Citat:
Ursprungligen postat av
Baloo75
Man ska komma ihåg att de ''feminister'' som uttrycker hat direkt mot män är bara en grupp och jag tycker inte att man ska döma hela folkgruppen för det då det bara utgör en liten del. Feminismen står för jämställdhet, syftet är inte att få alla män i världen att hänga sig och ta över världen. Feministerna strävar efter en jämställd värld där alla är lika värda oavsett vilket kön man anser sig tillhöra. Skittråkigt att det händer då det får hela feminist-ideologion att se dåligt ut och i och med det så blir det fler som inte tar feminister på allvar och dömer dom och tror att dom enbart hatar män vilket inte är fallet,
Citat:
Ursprungligen postat av
Naravodomok
Jag börjar seriöst få nog av naiva feminism-apologister som
du...
"Alla andra har fel uppfattnig om feminism, jag vet bäst"
Inte nog med det, men så fort någon promille av männen skriver/gör något negativt, dumt eller hat, då jävlar ska
ALLA män straffas/indoktrineras/få skulden (
dagsfärsk exempel ), inte nog med det men nu för tiden börjar de med detta långt innan ens pojkarna kan skilja på de eller dem, för det är tydligen viktigare.
Svenska feminister borde skjutas på öppen gata, går inte att hitta äckligare eller mer hycklande människor än dessa. Ska bli roligt att se hur detta ärende hanteras, tigs säkert ihjäl eller så kommer det komma svar som Baloo75 skriver..