2014-07-05, 20:20
Medlem
Mr.Effes avatar
Jag måste, ja bara måste skriva av mig. Har varit arbetslös till och från. Fick ett simpelt sommarjobb denna sommar och blir snart arbetslös igen. Har åkt fram och tillbaka på korta anställningar som varar i max 3 månader. Innan jag fick sommarjobbet var jag på arbetsförmedlingen i min medelstora stad och fick lämna in papper. Jag mår dåligt när jag kommer in dit 3-4 gånger i veckan för att lämna in rapport vilka jobb man sökt. När man ser alla jävla somalier överallt i lokalen. Vi pratar om 100 personer minst. In kommer jag en vanlig jävla svensk som kämpar för att betala räkningar och överleva . Jag blir inte förvånad, jag blir galen. Och nu kommer jag åter tillbaka till skiten efter sommarjobbet.

Sitter och tänker på att jag ska tillbaka till ghettot, lokalen där det luktar fan, dom spelar "allah" musik i telefonerna, gapar och skriker. Jag klarar inte av det en gång till, jag gör bara inte det...

Jag vill ha en fast anställning så jag kan flytta ut på landet och slippa allt jävla pack!
Men då måste man ta lån som i sin tur kräver "fast" vilket jag inte har.
Mår så jävla dåligt att bli av med en bra lön för att sedan dras med negrer i en äcklig lokal, där kärringen säger vad man ska göra som jag redan vet.

Förra veckan tog allt hopp slut. man ska tillbaka till helvetet. Gick då hem drog två concerta och en massa rödtjut. Man ska alltså tillbaka och bli tvingad att slåss om jobb med negrer. Skicka nyss ett mejl till min handläggare och förklarade att jag klarar inte av att gå in till er och frågade då om jag fick skicka in inyget hemifrån. Jag skrev att jag skämdes att gå dit och klarar inte av folk. Hon bör veta att jag menar somalier eftersom det är ca 98% i den där trånga lokalen.

För mig känns livet skit. Jag bor i ett neger område där alla går hemma på bidrag och för ett jävla liv på natten. Jag vågar knappt skicka ut min flickvän för att handla. Det har faktiskt hänt att dom följt henne och ropat efter henne. Alltid somalier. Jag tål dom inte, ryser i hela kroppen och blir förbannad. Blir varm i hela kroppen.. Skickar alltid med henne pepparspray och går jag ut själv går jag ut med kniv..

Vad gör jag?
Citera
2014-07-05, 20:29
Moderator
tobess avatar
Så du menar alltså att det är arbetslösa somaliers fel att du inte har något jobb? Eller?

Om du inte gillar stället du bor på, flytta, klipp dig, och skaffa ett jobb.
Citera
2014-07-05, 20:30
Medlem
1. Inse att det är du själv som satt dig i skiten
2. Acceptera läget
3. Funkar ej? --> självmord
Citera
2014-07-05, 20:33
Medlem
tumbleeweeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Effe
Jag måste, ja bara måste skriva av mig. Har varit arbetslös till och från. Fick ett simpelt sommarjobb denna sommar och blir snart arbetslös igen. Har åkt fram och tillbaka på korta anställningar som varar i max 3 månader. Innan jag fick sommarjobbet var jag på arbetsförmedlingen i min medelstora stad och fick lämna in papper. Jag mår dåligt när jag kommer in dit 3-4 gånger i veckan för att lämna in rapport vilka jobb man sökt. När man ser alla jävla somalier överallt i lokalen. Vi pratar om 100 personer minst. In kommer jag en vanlig jävla svensk som kämpar för att betala räkningar och överleva . Jag blir inte förvånad, jag blir galen. Och nu kommer jag åter tillbaka till skiten efter sommarjobbet.

Sitter och tänker på att jag ska tillbaka till ghettot, lokalen där det luktar fan, dom spelar "allah" musik i telefonerna, gapar och skriker. Jag klarar inte av det en gång till, jag gör bara inte det...

