2014-06-15, 20:25
Medlem
Finns många sjuka ställen... Toaletten i skolan/på tåg/på restaurang är väl det jag spontant kommer på. Även på en tågstation mitt i vintern, sprutade ner i en snöhög (bra kamouflage!).
Citera
2014-07-03, 23:18
Medlem
Gingers avatar
Dagis (på kvällen)
Citera
2014-07-03, 23:28
Medlem
En lärares kontor när hon drog ut och kopierade papper, taket på lustiga huset(gröna lund) och i min polares vardagsrum när vi satt och kollade nån inspelad p-rulle.
Citera
2014-07-03, 23:31
Medlem
Ute på promenad en vinter när jag var 11-13 år. Gick runt med fullt fräs (på den tiden inte så stort) under den stora jackan igenom att dragit handen ur ärmen och trallade på hela vägen till ICA. Vilket är en 15 minuters gång, kylan gjorde att det var svårt att komma. Men blev riktigt lätt att komma när man gick förbi en tjej från klassen över. Kletade av det på ett gammalt kvitto jag hade i fickan strax efter att jag kommit ur hennes synfält.
Citera
2014-07-04, 18:27
Medlem
Keihs avatar
Har väl kört de klassiska som många; skoltoan, jobbtoan, hos kompis osv...

Men den som skiljer sig från mängden är väl när jag åkte bil med en kompis mamma och hans syster. Hade en kudde som jag la i knät och började runka och fantisera om systern som var 5-6 år äldre som man alltid hade en crush på

De satt i framsätet och märkte förhoppningsvis ingenting, var 14-15 då.
Citera
2014-07-05, 20:21
Medlem
HukarNs avatar
Var nog i 11-års åldern när jag sov över hos min farmor och hennes sambo. Låg inklämd i mitten i hästensängen och orkade inte resa mig upp.
Blev bara upptäckt en gång fast det har vi inte pratat om på 12 år.
Citera
2014-07-06, 01:43
Medlem
LilithSkovdes avatar
Jag har en konstig fetisch i och med att jag gillar att onanera på platser där folk kan komma på mig. Det har hänt i bilar, bussar, på båtar, flygplan, i soffan när jag tittat på film med mina vänner och så vidare. Skolan, diskret på stranden när det varit fullt med folk där, i provrum. Av någon anledning så är dock biblioteket min favoritplats för mina äventyr.
Citera
2014-07-06, 02:27
Medlem
UlfGullivers avatar
Skoltoan. "Myten" om att killer runkar på skoltoaletter är ej en myt...
Citera
2014-07-06, 12:53
Medlem
Kruzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilithSkovde
Jag har en konstig fetisch i och med att jag gillar att onanera på platser där folk kan komma på mig. Det har hänt i bilar, bussar, på båtar, flygplan, i soffan när jag tittat på film med mina vänner och så vidare. Skolan, diskret på stranden när det varit fullt med folk där, i provrum. Av någon anledning så är dock biblioteket min favoritplats för mina äventyr.

Du är bara en härligt galen tjej

Jag har runkat på sjukhus, buss, jobbet och simhallens bastu.
Citera
2014-07-06, 12:58
Medlem
Bekkkknishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.hankey
i bilen i 110 knyck på E4an.
jag körde ska tilläggas

Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Inget att skämmas för lätt att bli kåt på bröllop.

Ja själv har man runkat i diverse runkbås, ett fullt 20-mannatält i lumpen, på tåg, i foajén på ett hotell, i en tobaksaffär när kassörskan stod vänd i från mig och fyllde cigg (jag var bara 14 år då till mitt försvar). Har även stått på föräldrarnas altan och runkat samtidigt som grannfrun hänger tvätt. Den sjukaste kan jag dessvärre inte berätta för då skulle jag outa mig själv.

Citat:
Ursprungligen postat av Pepsi901
Har också gjort det i en bil (medans jag kört)
I ett allmänt tv rum på ett vandrarhem i Göteborg, två tjejer gick förbi precis när jag va klar, vet inte om det va tur eller otur att dom inte kom lite tidigare.

hur fan hann du runka i en tobaksaffär, du kan väll inte ha hunnit till utlösning?
hahahaha! vilken sjuk tråd. själv har jag bara runkat på en flygplanstoalett och en gång i skogen när jag var alldeles för tidig till ett soc möte.

edit: glömde även min iphone med en tutt bild inne på flygplanstoaletten, kom på det efter ett par minuter, ingen hade tagit den men jag tror någon såg den
Senast redigerad av Bekkkknish 2014-07-06 kl. 13:03.
Citera
2014-07-06, 13:38
Medlem
Bekkkknishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punish3r
Drog en i dag på tåget från jobbet, var ensam i tystakuppén o porrsurfade lite, dock rätt mycke folk bakom, tänkte vafan o sprutade på stolen framför, fick lite ångest efter det, känner mig bättre nu efter att läst tråden. Fan att bli påkommen, tänkte på det när jag gick av tåget, att det luktade inte hallon i kuppén, kul för de som kommer efter mig...

hahaha! det här är nog nästan den bästa tråden nånsin i flashback historian.
Citera
2014-07-06, 14:36
Medlem
MuscleSharks avatar
Vid jobbdatorn på praktiken.
Streama porr på nätet va ganska nytt just då, och jag hade blivit tipsad av någon kompis om en trevlig sida. Gick in på lunchen när ingen annan va på jobbet. Kollade in sidan bara för att se vad det va han snackade om. My oh my, vilket urval av videoklipp jag hade till mitt förfogande.
Det ena ledde till det andra så klart, och sen satt man där i full rulle.
Nu till den pinsamma delen. Nej, ingen kom och såg incidenten, men.....noob som jag va på den tiden så hade jag råkat installera en trojan genom ett olyckligt klick på en pop-up sida.
Paniken jag kände just då va helt obeskrivlig.
Letade upp första bästa antivirus program för att få bort skiten, men icke gick det.
Till sist kom chefen och såg vad som hänt. Han skämtade till det och tog fram en cd-rom skiva med det senaste antivirus programmet han hade.
Efter ett antal timmar va viruset borta, men fy fan va kul dom hade på jobbet flera dagar efter detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in