Postar i stort sett aldrig här så rätta mig om jag gör fel eller något..
Jag och min partner har varit tillsammans i 2 år, och jag vet inte om jag orkar fortsätta eller inte.
Jag vet inte varför, känns som om vårt förhållande har blivit så tråkigt och att det liksom går ut på att sitta inne och kolla på film, typ.
Samtidigt så älskar jag den här personen så innerligt att det gör ont att tänka på att såra honom, han fanns där för mig när jag gick igenom det tuffaste året i mitt unga liv hittils, och jag älskar honom verkligen, det är det som gör det så svårt...
Han tar mig förgivet känns det som även om jag vet att han älskar mig och det.
jag vet inte exakt vad det här beror på men jag tror att jag börjar bli lite.. rädd för att jag aldrig kommer kunna leva, festa och ha det kul, få prova på att ligga runt (inget horigt menat).
Jag blir helt enkelt helt galen på mig själv för att jag ens känner såhär, jag vill inte kasta bort ett så fint och starkt förhållande men jag börjar verkligen känna mig typ rastlös och panikslagen på något sätt..
finns det någon på fb som har varit där jag är nu och känner för att ge några tips?
Det är kaos i min hjärna just nu
Edit: Jag vet att jag borde prata med honom i fråga men vill verkligen fundera ordentligt och komma fram till något innan