Resultat: Vilket parti skulle du rösta på om det vore riksdagsval idag?
Aktiv demokrati
0%
0 röster
Allians för Sverige
0%
0 röster
Allianspartiet/Medborgarens röst (ALP)
0,05%
1 röster
Arbetarepartiet-Socialdemokraterna (S)
3,17%
59 röster
Centerpartiet (C)
0,86%
16 röster
Direktdemokraterna
0,65%
12 röster
Enhet (ENH)
0,32%
6 röster
Europeiska Arbetarpartiet-EAP (EAP)
0%
0 röster
Feministiskt initiativ (Fi)
1,18%
22 röster
Folkets Vilja
0%
0 röster
Folkpartiet (FP)
1,24%
23 röster
Framstegspartiet
0%
0 röster
Gröna partiet
0%
0 röster
Hizb ut Tahrir
0,48%
9 röster
Högerpartiet de konservativa
0%
0 röster
Industripartiet
0%
0 röster
Junilistan (JL)
0,05%
1 röster
Kommunistiska Partiet (K)
0,38%
7 röster
Kristdemokraterna (KD)
1,61%
30 röster
Kristna Värdepartiet
0,16%
3 röster
Liberala Partiet
2,47%
46 röster
Liberaldemokraterna
0,11%
2 röster
Libertas Sverige
0%
0 röster
Miljöpartiet (MP)
1,29%
24 röster
Moderata Samlingspartiet (M)
5,49%
102 röster
Mosebackedemokraterna
0%
0 röster
Nationaldemokraterna (ND)
0,05%
1 röster
Nordisk Union
0%
0 röster
Norrbottenspartiet (NBP)
0%
0 röster
Ny demokrati
0,05%
1 röster
Ny Framtid (NYF)
0,05%
1 röster
Partiet de fria
0,16%
3 röster
Partiet för naturens lag (PFNL)
0%
0 röster
Partiet.se
0%
0 röster
Piratpartiet (PP)
1,99%
37 röster
Rikshushållarna (Riksh)
0%
0 röster
Rättvisepartiet Socialisterna (RS)
0,11%
2 röster
Sjöbopartiet (SJP)
0%
0 röster
Skattereformisterna (Sref)
0%
0 röster
Skånepartiet (SKÅ)
0,16%
3 röster
Sociala Partiet (SP)
0,11%
2 röster
Socialistiska Partiet (SOC.P)
0,11%
2 röster
Solens frihetsparti
0,05%
1 röster
SPI - Sveriges Pensionärers Intresseparti (SPI)
0%
0 röster
Svenskarnas parti (SvP)
12,48%
232 röster
Sverigedemokraterna (SD)
56,97%
1059 röster
Sveriges kommunistiska parti (SKP)
0%
0 röster
Valsamverkanspartiet
0%
0 röster
Venuspartiet (VP)
0%
0 röster
Vetenskapliga partiet
0,11%
2 röster
Vänsterpartiet (V)
3,71%
69 röster
Öppna Göteborg
0%
0 röster
Annat parti
0,11%
2 röster
Blankt
2,31%
43 röster
Osäker
1,94%
36 röster
2014-07-04, 20:18
  #61
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ninjutsu
Hittas? Man måste nog vara bra efterbliven om man inte klarar av att läsa en lista rakt uppochner. Iofs så är det ju sossarnas väljarbas vi pratar om så det kanske blir ett problem..

Jag får faktiskt ta och ge mig, står ju faktiskt Arbetarepartiet-Socialdemokraterna på Valmyndigheten.
Citera
2014-07-04, 21:09
  #62
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Jag får faktiskt ta och ge mig, står ju faktiskt Arbetarepartiet-Socialdemokraterna på Valmyndigheten.

Synd bara att de inte är något "arbetareparti" längre.
Citera
2014-07-04, 22:07
  #63
Medlem
Buffelo Balls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
"Arbetarepartiet-Socialdemokraterna (S)"
Säkert gjort med flit för att den inte ska hittas och därmed är resultatet inte tillförlitligt.

