2014-06-27, 12:48
Medlem
Stackarens avatar
Nu går en jävla välgörenhetsreklam igen och detta är den värsta jag sett. Det är någon organisation som jobbar för att förebygga och bota någon slags ögoninfektion och de visar en massa bilder på folk med äckliga, rinniga och svullna ögon. Må låta känslokallt, men jag vill verkligen inte se det! Särskilt inte i typ två minuter.
Citera
2014-06-27, 21:35
Bannlyst
Gekås reklamen tror jag det är när en ful kille som heter Martin som har långt hår och klagar på sin fru när hon skjuter enfotboll på sina barn. Hatar alla reklamfilmer därifrån
Citera
2014-06-28, 00:29
Medlem
Vilgotaans avatar
Den där Singoalla reklamen med dem där barnen. Och Frödinge reklamen om dem där svensk-amerikanerna hatar när den där tjejen säger "my mormor and morfar" stör mig så mycket på det!
Citera
2014-06-29, 18:55
Medlem
Elementarts avatar
Det går en ny reklam om hudkräm på tv där man får följa en kvinnas uppväxt fram tills att hon blir en gammal tant. Gillar den inte alls, delsvis för att det känns som att de har lyckats fånga olika tidsperioder (om man kollar bakgrunden i reklamfilmen osv.)
Citera
2014-06-29, 19:21
Medlem
Fiskfjolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av donaukind
Sören när han leker amerikansk politiker vid grillen. Snälla dö bara. Kan de inte bara göra en video där han torteras till döds istället, är inget fan av MBG forat men det här skulle jag inte ha något emot.

Håller med. Grymt trist reklam. Sen blir det inte bättre av att telenor väljer att animera om honom till svart. Eller är det bara jag som tycker han ser ut som det? https://www.google.se/search?q=telenor+kampanj+logo&source=lnms&tbm=isch &sa=X&ei=LkqwU_rvIIeB4gSyhoGIDA&ved=0CAYQ_AUoAQ&bi w=1366&bih=667#facrc=_&imgdii=_&imgrc=z__P2VETLjd-AM%253A%3B98au91NDFmwdHM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww. telenor.se%252Fpublished_images% 252Fmobiltbredband_5_promo_700x360_bg.png%3Bhttp%2 53A%252F%252Fwww.telenor.se%252Fprivat%252Fmobil-t elefoni%252F%3B700%3B360
Citera
2014-06-30, 23:33
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Vanish

En idiot går på gatan med sin fru. Idioten säger: "Tuff mot fläckar, vem har problem med fläckar nu för tiden?!" Idioten kliver på en skejtboard och far fram och får jättemycket fläckar på kläderna.

Skall detta vara roligt?
Citera
2014-06-30, 23:34
Medlem
Koksans avatar
Jag hatar jackpotjoy's reklam. Jag hatar den och jag hoppas dom som kom på den reklamen skulle dö en plågsam död.
Citera
2014-07-01, 09:02
Medlem
Agamantums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stackaren
Nu går en jävla välgörenhetsreklam igen och detta är den värsta jag sett. Det är någon organisation som jobbar för att förebygga och bota någon slags ögoninfektion och de visar en massa bilder på folk med äckliga, rinniga och svullna ögon. Må låta känslokallt, men jag vill verkligen inte se det! Särskilt inte i typ två minuter.
Detta skitet hatar jag också över allt annat. Spela på folks känslor för att pumpa dumskalle-svenne-banan på pengar så att pengar i stora lass lämnar landet rakt in i off-shore bankkonton.
Äckligt som fan.
Citera
2014-07-01, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Usch jag kräks. Den nya Vitaepro-reklamen är så sjukt pinsam. Den har ju aldrig varit bra med sin usla dubbning, men den nya slår alla rekord. I den nya är det en man som dansar och sjunger så uselt.
Jag såg den precis... Fy fan vad vidrig!
"Nu flörtar alla flickor med mig"
Asså vad i helvete...
Citera
2014-07-02, 19:06
Medlem
Tammers avatar
Nån har säkert redan nämnt den, men värst är nog Arlas reklam för ost. En bisarr, dysfunktionell familj som spelar roulett om frukosten. Den som vinner får en hel ost, den som förlorar får lite paprika. Pappan förlorar och vill spela igen...
Vad? Varför gör de på detta viset? Vad är meningen? Är det roligt? Nej, man blir bara förbannad. Och den barnslige, oansvarige mannen/pappan som måste tillrättavisas av sin lilla dotter. Är det bara jag som är trött på stereotypen av man som en förvuxen pojke som ägnar sig åt barnsliga upptåg?
Citera
2014-07-02, 19:15
Medlem
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agamantum
Detta skitet hatar jag också över allt annat. Spela på folks känslor för att pumpa dumskalle-svenne-banan på pengar så att pengar i stora lass lämnar landet rakt in i off-shore bankkonton.
Äckligt som fan.
Det är samma kategori som "bli en Animal Protector". Man förväntas ge pengar till en organisation som ska hjälpa djur det är synd om. Tanken är väl att familjens barn ska övertala pappa att ge pengar för att hjälpa de gulliga djuren. Disgusting.
Citera
2014-07-03, 16:48
Medlem
exquisitelys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koksan
Jag hatar jackpotjoy's reklam. Jag hatar den och jag hoppas dom som kom på den reklamen skulle dö en plågsam död.

Jackpotjöy, när du vill ha lite sköj. Så vidrigt jävla uttal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in