Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-07-04, 16:50
Medlem
m0nkees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osten89
Blev idag bannad på min 264 ek -.-

För att jag har bottat, det konstiga är att jag ej har fått ngt email eller ngt alls av tibia angående att de tagit bort mitt account...

Är det helt borta då? Vad händer när du försöker logga in på www.tibia.com?

Har du fått ban förut eller var det perm-ban direkt??
Citera
2014-07-04, 17:01
Medlem
bennes avatar
Citat:

För att jag har bottat, det konstiga är att jag ej har fått ngt email eller ngt alls av tibia angående att de tagit bort mitt account...

En ny sån bottar du ju upp igen på ett halvår om du ligger i ordentligt Tråkigt, men det är ju risken man tar med att botta. Har själv aldrig varit utan bot sen jag började spela 2003 (med vissa avbrott då förstås) och har ännu klarat mig utan ban pga. botting, är lite förvånad över det faktiskt. Men väntar bara på den dagen jag blir upptäckt och bannad
Citera
2014-07-04, 17:09
Medlem
Citat:

Dom har slutat helt med att skicka ut mail eller ge möjlighet till att logga in. Bara att skapa nytt och tuta och köra igen.
Citera
2014-07-04, 19:10
Medlem
Triphes avatar
Fortfarande inte riktigt bestämt mig, men startat en ny sorc på antica
Name: Archimonde
Citera
2014-07-04, 20:07
Medlem
xaniixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Triphe
Fortfarande inte riktigt bestämt mig, men startat en ny sorc på antica
Name: Archimonde

Tips bara sätt på ett bott och spela/gör något annat its fucking win win
Citera
2014-07-06, 10:08
Medlem
Hej pöjka

Vad tror ni man skulle kunna sälja en 300 MS / open pvp för på blocket? Ungefär?
Citera
2014-07-06, 10:18
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmootheDaHustler
Hej pöjka

Vad tror ni man skulle kunna sälja en 300 MS / open pvp för på blocket? Ungefär?

Beror på. Har du någon varning? hur mkt addons har du? mounts? kommer eq med accet? guld? säljs allt naket? skills? , finns mkt som har med priset att göra. Med tanke på att den är open pvp så kanske du får dig en liten värd slant även när den säljs helt utan eq. En kompis till mig sålde en 367RP på open pvp för 4tusen kr. Dock med mkt addons/mounts , eq med. Men du kan väl räkna med allt från 2000-3500kr. Beroende på sakerna som följer med, har du nu tur kanske nån dum fan köper för 4tom.
Citera
2014-07-06, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Beror på. Har du någon varning? hur mkt addons har du? mounts? kommer eq med accet? guld? säljs allt naket? skills? , finns mkt som har med priset att göra. Med tanke på att den är open pvp så kanske du får dig en liten värd slant även när den säljs helt utan eq. En kompis till mig sålde en 367RP på open pvp för 4tusen kr. Dock med mkt addons/mounts , eq med. Men du kan väl räkna med allt från 2000-3500kr. Beroende på sakerna som följer med, har du nu tur kanske nån dum fan köper för 4tom.

Jo det är såklart. Aldrig haft en varning. Full Afflicted, Full assassin, full beggar, full citizen, full demon hunter, full druid, full hunter, full knight, full warrior, mage staff, full nobleman, full oriental, full summoner, full warrior, full wizard. mounts så har jag bara gnarlhound och ursagrodon.

Kommer med yalahari mask, spellbook of dm, yala legs, gill legs, dwarven legs, magma legs, terra legs, demon armor, glacial rod, serpent claw, ornamnted brooch, boh och en del skit items. inget riktigt värdefullt. endast 2kk på banken.

och i princip alla quests av värde är gjorda. inte gjort klart wote dock. och demon task är ogjord

4000 känns lite väl. får se hur jag gör. tack
Senast redigerad av SmootheDaHustler 2014-07-06 kl. 11:01.
Citera
2014-07-06, 23:32
Medlem
Ojoj går upp mot 200 ed på aurora! Och knighten bottas samtidigt ca 100+!

Ah var ju folk som blev bannade häromdagen, en kille jag reportade blev bannad på sin 280 ms och 168 ek på samma acc! Skönt och slippa den killen.

Citat:
Ursprungligen postat av SmootheDaHustler
Jo det är såklart. Aldrig haft en varning. Full Afflicted, Full assassin, full beggar, full citizen, full demon hunter, full druid, full hunter, full knight, full warrior, mage staff, full nobleman, full oriental, full summoner, full warrior, full wizard. mounts så har jag bara gnarlhound och ursagrodon.

Kommer med yalahari mask, spellbook of dm, yala legs, gill legs, dwarven legs, magma legs, terra legs, demon armor, glacial rod, serpent claw, ornamnted brooch, boh och en del skit items. inget riktigt värdefullt. endast 2kk på banken.

och i princip alla quests av värde är gjorda. inte gjort klart wote dock. och demon task är ogjord

4000 känns lite väl. får se hur jag gör. tack

1000 vi har en deal
Citera
2014-07-07, 08:52
Medlem
Jaha, då var det dags för summer update idag då! Vad tror ni som varit inne på testservern? Blir det lyckat denna gång eller lika misslyckat som tidigare?
Citera
2014-07-07, 10:29
Medlem
Triphes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToBrazil
Jaha, då var det dags för summer update idag då! Vad tror ni som varit inne på testservern? Blir det lyckat denna gång eller lika misslyckat som tidigare?

Jag tror de faktiskt kan bli en rätt okej update, jag är mer nervös över hur de tar emot feedbacken från pvpn på aurora
Citera
2014-07-07, 12:15
Medlem
bergsdals avatar
Nybörjare här, någon bra hunting ställe för en 28 paladin ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in