2014-07-07, 02:36
Avslutad
Det går ju inte en enda dag utan att någon självutnämnd snäll kille bölar att de snart ska ta livet av sig om de inte får knulla. Det går inte heller en enda dag utan att någon fitta utklädd till man bölar att deras flickvän har dumpat dem, varit otrogen or whatever.

För helvete, skärp er! Ingen kvinna, eller brist på densamma är värt att ta livet av sig för.
För det första så finns det mycket annat att glädjas över här i livet, och för det andra så är det inte så jäkla fantastiskt att vara tillsammans med någon som ni inbillar er att det är.
Inte heller är sexet så jäkla fantastiskt (nej jag är inte homo ) som ni inbillar er när ni sitter och runkar till porrfilm.

Jag må kanske haft otur men jag kan ärligt säga att jag har aldrig träffat en kvinna som fått mig att skratta. Alltså någon som får mig att skratta ofta vill säga, för något enstaka skratt har det såklart blivit. Jag har tyvärr heller aldrig träffat en kvinna som jag har känt att jag har mycket gemensamt med, utan det har mest handlat om sex för min del för någon mental stimulans har det sannerligen inte varit. Och sex i verkligheten kan inte riktigt jämföras med sex i porrfilmerna. T. ex är det väldigt få tjejer som vill att man sprutar dem i ansiktet och analt är en utopi för de allra flesta killar som är tillsammans med "vanliga" tjejer.

Alla dessa böltrådar från desperata killar får ju tjejer/kvinnor att ha alldeles för höga tankar om sin egen förträfflighet. Likaså mäns desperation på köttmarknaden har fått alltför många kvinnor att tro att just de är Guds gåva till männen.

Istället för att ömka er själva eller lägga kraft och energi på att försöka få någon oattraktiv padda i säng, åk till vilket land som helst där prostitution är tillåtet och knulla med tjejer som verkligen är attraktiva och åtråvärda.
Glöm moralisternas bullshit om trafficking, de flesta tjejer gör detta av egen fri vilja. Inte för att det är deras ultimata dröm, utan för att de gärna vill utöka sin kassa och inte ser sex som någon big deal. Till skillnad från svenska moralistkärringar...

So please, sluta sätta kvinnorna på en piedestal. Jag kan dessutom lova er att väldigt få kvinnor skulle vara beredda att göra en tiondel för er av det som ni är beredda att göra för dem.
Citera
2014-07-07, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antialles
Det går ju inte en enda dag utan att någon självutnämnd snäll kille bölar att de snart ska ta livet av sig om de inte får knulla. Det går inte heller en enda dag utan att någon fitta utklädd till man bölar att deras flickvän har dumpat dem, varit otrogen or whatever.

För helvete, skärp er! Ingen kvinna, eller brist på densamma är värt att ta livet av sig för.
För det första så finns det mycket annat att glädjas över här i livet, och för det andra så är det inte så jäkla fantastiskt att vara tillsammans med någon som ni inbillar er att det är.
Inte heller är sexet så jäkla fantastiskt (nej jag är inte homo ) som ni inbillar er när ni sitter och runkar till porrfilm.

Jag må kanske haft otur men jag kan ärligt säga att jag har aldrig träffat en kvinna som fått mig att skratta. Alltså någon som får mig att skratta ofta vill säga, för något enstaka skratt har det såklart blivit. Jag har tyvärr heller aldrig träffat en kvinna som jag har känt att jag har mycket gemensamt med, utan det har mest handlat om sex för min del för någon mental stimulans har det sannerligen inte varit. Och sex i verkligheten kan inte riktigt jämföras med sex i porrfilmerna. T. ex är det väldigt få tjejer som vill att man sprutar dem i ansiktet och analt är en utopi för de allra flesta killar som är tillsammans med "vanliga" tjejer.

Alla dessa böltrådar från desperata killar får ju tjejer/kvinnor att ha alldeles för höga tankar om sin egen förträfflighet. Likaså mäns desperation på köttmarknaden har fått alltför många kvinnor att tro att just de är Guds gåva till männen.

Istället för att ömka er själva eller lägga kraft och energi på att försöka få någon oattraktiv padda i säng, åk till vilket land som helst där prostitution är tillåtet och knulla med tjejer som verkligen är attraktiva och åtråvärda.
Glöm moralisternas bullshit om trafficking, de flesta tjejer gör detta av egen fri vilja. Inte för att det är deras ultimata dröm, utan för att de gärna vill utöka sin kassa och inte ser sex som någon big deal. Till skillnad från svenska moralistkärringar...

So please, sluta sätta kvinnorna på en piedestal. Jag kan dessutom lova er att väldigt få kvinnor skulle vara beredda att göra en tiondel för er av det som ni är beredda att göra för dem.

Och ditt inlägg var ju så mycket bättre..
Citera
2014-07-07, 02:42
Bannlyst
Bra skrivet! Man kan ju hoppas de som är seriösa med sina trådar(räknar inte med trollarna) tar in något av det.
Citera
2014-07-07, 02:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mirazol
Och ditt inlägg var ju så mycket bättre..

Ja för de som har förmåga att förstå texten...
Citera
2014-07-07, 02:52
Bannlyst
Håller med dig TS.

