2014-06-29, 22:37
Medlem
Postar i stort sett aldrig här så rätta mig om jag gör fel eller något..

Jag och min partner har varit tillsammans i 2 år, och jag vet inte om jag orkar fortsätta eller inte.
Jag vet inte varför, känns som om vårt förhållande har blivit så tråkigt och att det liksom går ut på att sitta inne och kolla på film, typ.

Samtidigt så älskar jag den här personen så innerligt att det gör ont att tänka på att såra honom, han fanns där för mig när jag gick igenom det tuffaste året i mitt unga liv hittils, och jag älskar honom verkligen, det är det som gör det så svårt...

Han tar mig förgivet känns det som även om jag vet att han älskar mig och det.
jag vet inte exakt vad det här beror på men jag tror att jag börjar bli lite.. rädd för att jag aldrig kommer kunna leva, festa och ha det kul, få prova på att ligga runt (inget horigt menat).

Jag blir helt enkelt helt galen på mig själv för att jag ens känner såhär, jag vill inte kasta bort ett så fint och starkt förhållande men jag börjar verkligen känna mig typ rastlös och panikslagen på något sätt..

finns det någon på fb som har varit där jag är nu och känner för att ge några tips?

Det är kaos i min hjärna just nu

Edit: Jag vet att jag borde prata med honom i fråga men vill verkligen fundera ordentligt och komma fram till något innan
Senast redigerad av jackapple 2014-06-29 kl. 22:50.
Citera
2014-06-29, 22:40
Medlem
r3dstars avatar
Var beredd på att du inte kommer få så trevliga svar här.
Känner du såhär så kanske ni inte är menade för varann.
Citera
2014-06-29, 22:42
Medlem
particulum1s avatar
Blir alltid förvånad när jag läser dessa trådar, det jag blir förvånad över är väl främst varför människor (du) inte diskuterar detta med personen du har ett förhållande med? Har du berättat det du skriver här för din partner? Om inte anser jag att det är det du ska göra.
Citera
2014-06-29, 22:43
Medlem
Scarabeos avatar
Tycker du ska ta ett prat med honom om hur du känner, att du är väldigt uttråkad och vill ha kul tillsammans med honom!
Citera
2014-06-29, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av r3dstar
Var beredd på att du inte kommer få så trevliga svar här.
Känner du såhär så kanske ni inte är menade för varann.

Åh, tro mig jag hänger här dagligen det är jag beredd på
Citera
2014-06-29, 22:44
Medlem
Innan du gör något: Prata ut om detta?
Sedan så kan man ju ej såra ngn om man varit ärlig.
Jag vill ej dömma dig men det låter som om du ej hunnit "leka" av dig ännu.
Citera
2014-06-29, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scarabeo
Tycker du ska ta ett prat med honom om hur du känner, att du är väldigt uttråkad och vill ha kul tillsammans med honom!

Det har jag gjort så många gånger, samma svar varje gång "att vi inte har samma intressen", dock försöker jag vara med på det han tycker är kul men får inget intresse för mitt liv tillbaka
Citera
2014-06-29, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shike33
Innan du gör något: Prata ut om detta?
Sedan så kan man ju ej såra ngn om man varit ärlig.
Jag vill ej dömma dig men det låter som om du ej hunnit "leka" av dig ännu.

Det går inte åh det är så svårt att förklara men han är så stolt och så fort man fösöker prata om något så förvandlas det alltid till någon form av tjafs, nästan debatt och så ger man upp tillslut och går hem och är arg typ.

Nä det har jag verkligen inte, var ju inte oskuld direkt när jag träffade honom men är inte så gammal så har ju inte fått göra mitt, har till exempel aldrig varit singel som 18 åring osv
Citera
2014-06-29, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jackapple
Postar i stort sett aldrig här så rätta mig om jag gör fel eller något..

Jag och min partner har varit tillsammans i 2 år, och jag vet inte om jag orkar fortsätta eller inte.
Jag vet inte varför, känns som om vårt förhållande har blivit så tråkigt och att det liksom går ut på att sitta inne och kolla på film, typ.

Samtidigt så älskar jag den här personen så innerligt att det gör ont att tänka på att såra honom, han fanns där för mig när jag gick igenom det tuffaste året i mitt unga liv hittils, och jag älskar honom verkligen, det är det som gör det så svårt...

Han tar mig förgivet känns det som även om jag vet att han älskar mig och det.
jag vet inte exakt vad det här beror på men jag tror att jag börjar bli lite.. rädd för att jag aldrig kommer kunna leva, festa och ha det kul, få prova på att ligga runt (inget horigt menat).

Jag blir helt enkelt helt galen på mig själv för att jag ens känner såhär, jag vill inte kasta bort ett så fint och starkt förhållande men jag börjar verkligen känna mig typ rastlös och panikslagen på något sätt..

finns det någon på fb som har varit där jag är nu och känner för att ge några tips?

Det är kaos i min hjärna just nu

Jag tycker bara synd om alla killar som verkligen älskar sina tjejer och låter kärleken växa. Det alla killar borde göra är att se sin tjej som en sak, en bil, en boll, en mobil osv som en objekt helt enkelt. Man tar väl hand om objektet så länge man använder det men man låter sig aldrig bli beroende av det eller utvecklar kärlek till det.

Ni tjejer tillhör en helt annan ras. ert psyke känner inga gränser. Gör slut med din stackars kille fort som fan så han inte blir sårad för att jag vet vad han går igenom. Jag har varit där men jag har lärt mig nåt värdefullt som jag tar med mig livet ut. Innan du gör slut med honom vill jag att du hänvisar honom till detta inlägg som jag skriver nu.
Citera
2014-06-29, 22:55
Medlem
Hmmmm,inte alla killar reagerar som en del här inne.
Vid en dump är det bara att tänka: det finns en MILJARD brudar där ute! 😉

Vill han ej ena tala ut? = DUMPA!
Citera
2014-06-29, 23:16
Medlem
NovaOculuss avatar
Ni har stagnerat, det finns inget fint kvar och chansen till lösning är noll.

Du lever på det som en gång byggde er relation men lider i nutiden.
Han lever på nutiden och tror sig bygga en framtid på det.

En kille som tillsammans med sin kvinna inte bygger vidare på relationen kan snart se hela skeppet sjunka.

Börja fundera på vilken framtid du vill ha när det nu börjar ta slut.

Vad blir bäst för dig?

Det gör ont tillfälligt att bli dumpad, men det är värre att dras långa vägar på en lögn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in