2014-07-07, 13:30
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagro
Du har missuppfattat som många gånger tidigare, KJ påstår att han tror inte att hans kompisar har planterat blodet för att sätta dit honom.

Vad är det jag har missuppfattat, eller är det du som inte är påläst igen?

Jag påstår att han inte sagt detta i förhör, den enda person han har försökt sätta dit för mordet han själv begått är MB.

Citat:
22-åringen pressas om sin teori att någon av hans kompisar ska ha planterat bevis för att sätta dit honom för mord. Det ska han ha sagt i polisförhör.
Citera
2014-07-07, 13:33
Medlem
Namibia1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
, helt otroligt.

Har han i något förhör påstått att någon kompis skulle ha planterat blodet?

Du hade ju lyssnat på inspelningen, vad jag förstod så frågade åklagaren två gånger, för att vara säker på att hon hörde rätt. Det borde ju finnas inspelat också.

Åklagarna pratar om Nille och Degeman.
Klarar DU av att släppa det nu?
Senast redigerad av Namibia1 2014-07-07 kl. 13:42.
Citera
2014-07-07, 13:50
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Namibia1
Åklagarna pratar om Nille och Degeman.
Klarar DU av att släppa det nu?

Släppa, nej, jag vet vad jag läste i samband med rapporteringen och jag var inte ensam om detta.

Hur vet du att åklagarna pratar om Nille och Degeman?
Citera
2014-07-07, 13:50
Medlem
Citat:
Ja, jag anser att polisen gör en korrekt värdering när de säger att blodmängden är mer än om någon blöder näsblod. Sedan att det inte är jättemängder blod är förvisso sant, men det är ändå tillräckligt för att bilens ägare bör känna till incidenten där VB blöder mycket.

Medlemmar i tråden har bevisat att det inte behövs mer än någon ml för att få samma resultat med Bluestar som polisen fick.
Då är vi definitivt nere på näsblodsnivå, tåskada eller liknande.
Citera
2014-07-07, 13:55
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlJanne75
Medlemmar i tråden har bevisat att det inte behövs mer än någon ml för att få samma resultat med Bluestar som polisen fick.
Då är vi definitivt nere på näsblodsnivå, tåskada eller liknande.

Nej, det är ingen i tråden som ha bevisat något därför att de inte har ursprungsmaterialet att jämföra med. Det går inte att jämföra med manipulerade bilder.
Citera
2014-07-07, 13:55
Medlem
Namibia1s avatar
Citat:
Släppa, nej, jag vet vad jag läste i samband med rapporteringen och jag var inte ensam om detta.

Hur vet du att åklagarna pratar om Nille och Degeman?

Förmodligen för att jag är mer insatt än dig.
Nille och Degerman är de första KJ misstänkte som kunde planterat blod i hans bil.

Du har fortfarande inte kunnat styrka ditt påhitt om att KJ inte tror på plantering.
Citera
2014-07-07, 13:57
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Namibia1
Förmodligen för att jag är mer insatt än dig.
Nille och Degerman är de första KJ misstänkte som kunde planterat blod i hans bil.

Du har fortfarande inte kunnat styrka ditt påhitt om att KJ inte tror på plantering.

Jag har redan styrkt detta.

Nu vill jag ha källa på dina påståenden?
Citera
2014-07-07, 13:58
Medlem
zero73s avatar
Citat:
Samma knep? Jag nämnde tre vittnen som sett betydande med blod, men du försökte få det till ett vittne som sett en bloddroppe.

Vi behöver inte ponera någonting, jag har rätt. Vilken väg han åkte vet jag inte, mer än att han varit hemma hos sina föräldrar drygt en timme efter att han mördat VB.

Är ju enbart "fylle-bengt" som sett en större mängd blod. Övriga vittnen såg några blodsdroppar.

Sluta sprid trådsanningar.
Citera
2014-07-07, 14:00
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zero73
Är ju enbart "fylle-bengt" som sett en större mängd blod. Övriga vittnen såg några blodsdroppar.

Sluta sprid trådsanningar.

Det är utsagor från tre oberoende vittnen som förhörts, kalla det trådsanning om du vill.
Citera
2014-07-07, 14:01
Medlem
zero73s avatar
Citat:
Jag har redan styrkt detta.

Nu vill jag ha källa på dina påståenden?

Har du? Det har vi missat. Kan du länka?
Citera
2014-07-07, 14:04
Medlem
zero73s avatar
Citat:
Det är utsagor från tre oberoende vittnen som förhörts, kalla det trådsanning om du vill.

När du påstår att dessa vittnen sett betydande mängder blod när de i själva verket säger att de sett några blodsdroppar.

Läs på FUP. Din okunskap är beklämmande.
Citera
2014-07-07, 14:08
Medlem
Namibia1s avatar
[quote=Lalajlaj|49491785]Jag har redan styrkt detta.

Nu vill jag ha källa på dina påståenden?[/QUTE]

Men är du efter?
Du har inte styrkt det överhuvudtaget du har däremot tolkat upogifter fel.

De "kompisar" som åklagaren refererar till är raggarkids i Boden som KJ har haft en dust med tidigare och det finns i FUP.
Sök på Degerman i fup så hittar du der jag skriver om. Killarna är inte vänner längre och ena var dessutom i Turkiet 4/5, därför har man släppt tanken på dessa två som planterare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in