Citat:
Ursprungligen postat av
Ominus
Vem som helst kan gå in i tråden "Islam är roten till allt krig och elände på balkan" och läsa dina inlägg där du tar ställning för wahabism. Makedonien har all rätt att slå tillbaka mot wahabisterna i sitt land. Dock tror jag som sagt att att fallet i fråga inte har någonting med islam att göra.
herregud vad sjukt "dock tror jag som sagt att fallet i fråga inte har någonting med islam att göra" men ändå fick du in det i tråden. vad är det du egentligen menar?
jag stöder fria människor till att leva sina liv så som de själva önskar, wahabister, homosexuella etc, svar: ja!!!!! men jag stödjer inte förtryck, tvång och svartmålning av andra livsstilar så som du vill införa för det är opassande i en demokrati. demokrati ska stå för något vackert med sina spelregler som inte ens demokrater själva i sina demokratier följer. hur kan man då kräva något sådant från andra?
"vi albaner är enade blabla" så fan i heller att ni är! du hyllar mord på dina landsmän av "slaviska" grupper som ni inte gillar. snacka om att vara en albansk broder!
och glöm inte att det är "dig" i din typ av albaner vi ser i dom här upplopen. det är ni "siptari" som dom kallar er för som är ett problem. de har insett det och därav "siptari"!