Citat:
Ursprungligen postat av
Mommejr
Beror på. Har du någon varning? hur mkt addons har du? mounts? kommer eq med accet? guld? säljs allt naket? skills? , finns mkt som har med priset att göra. Med tanke på att den är open pvp så kanske du får dig en liten värd slant även när den säljs helt utan eq. En kompis till mig sålde en 367RP på open pvp för 4tusen kr. Dock med mkt addons/mounts , eq med. Men du kan väl räkna med allt från 2000-3500kr. Beroende på sakerna som följer med, har du nu tur kanske nån dum fan köper för 4tom.
Jo det är såklart. Aldrig haft en varning. Full Afflicted, Full assassin, full beggar, full citizen, full demon hunter, full druid, full hunter, full knight, full warrior, mage staff, full nobleman, full oriental, full summoner, full warrior, full wizard. mounts så har jag bara gnarlhound och ursagrodon.
Kommer med yalahari mask, spellbook of dm, yala legs, gill legs, dwarven legs, magma legs, terra legs, demon armor, glacial rod, serpent claw, ornamnted brooch, boh och en del skit items. inget riktigt värdefullt. endast 2kk på banken.
och i princip alla quests av värde är gjorda. inte gjort klart wote dock. och demon task är ogjord
4000 känns lite väl. får se hur jag gör. tack