2014-07-05, 12:52
Medlem
ominus du är ett praktäckel! det är helt otroligt hur du lyckades göra detta till wahabism då det mer liknar albanska nationalister, alltså din typ. jag hoppas att dom helt utrotar de makedonslaviska förtryckarna för att sen sätta åt er sinnessjuka albaner även här utomlands.
Citera
2014-07-05, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plingirutan
ominus du är ett praktäckel! det är helt otroligt hur du lyckades göra detta till wahabism då det mer liknar albanska nationalister, alltså din typ. jag hoppas att dom helt utrotar de makedonslaviska förtryckarna för att sen sätta åt er sinnessjuka albaner även här utomlands.

Jag vet att du är en wahabist, eftersom du förespråkar wahabism i andra trådar. Men det är makedonska myndigheter som påstår att de dömda är radikala islamister/wahabister. Inte jag. Och jag hoppas din sort försvinner från balkan.
Citera
2014-07-05, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ominus
Jag vet att du är en wahabist, eftersom du förespråkar wahabism i andra trådar. Men det är makedonska myndigheter som påstår att de dömda är radikala islamister/wahabister. Inte jag. Och jag hoppas din sort försvinner från balkan.

aha nu tycks du veta att jag som kristen katolik är en wahabist. trevligt för dig. och som jag nämnt tidigare tycks vi också veta vem du är.

men en sak är säker. allt som serberna, grekerna, turkarna m.fl. utsatt den albanska befolkningen det försöker nu albaner själva göra och det med en jävla motivation. vi två är dessutom lika (som ickemuslimer) som inte bor där nere så visst är "vi" på väg att borstas bort därifrån. ert folk drä nere behöver inte en massa patrask och pack som ska påtvinga dom idéer.
Citera
2014-07-05, 13:10
Medlem
Citat:
aha nu tycks du veta att jag som kristen katolik är en wahabist. trevligt för dig. och som jag nämnt tidigare tycks vi också veta vem du är.

men en sak är säker. allt som serberna, grekerna, turkarna m.fl. utsatt den albanska befolkningen det försöker nu albaner själva göra och det med en jävla motivation. vi två är dessutom lika (som ickemuslimer) som inte bor där nere så visst är "vi" på väg att borstas bort därifrån. ert folk drä nere behöver inte en massa patrask och pack som ska påtvinga dom idéer.

Vem som helst kan gå in i tråden "Islam är roten till allt krig och elände på balkan" och läsa dina inlägg där du tar ställning för wahabism. Makedonien har all rätt att slå tillbaka mot wahabisterna i sitt land. Dock tror jag som sagt att att fallet i fråga inte har någonting med islam att göra.
Citera
2014-07-05, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ominus
Vem som helst kan gå in i tråden "Islam är roten till allt krig och elände på balkan" och läsa dina inlägg där du tar ställning för wahabism. Makedonien har all rätt att slå tillbaka mot wahabisterna i sitt land. Dock tror jag som sagt att att fallet i fråga inte har någonting med islam att göra.

herregud vad sjukt "dock tror jag som sagt att fallet i fråga inte har någonting med islam att göra" men ändå fick du in det i tråden. vad är det du egentligen menar?

jag stöder fria människor till att leva sina liv så som de själva önskar, wahabister, homosexuella etc, svar: ja!!!!! men jag stödjer inte förtryck, tvång och svartmålning av andra livsstilar så som du vill införa för det är opassande i en demokrati. demokrati ska stå för något vackert med sina spelregler som inte ens demokrater själva i sina demokratier följer. hur kan man då kräva något sådant från andra?

"vi albaner är enade blabla" så fan i heller att ni är! du hyllar mord på dina landsmän av "slaviska" grupper som ni inte gillar. snacka om att vara en albansk broder!

och glöm inte att det är "dig" i din typ av albaner vi ser i dom här upplopen. det är ni "siptari" som dom kallar er för som är ett problem. de har insett det och därav "siptari"!
Citera
2014-07-05, 13:32
Medlem
Citat:
herregud vad sjukt "dock tror jag som sagt att fallet i fråga inte har någonting med islam att göra" men ändå fick du in det i tråden. vad är det du egentligen menar?

jag stöder fria människor till att leva sina liv så som de själva önskar, wahabister, homosexuella etc, svar: ja!!!!! men jag stödjer inte förtryck, tvång och svartmålning av andra livsstilar så som du vill införa för det är opassande i en demokrati. demokrati ska stå för något vackert med sina spelregler som inte ens demokrater själva i sina demokratier följer. hur kan man då kräva något sådant från andra?

"vi albaner är enade blabla" så fan i heller att ni är! du hyllar mord på dina landsmän av "slaviska" grupper som ni inte gillar. snacka om att vara en albansk broder!

och glöm inte att det är "dig" i din typ av albaner vi ser i dom här upplopen. det är ni "siptari" som dom kallar er för som är ett problem. de har insett det och därav "siptari"!

Har du glömt medicineringen?

