel som det kostade honom att köra runt bland mackarna.

Har bara hunnit se halva programmet hittills återkommer om jag hittar fler saker som stör mig.
Citera
2014-07-07, 23:22
Medlem
€rics avatar
Den enda personen i detta program som faktiskt SPARAR och inte snor eller bara är rakt ut en idiot är ju killen som jobbar på volvo.
Citera
2014-07-07, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av €ric
Den enda personen i detta program som faktiskt SPARAR och inte snor eller bara är rakt ut en idiot är ju killen som jobbar på volvo.

ketchupen kostar nog lika mycket att tillverka själv som den man köper och smakar nog sämre med. Klippa dammsugarpåsen jo om man vill hålla på med sånt o andas in den skiten så funkar det
Citera
2014-07-07, 23:30
Medlem
Citat:

Är det han med ketchupen och dammsugarpåsarna? Han var den enda jag tyckte var sympatisk.

Nu när jag skrev det här insåg jag att ALLA verkade ha nån sorts fixering vid ketchup. SÅ dyrt är det inte!!
Citera
2014-07-07, 23:33
Medlem
1,35kg ketchup på lidl nästa vecka för 19:90 liksom.. Så dyrt är det inte
Citera
2014-07-07, 23:34
Medlem
€rics avatar
Joakim och Amanda verkar ju varit för snåla för kondom och p-piller eller så kanske de inte var så smart att köra kondomer man hittade på marken?

http://www.bloggportalen.se/BlogPortal/view/BlogDetails?id=107703
Citera
2014-07-08, 00:25
Medlem
Reichskanzlers avatar
Citat:
Joakim och Amanda verkar ju varit för snåla för kondom och p-piller eller så kanske de inte var så smart att köra kondomer man hittade på marken?

http://www.bloggportalen.se/BlogPortal/view/BlogDetails?id=107703

Syntes tydligt på hennes unge att det inte var kinesens. Amanda har också en gammal blogg som handlar om att hon är "16 och gravid" som är ett par år gammal. Hon har väl skaffat Kinesen nu för att han är ett sådant jävla ekonomiskt gení som lyckas med tunga affärer till höger och vänster 86 kr för att sälja skrot och han är nöjd

Helt ärligt, man får känslan av detta program att allt bara är riggat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in