Citat:
Ursprungligen postat av
trueforgood
Ja, ett tips/råd är ju att ge fan i rökmixar. Fattar inte hur folk vågar dra i sig okänd kemikalie i lungorna

Inte omöjligt att det är just at från rökmixen du känner som du säger... läst om folk som fått för jävliga avtändningar på det där rävgiftet.
Frågan är om det kan vara Lyrican då det enligt min erfarenhet tar ett par dagar innan man börjar känna av at efter senaste dos... men då har jag i och för sig bara erfarenhet av terapeutiska doser.
Jo så kan det ju säkert vara, jag hoppas fan att det är från rökmixen. Mår faktiskt inte så pjåkigt just nu, inte behövt skita på ett par timmar heller så det kanske lyckligtvis inte är lyrican, jag antar att jag får se imorgon helt enkelt. Rökmix at brukar inte sitta i mer än ett par dagar vad jag vet så antingen mår jag kanon imorn eller så sätter lyrica-at'n i högväxeln.
Ju mer jag tänker på det desto mer sannolikt tror jag att det är rökmixen, har ju rökt den dagligen vilket jag inte gjort med lyrican. Sen är det en förjävlig mix, alldeles för många cannabinoider mixade, känns bra mycket giftigare än vanligt. Men ändå röker man skiten som en idiot.