Flashback bygger pepparkakshus!
2014-05-21, 00:54
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingofstyle
Vågar jag mig till en gissning på att hon härstammar från Iran?

Nja, pappan är tydligen syrian från Libanon och mamman är från Grekland.

Hur mycket är egentligen äkta med hennes utseende ?
Hon verkar ju inte direkt vara någon naturlig "skönhet"

Tänkte mest nu på löshåret, lösögonfransarna, den tunga make-upen som måste ta timmar att lägga, de förstorade läpparna, brösten ser också ut att ha blivit förstorade alternativt ett bröstlyft, hennes röv var väl heller inte lika stor förr i tiden ?
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2014-05-21 kl. 00:57.
Citera
2014-06-30, 17:53
Medlem
Idag har jag bestämt mig, jag slutar gå in på Expressen.

Jag orkar inte med att denna människa konstant ska exponeras. Vore trevligt om seriösa människor som faktiskt gjorde bra saker för vårt samhälle någon gång blev uppmärksammade istället.
Citera
2014-08-02, 02:37
Medlem
Men vad lever hon på inget vanligt jobb har hon men handlar och flashar runt? ungefär som Erica Johansson som var med i Paradise hotell för några år sen (nu syns inte hon i någon blogg hos Aftonbladet) utan kör själv med en sida som heter unemployed???
Är det inte föräldrar så måste det vara så kallade sugar Daddys eller fattar jag noll?
Citera
2014-08-02, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legoland
Men vad lever hon på inget vanligt jobb har hon men handlar och flashar runt? ungefär som Erica Johansson som var med i Paradise hotell för några år sen (nu syns inte hon i någon blogg hos Aftonbladet) utan kör själv med en sida som heter unemployed???
Är det inte föräldrar så måste det vara så kallade sugar Daddys eller fattar jag noll?

Det är väl ströjobb här och där. Har hon slutat på Stureplansgruppen?
Citera
2014-08-03, 11:25
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legoland

Hon är tillsammans med Johan "Shellback" Schuster så det finns någon betalar hennes leverne. Hon åker runt i hans Porsche Cayenne GTS i stan och är just nu på Amalfikusten med han.
Citera
2014-08-03, 18:01
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeroesSilencio
Hon är tillsammans med Johan "Shellback" Schuster så det finns någon betalar hennes leverne. Hon åker runt i hans Porsche Cayenne GTS i stan och är just nu på Amalfikusten med han.

Är det hans kontakter som har gett henne arbetet på Expressen, eller är det någon tidigare fodervärd?
Att hon skulle ha fått arbetet på Expressen på egna, icke kroppsliga, meriter är helt uteslutet.
Citera
2014-08-03, 18:14
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeroesSilencio

Ja det förklarar hennes leverne. Hon har ju inte tagit honom för utseendet så att säga...

F.ö såg jag att hon röstade F! Är hon på det klara med att hennes livsstil (leva på rika snubbar) inte riktigt går ihop med F!?
Citera
2014-08-03, 20:18
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Ja det förklarar hennes leverne. Hon har ju inte tagit honom för utseendet så att säga...

F.ö såg jag att hon röstade F! Är hon på det klara med att hennes livsstil (leva på rika snubbar) inte riktigt går ihop med F!?

Nej och synd om han som egentligen är en helt vanlig,mycket trevlig och jordnära kille som är gudabegåvad på att snickra ihop hits som spelas över hela världen. Han har ju jobbat länge med Max Martin och har honom som sin mentor, skulle kanske anamma hans tankesätt när det kommer till tjejer också då. Och välja en "vanlig" tjej som inte tar honom för pengarna och ligga väldigt lågt och aldrig synas på Stureplan och liknade ställen.
Citera
2014-08-03, 23:53
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard

Modebloggare är inte kända för att utföra några djupare politiska analyser. Det är för tillfället lite "fräckt" att rösta på FI, lite nytt och fräscht sådär, då hoppar dom på tåget. Tveksamt om hon ens kan stava till partiprogram.
Citera
2014-08-12, 22:11
Medlem
Skunkarsles avatar
Hennes "musik"-karriär får mig att på allvar önska efter en ny syndaflod.
Citera
2014-09-07, 16:50
Medlem
superkorvens avatar
Varför pratar hon genom näsan? Kan en näsoperation vara orsaken till det?
Citera
2014-09-07, 18:27
Medlem
Gallagherss avatar
Riktigt snygg är hon i varjefall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in