Citat:
Ursprungligen postat av
Ztartrax
Nej det är nog mer att Jonna ringde själv och dessutom följde med polisen och pekade ut vart hon dumpat den styckade kroppen.
På tal om att ringa så HOPPAS JAG VERKLIGEN att polisen har Lovisas telefon och att dem även kollar skickade sms mellan Jonna och Lovisa, det sägs ju finnas sms där Jonna hotar Lovisa och säg det t ex finns ett dödshot eller hot om misshandel då kan Jonna vara rätt körd.
Det här med att polisen säger att de fått information på ett ovanligt sätt hoppas jag har med telefoner att göra. Att det på en eller annan telefon finns klara bevis på vad som har hänt.
Tänk om LL trodde att JH skulle hota henne och därför satte på sin telefon på inspelning innan hon öppnade dörren? Om hon nu öppnat dörren, det verkar väl inte vara helt klart men att det finns något inspelat som klargör vad som har hänt.
Hon kan ha babblat en massa när hon högg med hammaren och stack med kniven. Nu ska jag döda dig din XXXXX eller liknande.
Bara spekulationer så det är inget som jag vet något om. Är bara så nyfiken på vad detta med information på ett ovanligt sätt betyder.