Den här tråden handlar om ett fall som makedonska myndigheter påstår utfördes av radikala islamister/wahabister. Är det då konstigt att jag nämner wahabismen? Vad gäller ditt resterande inlägg så har jag ingen aning om vad du svammlar om.
Citera
2014-07-05, 14:24
Medlem
FrozenFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mladic97
Men du anser inte att etniska albaner mördar fem helt oskyldiga ungdomar som provokation?

Du säger att makedonier hyllar krigsförbrytare. Det har även kroater, bosnier och albaner gjort. Hashim Thaci är med i en utredning om drog- och organhandel men samtidigt är premiärminister, så jag skulle vilja att ni slutar ta upp detta nonsens.

Sen anser du inte att en demonstration på flera tusen albaner som hyllar massmördare är en hyllning i fel riktning? Då får även albanerna sig själv att skylla.

Nu behöver du inte ljuga i onödan. Bosnier hyllar inte några krigsförbrytare. I så fall ber jag dig att nämna en. Jag vet att kroaterna hyllar krigsförbrytare, fast ni serber spelar ändå i en helt annan liga. Du t.ex. hyllar råttan Mladic, likt majoriteten av alla serber. Så lite komiskt är det att du gnäller på albanerna.

Sedan så är demonstrationer så mycket större än enbart på grund av de livstidsdömda albanerna. Det är något som har pågått under en längre tid och droppen blev just domarna. Tyvärr så saknar du tillräckligt med förståelse för att inse det och därför skapar denna troll-tråd i syfte att smutskasta albanerna.
Citera
2014-07-05, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FrozenFist
Nu behöver du inte ljuga i onödan. Bosnier hyllar inte några krigsförbrytare. I så fall ber jag dig att nämna en. Jag vet att kroaterna hyllar krigsförbrytare, fast ni serber spelar ändå i en helt annan liga. Du t.ex. hyllar råttan Mladic, likt majoriteten av alla serber. Så lite komiskt är det att du gnäller på albanerna.

Sedan så är demonstrationer så mycket större än enbart på grund av de livstidsdömda albanerna. Det är något som har pågått under en längre tid och droppen blev just domarna. Tyvärr så saknar du tillräckligt med förståelse för att inse det och därför skapar denna troll-tråd i syfte att smutskasta albanerna.

Jag vill hålla mig till ämnet men du tvingar mig ändå att börja snacka om annat. Det var inte så länge sen som folkpartiets egna Jasenko Selimovic tog med sin vän Jovan Divjak till riksdagen för att tala. Detta skedde alltså i Sverige, att en etnisk bosnie tar med en bosniakisk general till vår riksdag. Han är dessutom misstänkt krigsförbrytare. Om det är så att en etnisk bosnie, som ska representera det svenska folket, tar en krigsförbrytare till svensk riksdag så ser jag det som inget annat än hyllning. Detta, inte endast på bosniernas bekostnad utan även svenskarnas eftersom det sker i svensk riksdag.

Ja, jag hyllar general Ratko Mladic, det gör jag för att han skyddade mitt folk men jag skulle aldrig ta in honom till den svenska riksdagen och inte någon annan serbisk krigsförbrytare heller.
Citera
2014-07-05, 20:07
Medlem
korps avatar
Jag är inte förvånad att Albanerna är sura, de diskrimineras ju ganska starkt av de förvirrade Bulgarerna som kallar sig Makedonier i deras patetiska försök att skapa en nationalstat med någon form av konstgjord historia de stjäl från Grekland.

"Landet" bör delas mellan Albanien och Bulgarien och vi borde alla glömma bort att det funnits, det vore helt klart bäst för hela området.
Citera
2014-07-05, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mladic97
Men du anser inte att etniska albaner mördar fem helt oskyldiga ungdomar som provokation?
Det var inte det du frågade. Du frågade om en lösning av den albanska frågan i Makedonien. Jag gav dig ett svar så sluta gå off-topic.
Citera
2014-07-06, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SonOfAlbania
Min lösning är bildandet av en albansk stat i delar av dagens Makedonien. Det skulle hindra fortsatta provokationer från makedonsk sida. En händelse som denna är endast en provokation. Bevismaterialet i frågan har varit tunn. Nu passar makedonier på att svartmåla albaner som terrorister för att underminera deras rättigheter.
Det finns redan en albanisk stat, ni kan dra dit liksom. Hur tror du det funkar, ny flyttar in i ett land, förökar er som kaniner och sedan kräver ni självständighet för att ni har X antal idiotarslen som gör inget nytta för mänskligheten? Varför håller inte ni albaner käften och kommer på hur man gör ännu snabbare internet eller botar cancer istället för att ägna er åt mercedes, guldkedjor, knarksmuggling, prostitution, etc?
Citera
2014-07-06, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zapporius
Det finns redan en albanisk stat, ni kan dra dit liksom. Hur tror du det funkar, ny flyttar in i ett land, förökar er som kaniner och sedan kräver ni självständighet för att ni har X antal idiotarslen som gör inget nytta för mänskligheten? Varför håller inte ni albaner käften och kommer på hur man gör ännu snabbare internet eller botar cancer istället för att ägna er åt mercedes, guldkedjor, knarksmuggling, prostitution, etc?

När flyttade de in? Fanns de inte där innan Makedonien blev ett land?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in