Citat:
Ursprungligen postat av
Literal
Nej ,admin kan få radera vad han vill på sin egen hemsida.Då måste också ansvarige för sidan presenteras.
admin får mycket riktigt radera vad han vill på sin egen hemsida. Vet du vad adressen till hans hemsida är?
www.flashback.org
Varför måste ansvariga för sidan presenteras?
Citat:
FB är ett diskussionsforum med medlemmar från internet.Varje medlem har sina rättigheter. Admin får inte censurera iranier eller anställa moderatorer som vinklar diskussionerna.
Förlåt mig, vilka är dessa rättigheter du pratar om och var tar jag del av information av dessa? Jag fattar inte att jag har missat dessa då jag har varit medlem i snart 11 år och moderator i snart fem av dessa.
admin får fortfarande göra vad fan han vill. Varför är det så svårt att förstå?
Citat:
Ja, brottet måste bevisas.Medlemmar måste försäkra sig om att admin verkligen har makten att sparka vissa som inte sköter sig.
Vi tar det långsamt den här gången. N.E.J. admin måste inte bevisa ett skit. Jag ogillar att ta till personangrepp men föddes du trög, var du tvungen att öva eller spelar du bara? Du har ju uppenbarligen svårt att förstå.
Varför skulle admin inte ha makten att sparka "vissa som inte sköter sig"? Det är (för umfte gången i ordningen) hans forum som han
gör precis hur han vill med.
Edit: Trots mitt ironiserande här ovan så finns det ju vissa rättigheter här på forumet och dom är rätt lätt att berätta om. Alla medlemmar har rätt att så länge dom följer reglerna diskutera i stort sett allt mellan himmel och jord. Man har också rätt att vara anonym. Men sen kommer jag inte på så många fler men jag är å andra sidan rätt trött nu, jag kan ha glömt något.