Det går ju inte en enda dag utan att någon självutnämnd snäll kille bölar
att de snart ska ta livet av sig om de inte får knulla. Det går inte heller en enda dag utan att någon fitta utklädd till man bölar
att deras flickvän har dumpat dem, varit otrogen or whatever.
För helvete, skärp er! Ingen kvinna, eller brist på densamma är värt att ta livet av sig för.
För det första så finns det mycket annat att glädjas över här i livet, och för det andra så är det inte så jäkla fantastiskt att vara tillsammans med någon som ni inbillar er att det är.
Inte heller är sexet så jäkla fantastiskt (nej jag är inte homo
) som ni inbillar er när ni sitter och runkar till porrfilm.
Jag må kanske haft otur men jag kan ärligt säga att jag har aldrig träffat en kvinna som fått mig att skratta. Alltså någon som får mig att skratta ofta vill säga, för något enstaka skratt har det såklart blivit. Jag har tyvärr heller aldrig träffat en kvinna som jag har känt att jag har mycket gemensamt med, utan det har mest handlat om sex för min del för någon mental stimulans har det sannerligen inte varit. Och sex i verkligheten kan inte riktigt jämföras med sex i porrfilmerna. T. ex är det väldigt få tjejer som vill att man sprutar dem i ansiktet och analt är en utopi för de allra flesta killar som är tillsammans med "vanliga" tjejer.
Alla dessa böltrådar
från desperata killar får ju tjejer/kvinnor att ha alldeles för höga tankar om sin egen förträfflighet. Likaså mäns desperation på köttmarknaden har fått alltför många kvinnor att tro att just de är Guds gåva till männen.
Istället för att ömka er själva eller lägga kraft och energi på att försöka få någon oattraktiv padda i säng, åk till vilket land som helst där prostitution är tillåtet och knulla med tjejer som verkligen är attraktiva och åtråvärda.
Glöm moralisternas bullshit om trafficking, de flesta tjejer gör detta av egen fri vilja. Inte för att det är deras ultimata dröm, utan för att de gärna vill utöka sin kassa och inte ser sex som någon big deal. Till skillnad från svenska moralistkärringar...
So please, sluta sätta kvinnorna på en piedestal. Jag kan dessutom lova er att väldigt få kvinnor skulle vara beredda att göra en tiondel för er av det som ni är beredda att göra för dem.
att de snart ska ta livet av sig om de inte får knulla. Det går inte heller en enda dag utan att någon fitta utklädd till man bölar
att deras flickvän har dumpat dem, varit otrogen or whatever.För helvete, skärp er! Ingen kvinna, eller brist på densamma är värt att ta livet av sig för.
För det första så finns det mycket annat att glädjas över här i livet, och för det andra så är det inte så jäkla fantastiskt att vara tillsammans med någon som ni inbillar er att det är.
Inte heller är sexet så jäkla fantastiskt (nej jag är inte homo
) som ni inbillar er när ni sitter och runkar till porrfilm.Jag må kanske haft otur men jag kan ärligt säga att jag har aldrig träffat en kvinna som fått mig att skratta. Alltså någon som får mig att skratta ofta vill säga, för något enstaka skratt har det såklart blivit. Jag har tyvärr heller aldrig träffat en kvinna som jag har känt att jag har mycket gemensamt med, utan det har mest handlat om sex för min del för någon mental stimulans har det sannerligen inte varit. Och sex i verkligheten kan inte riktigt jämföras med sex i porrfilmerna. T. ex är det väldigt få tjejer som vill att man sprutar dem i ansiktet och analt är en utopi för de allra flesta killar som är tillsammans med "vanliga" tjejer.
Alla dessa böltrådar
från desperata killar får ju tjejer/kvinnor att ha alldeles för höga tankar om sin egen förträfflighet. Likaså mäns desperation på köttmarknaden har fått alltför många kvinnor att tro att just de är Guds gåva till männen.
Istället för att ömka er själva eller lägga kraft och energi på att försöka få någon oattraktiv padda i säng, åk till vilket land som helst där prostitution är tillåtet och knulla med tjejer som verkligen är attraktiva och åtråvärda.
Glöm moralisternas bullshit om trafficking, de flesta tjejer gör detta av egen fri vilja. Inte för att det är deras ultimata dröm, utan för att de gärna vill utöka sin kassa och inte ser sex som någon big deal. Till skillnad från svenska moralistkärringar...

So please, sluta sätta kvinnorna på en piedestal. Jag kan dessutom lova er att väldigt få kvinnor skulle vara beredda att göra en tiondel för er av det som ni är beredda att göra för dem.