Jag vill ha en fast anställning så jag kan flytta ut på landet och slippa allt jävla pack!
Mår så jävla dåligt att bli av med en bra lön för att sedan dras med negrer i en äcklig lokal, där kärringen säger vad man ska göra som jag redan vet.

Förra veckan tog allt hopp slut. man ska tillbaka till helvetet. Gick då hem drog två concerta och en massa rödtjut. Man ska alltså tillbaka och bli tvingad att slåss om jobb med negrer. Skicka nyss ett mejl till min handläggare och förklarade att jag klarar inte av att gå in till er och frågade då om jag fick skicka in inyget hemifrån. Jag skrev att jag skämdes att gå dit och klarar inte av folk. Hon bör veta att jag menar somalier eftersom det är ca 98% i den där trånga lokalen.

För mig känns livet skit. Jag bor i ett neger område där alla går hemma på bidrag och för ett jävla liv på natten. Jag vågar knappt skicka ut min flickvän för att handla. Det har faktiskt hänt att dom följt henne och ropat efter henne. Alltid somalier. Jag tål dom inte, ryser i hela kroppen och blir förbannad. Blir varm i hela kroppen.. Skickar alltid med henne pepparspray och går jag ut själv går jag ut med kniv..

Vad gör jag?

Vet inte var du bor eller så...men kan du inte hyra lägenhet eller hus ute på landet ?...borde inte vara så dyrt eller svårt att få tag på...
Citera
2014-07-05, 20:48
Medlem
svettigafettsvinets avatar
Du kanske skulle engagera dig politiskt om du har för mycket fritid.
Citera
2014-07-05, 20:49
Medlem
svettigafettsvinets avatar
Undra vad du röstade på? Har du lyft ett finger för att dessa somalier inte skulle komma hit?

Citat:
Vad gör jag?

Vad har du för kvalifikationer och hur gammal är du? Du kanske skulle börja studera.
Senast redigerad av svettigafettsvinet 2014-07-05 kl. 20:58.
Citera
2014-07-05, 20:50
Det är dit eget fel att du inte har valt att studera till något som kunde ha gett dig jobb eller att du inte tar tag i det och går tillbaka till skolan och studerar så kommer du få jobb. Skärp dig
Citera
2014-07-05, 21:03
Medlem
om du känner att du behöver ta livet av dig för att andra människor finns till så kan du nog go ahead och göra det.
Citera
2014-07-05, 21:08
Medlem
PilsnerPers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svettigafettsvinet

Instämmer, gå med i ett politisk parti eller organisation som vill repatriera negrerna.
Finns bara två att välja på.
Citera
2014-07-05, 21:12
Medlem
BNofuvvs avatar
Citat:

Vad gör jag?
Vilka typ av jobb har du haft?
Vilken utbildning har du?
Citera
2014-07-05, 21:15
Medlem
hashs avatar
TS mår dåligt och är desperat, jag förstår att han är illa utsatt.
Hoppas att det löser sig, så han slipper desinformationsministern Ullenhags nya adel.
Citera
2014-07-05, 21:18
Medlem
Yxherrens avatar
Flytta utomlands, det ska jag själv göra inom sinom tid. Sverige är ett förlorat land och det svenska folket är ett förlorat folk. Bara kommentarerna i den här tråden är en bra fingervisning på hur illa ställt det är på ett av världens mest hjärntvättade folkgrupper.

Det du beskriver är inget ovanligt i sig, utan jag har hört berättelsen flera gånger och själv upplevt den. Jag har hört tanter, gubbar, ungdomar, föräldrar, pensionärer och unga vuxna som alla beskrivit liknande intryck. Så är det för oss svenskar i förorten, och någon sympati eller hjälp finns ej att tillgå. Vare sig från våra landsmän på andra orter eller från staten.

Du får helt enkelt acceptera att det inte finns någon framtid i Sverige, allt blir bara värre. Sök dig utomlands och starta ett liv där, passa på medan du är ung.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in