2014-06-22, 17:20
Medlem
Karl-Bertils avatar
Efter uppgradering till 30.0 har utskriftfunktionen lagt av? En dialogruta som säger att "Ett fel uppstod under utskriften" dyker upp. Förhandsgranskar jag visas ingenting. Chrome verkar ha liknande problem men Opera och IE (och alla andra program) skriver ut som dom ska...
Citera
2014-06-23, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Vilken version använder du?

Jag använder version 30.0
Citera
2014-06-30, 22:53
Medlem
JacobBeanss avatar
Har ett mindre problem med Firefox 30.0 (det senaste), på min MacBook Air med OS X 10.9.4 (det senaste).

Sedan i förrgår har Facebook ej fungerat på Firefox. Det ser bara ut såhär. Det fungerar precis som vanligt på andra webbläsare som Safari t.ex.

Även twitter är knasigt till och från då bilder inte alltid syns. Ibland kan den ej ladda flera tweets heller. Detta fungerar perfekt på Safari också.

Jag har testat att installera om den senaste versionen av Firefox. Någon som kan hjälpa mig med detta?
Tack på förhand!

Mvh
Citera
2014-07-01, 08:14
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JacobBeans
Har ett mindre problem med Firefox 30.0 (det senaste), på min MacBook Air med OS X 10.9.4 (det senaste).

Sedan i förrgår har Facebook ej fungerat på Firefox. Det ser bara ut såhär. Det fungerar precis som vanligt på andra webbläsare som Safari t.ex.

Även twitter är knasigt till och från då bilder inte alltid syns. Ibland kan den ej ladda flera tweets heller. Detta fungerar perfekt på Safari också.

Jag har testat att installera om den senaste versionen av Firefox. Någon som kan hjälpa mig med detta?
Tack på förhand!

Mvh

Tänkbara alternativ.

Rensar cookies och cashminnet. Se över tilläggen, te.x Adblock.
Citera
2014-07-01, 22:24
Medlem
JacobBeanss avatar
Citat:
Tänkbara alternativ.

Rensar cookies och cashminnet. Se över tilläggen, te.x Adblock.
Rensade detta, nu fungerar allt som det ska! Tack så mycket!
Citera
2014-07-01, 22:26
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JacobBeans
Rensade detta, nu fungerar allt som det ska! Tack så mycket!

Bra att det ordnades sig.
Citera
2014-07-02, 11:43
Medlem
M-9s avatar
Varför kommer det upp hela tiden när jag är inne på vissa sidor t.ex Viaplay, där det står "Tillåt Viaplay.se att köra silverlight" väljer tillåt och kom ihåg, men nästa gång man går in på sidan händer samma sak igen. Har aldrig varit så förut utan började för några dagar sen.
Citera
2014-07-02, 11:46
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Silverlight är motsvarigheten till VLC. Hämtar annars hem mediaspelaren -> http://www.microsoft.com/silverlight/ och installerar den. Förhoppningsvis så ska dessa meddelande upphöra.
Citera
2014-07-02, 13:22
Medlem
M-9s avatar
Citat:
Silverlight är motsvarigheten till VLC. Hämtar annars hem mediaspelaren -> http://www.microsoft.com/silverlight/ och installerar den. Förhoppningsvis så ska dessa meddelande upphöra.
Den har jag redan installerad, meddelandet fortsätter att komma upp.
Citera
2014-07-02, 21:00
Medlem
pyro860s avatar
Få en extra rad under adressfältet i "anpassning" av Mozilla Firefox

Halloj!

Resetade nyss FF. Jag har alltid haft adressfältet där uppe, sen google i en "tom rad" och på tredje raden mina bokmärken. Men hur fan gör man i denna nya anpassningen av Firefox?

Som bilden ungefär: http://i.imgur.com/3HM8pLP.png

Hoppas nån vet
Citera
2014-07-02, 21:18
Medlem
welcometorealitys avatar
Nu kör jag Chrome, men är det inte bara att högerklicka på tomt uppe där?

Sen bocka i Menufältet/Navigeringsfältet/bokmärkesfältet där.
Citera
2014-07-02, 21:23
Medlem
Det verkar som att det inte går att lägga till ett nytt verktygsfält i de senaste versionerna av Firefox om man inte använder "Classic Theme Restorer".
https://support.mozilla.org/sv/questions/993442
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in