Citat:
Ursprungligen postat av
StopDropAndRoll
Vad skulle han då kunnat sagt som skulle få det till förmildrande omständigheter? Hon vill inte lämna mig ifred är inte bra nog. Dessutom bjuder man inte hem och har samlag med någon man tycker är sååå jobbig. Det måste ju JH ha förstått, om hon inte är något efterbliven, vilket jag tvivlar på då hon ska ha fått bra betyg i skolan.
Jag har några förslag på vad han kan ha sagt:
1. Det är dig jag vill vara med JH, LL var bara ett misstag och nu vill hon inte lämna mig ifred. Hon kommer och ringer på, sms:ar och fattar inte vad nej betyder. Jag orkar inte ha det så här längre, hon stalkar mig! Jag önskar att hon bara kunde försvinna!
2. Jag har aldrig legat med LL ens, hon bara sprider rykten för att förstöra för oss. Hon är svartsjuk på dig och mig.
3. Jag har aldrig varit otrogen och är inte ett dugg intresserad av LL. Det är du JH som strular runt! LL och jag är bara kollegor men hon har sagt att du går bakom min rygg och strular med JN igen och att det inte alls är över mellan er två.
Inget av förslagen ger ju JH rätt att döda LL men konflikten mellan tjejerna blir mer uppenbar. JH kanske börjar spana utanför JA:s lägenhet eftersom hon misstänker att han ljuger och tillslut så ser hon att LL kommer hem till JA och spenderar natten där. JH kanske inte vill visa att hon är svartsjuk framför JA, så hon bestämmer sig att konfrontera LL med sina misstankar. Snacket spårar ur och JH dödar LL...