Tror inte att det är gjort med flit - snarare okunskap

Sveriges socialdemokratiska arbetareparti (SAP) har misslyckats. Eller skall vi skylla på Björklund
__________________
Senast redigerad av Buffelo Ball 2014-07-04 kl. 22:15.
Citera
2014-07-04, 22:18
  #64
Medlem
Buffelo Balls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Jag får faktiskt ta och ge mig, står ju faktiskt Arbetarepartiet-Socialdemokraterna på Valmyndigheten.

Då har även Valmyndigheten fel! Sveriges socialdemokratiska arbetareparti - är den rätta partibeteckningen sedan 1971...
Citera
2014-07-04, 22:23
  #65
Medlem
Buffelo Balls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBurden
Synd bara att de inte är något "arbetareparti" längre.

Nämen dra ända in i morse! Hur mycket satsar alliansen på att vinna valet egentligen

Fatta att det är kört! Alliansen har kört Sverige i botten... Folket låter sig inte luras ännu en gång!!!
Citera
2014-07-04, 22:35
  #66
Medlem
Enydrions avatar
jaha, 'socialdemokraterna' verkar ju vara ledig för att registrera in hos valmyndigheten

kanske man skulle göra...

men det står ju moderaterna och inte moderata samlingspartiet hos valmyndigheten...
Citera
2014-07-04, 22:43
  #67
Medlem
Buffelo Balls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
jaha, 'socialdemokraterna' verkar ju vara ledig för att registrera in hos valmyndigheten

kanske man skulle göra...

men det står ju moderaterna och inte moderata samlingspartiet hos valmyndigheten...

Testa först att registrera en Ideell förening hos Bolagsverket. Annars får du svårt med Valmyndigheten
Citera
2014-07-04, 22:55
  #68
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffelo Ball
Folket låter sig inte luras ännu en gång!!!

Jo, genom att rösta på den rödgröna sörjan, tyvärr.
Citera
2014-07-05, 00:45
  #69
Medlem
Framtyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BIHFanaticos
Vem ska göra din pizza? vem ska städa dina golv?

Hjärndöd retorik Alla äter inte mat gjord utav svartskallar när man kan göra sin egen, samma sak med städningen. eller menar du att du har en svarting som kommer hem och städar hos dig? Vart får man tag på sådana? Det är även sällan man stöter på svartskallar ute på arbeten. Dom har oftast någon egen verksamhet butik/pizzeria eller restaurang så dom kan fiffla med skatten Dom gillar att sitta på arslet har jag även lagt märke till, så ett arbete som busschaufför och taxichaufför är inte uteslutet (då det lönar sig istället för att gå på bidrag bara). Hårt arbete är endast till för kuffar i deras värld....
__________________
Senast redigerad av Framtyr 2014-07-05 kl. 00:50.
Citera
2014-07-05, 01:16
  #70
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BIHFanaticos
Vem ska göra din pizza? vem ska städa dina golv?

Den pizzerian som jag brukar gå till där jobbar det bara etniska svenskar.

Sen så förstår jag inte hur Sverige skulle gå under som land om vi inte fick några pizzor. Men du får naturligtvis gärna komma med en förklaring.
Citera
2014-07-05, 04:14
  #71
Medlem
ReiseReises avatar
SD med nastan egen majoritet och SvP som storsta opposition.

Only on Flashback.

Edit@ Intressant att M ar det enda (hittills) av de normala partierna som far ett nagorlunda stod pa FB.
__________________
Senast redigerad av ReiseReise 2014-07-05 kl. 04:18.
Citera
2014-07-05, 13:54
  #72
Medlem
Gefundenes Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BIHFanaticos
Lätt att skylla på invandrare när ekonomin går dåligt
Hur får man ihop den kopplingen. Det är Reinfeldts med kollegors fel om ekonomin går dåligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in