Jag är själv tjej och oskuld men jag förstår inte den här desperationen som många män får uttryck för. Det är inte så jävla fantastiskt att knulla. Det är snarare närheten man är ute efter. Att kunna vara i någons famn, att mysa, att öppna sig totalt och berätta allt till sin partner osv. Det är vad jag längtar efter. Inte att bli påsatt var tredje dag eller så, även om det också är trevligt.
Citera
2014-07-07, 03:10
Avslutad
Det enda råd en man behöver, när det gäller det mesta egentligen, men framförallt när det gäller kvinnorelaterade ämnen...

https://www.youtube.com/watch?v=nbZEkFLXh9Y
Citera
2014-07-07, 03:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArgIdiot
Håller med dig TS.

Jag är själv tjej och oskuld men jag förstår inte den här desperationen som många män får uttryck för. Det är inte så jävla fantastiskt att knulla. Det är snarare närheten man är ute efter. Att kunna vara i någons famn, att mysa, att öppna sig totalt och berätta allt till sin partner osv. Det är vad jag längtar efter. Inte att bli påsatt var tredje dag eller så, även om det också är trevligt.
Hur kan du veta att det inte är så fantastiskt att knulla om du är oskuld?
Citera
2014-07-07, 03:14
Medlem
Drinkycrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgIdiot
Håller med dig TS.

Du är oskuld och säger det inte är så fantastiskt att knulla? Hur fan vet du det?

Blev besviken på TS trodde det skulle vara en brud som tröttnat på alla idioter som ger sig själva titeln snälla killar för att sedan anse sig ha rätt till fitta... Den här tråden var rätt intetsägande och lösningen på era problem är att knulla horor utomlands tydligen.
Citera
2014-07-07, 03:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Drinkycrow
Du är oskuld och säger det inte är så fantastiskt att knulla? Hur fan vet du det?

Blev besviken på TS trodde det skulle vara en brud som tröttnat på alla idioter som ger sig själva titeln snälla killar för att sedan anse sig ha rätt till fitta... Den här tråden var rätt intetsägande och lösningen på era problem är att knulla horor utomlands tydligen.

Jag vet inte riktigt om du räknar in mig när du säger lösningen på ERA problem?
Jag är ingen snäll kille som aldrig haft sex eller förhållande, raka motsatsen faktiskt och det är just därför som jag kan säga att det inte är så fantastiskt som många tycks inbilla sig.
Och ja det är bättre att knulla en attraktiv hora i utlandet än en random tjej här hemma, billigare också faktiskt...
Citera
2014-07-07, 08:08
Medlem
Texten var stundom ledsam. Men jag håller helt med angående alla desperatos...

Det jag stör mig på i dessa trådar du nämner - är att dessa killar vill ha sympatiligg. Hade det handlat om något annat så hade jag förstått det bättre.
Ligg är överskattat. Pinsamt att vi har en sådan stark norm kring det.
Citera
2014-07-07, 12:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Arvingen
Texten var stundom ledsam. Men jag håller helt med angående alla desperatos...

Det jag stör mig på i dessa trådar du nämner - är att dessa killar vill ha sympatiligg. Hade det handlat om något annat så hade jag förstått det bättre.
Ligg är överskattat. Pinsamt att vi har en sådan stark norm kring det.

Det är i varje fall inte så fantastiskt att det är värt att ta livet av sig för. Dessutom så finns det lösningar på det också, men väljer man att ömka sig själv och gråta ut på Flashback så får man faktiskt skylla sig själv...
Citera
2014-07-07, 12:50
Medlem
Fattar heller inte grejjen med "snälla killar"... Vem fan va det som kom på iden? Måste finnas en baktanke till detta, industi eller någon annan teori angående detta för jag tror innerligt inte på att det bara kom fram utan det fanns ett syfte till denna "nice guy/bad guy" imagen.

Prostitution kan både vara negativt och positivt, det man bör ställa sig är om man skulle vilja att sin dotter höll på med ett sådant jobb om hon ville ha lite mer klirr i kassan.
Finns ju andra yrken som t.ex kampsport, om man själv håller på med detta så finns ju risken att man vet vad sin avkomma kan få för skador etc.

Men prostitution har funnits länge, bara lite sorgligt att det är tabu och att folk ser ner på detta, det är det här som skapar agg och missförhållanden för de människor som bestämmer sig för att hålla på med prostitution och sedan så öppnar det dörrar för mer oseriösa sätt att ha hand om verksamheten om man redan har fått stämpeln som något dåligt, då blir det ju dåligt då förväntningarna inte är högre.

Det som dock är vrickat är alla dessa små barn med sina singel mammor och frånvarande farsor.. Många kan bli socialt handikappade av det där, men vissa kan ha enorm erfarenhet.
Kanske om prostitution var laglig så hade det inte funnits sådana här förhållanden heller? Vi bor endå i ett rätt så bra land, men fortfarande så finns det mammor som är singlar och då tänker man bara
Men allt har ett syfte, gäller bara att förstå sig på detta.

Människor är inte snälla i grunden, vi har våra brister, man får försöka att inte vara naiv bara. Om man vill knulla så måste det finnas en orsak varför man vill göra det.
För att ens vänner får ligg och en själv får inte detta t.ex eller att man är oskuld o.s.v
Men i grunden så tror jag man bara vill känna sammanhörighet då ordet sex har bilivt en mång biljon bransch och visst tjänar dessa pengar på just singlar.
Att knulla ska vara något simeplt men endå skönt och utvecklingsfullt, många kan inte rida ordentligt eller använda sina höfter effektivt, så vad är det för vitts att knulla om man inte ens har intresse att utveckla sig själv? Finns ju andra sköna saker i livet som har en form av sammahörighet, sluta ha ett sådant tunnelseende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in