2014-06-29, 18:02
Medlem
Kuittsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megatron
Jonas Gardell har lika mycket att göra med homosexualitet som du som man har att göra med andra heterosexuella.

Väldigt många heterosexuella beteer sig outvecklat. Titta bara på Anders Behring Breivik. Han är ju ett lysande exempel. Tänk dig en värld där alla män beteer sig som Breivik. Vilken framtid vi skulle ha.

Jag tror du bara håller på och trollar. Sluta kladda ner tråden.
Nej, jag trollar inte.

Citat:
Ursprungligen postat av fb-1
Väldigt många heterosexuella jag träffat är både korkade och gravt störda, ska jag då dra slutsatsen att många heterosexuella är outvecklade och att det beror på deras sexuella läggning?
Fundera på vad jag menar. Väldigt många homosexuella har en psykisk störning som hindrar dem från att betee sig som män. En stor del av homosexuella är fjollor. Det anser jag vara ett handikapp eller efterblivenhet.

Edit: Syftningsfel i texten. Hoppas ni förstår vad jag menar.
Senast redigerad av Kuittsa 2014-06-29 kl. 18:05. Anledning: Syftningsfel.
Citera
2014-06-29, 18:04
Medlem
Megatrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kuittsa
Nej, jag trollar inte.

Fundera på vad jag menar. Väldigt många homosexuella har en psykisk störning som hindrar dem från att betee sig som män. En stor del av homosexuella är fjollor. Det anser jag vara ett handikapp eller efterblivenhet.

Vad du anser är väl ändå inte relevant. Hur många homosexuella känner du? Om den enda kontakt du har med homosexuella är när du ser jonas gardell på tv så förstår du väl själv att det inte är hållbara argument. Har du läst hela tråden? Läs den först innan du kommer med trams.
Citera
2014-06-29, 18:08
Medlem
Kuittsas avatar
Citat:
Vad du anser är väl ändå inte relevant. Hur många homosexuella känner du? Om den enda kontakt du har med homosexuella är när du ser jonas gardell på tv så förstår du väl själv att det inte är hållbara argument. Har du läst hela tråden? Läs den först innan du kommer med trams.
Svara med hållbara motinlägg istället för ad hominem.
Citera
2014-06-29, 18:11
Medlem
Citat:
Nej, jag trollar inte.

Edit: Syftningsfel i texten. Hoppas ni förstår vad jag menar.
Jag skulle säga att de allra flesta inte är fjollor. Att dra en sådan slutsats är snarare ett tecken på efterblivenhet.
Citera
2014-06-29, 18:13
Medlem
Megatrons avatar
Citat:
Svara med hållbara motinlägg istället för ad hominem.

Du kanske ska komma med hållbara inlägg. Eller tänker du att jag ska bemöta "ehhh jag tror att massa bögar är fjollor och då är man handikappad... ehhh vad säger ni nuu?".

När man argumenterar så måste man komma med argument som man kan backa upp med referenser. Det var du som påstod något, inte jag, så det är du som får ge hållbara argument till det du påstår.
Citera
2014-06-29, 18:18
Medlem
Megatrons avatar
Först kan du definierar vad det betyder att inte kunna vara som män.
Sedan kan du skaffa referenser som visar att homosexualitet hindrar från att uppföra sig som män.
Sen kan du definiera vad det betyder att vara fjolla.
Sen kan du skaffa referenser som visar att bögar är fjollor.
Sen kan du skaffa referenser som visar att detta leder till att man blir handikappad eller efterbliven.

Sen ska med stor engagemang bemöta dina argument.
Citera
2014-06-29, 18:21
Medlem
Kuittsas avatar
Citat:
Jag skulle säga att de allra flesta inte är fjollor. Att dra en sådan slutsats är snarare ett tecken på efterblivenhet.
En majoritet av de öppet homosexuella jag känner beteer sig mer eller mindre som kärringar inom citatstecken. Det finns helt klart ett samband mellan homosexualitet och omanligt, för evolutionen oönskat, beteende. Mindre argentum ad hominem tack.
Citera
2014-06-29, 18:23
Medlem
Megatrons avatar
Citat:
En majoritet av de öppet homosexuella jag känner beteer sig mer eller mindre som kärringar inom citatstecken. Det finns helt klart ett samband mellan homosexualitet och omanligt, för evolutionen oönskat, beteende. Mindre argentum ad hominem tack.

Vad har du källa för det då? Klaga inte på hur andra argumenterar när du bara bara kör med ignorans och känsloargument.
Citera
2014-06-29, 18:26
Medlem
Kuittsas avatar
Citat:
Vad har du källa för det då?
Livserfarenhet kanske.
Citera
2014-06-29, 18:27
Medlem
Citat:
Men jag kan lika gärna säga att alla jag vet som är öppet heterosexuella beter sig mer eller mindre som kärringar. Registrera dig på som homo/bi på en sida och se själv att de flesta inte är speciellt fjolliga.

Varför är det för evolutionen ett oönskat beteende? Det går lika gärna att teoretisera att det är fördelaktigt.
Citera
2014-06-29, 18:29
Medlem
Megatrons avatar
Citat:
Livserfarenhet kanske.

Ja det är tyvärr ingen godtagbar referens som du kanske förstår. Men du kan säkert starta en annan tråd där du berättar dina små äventyr. Dock så bidrar du ju tyvärr inte med något till diskussionen bara för att du kommer med påståenden.
Citera
2014-06-29, 18:31
Medlem
Kuittsas avatar
Citat:
Varför är det för evolutionen ett oönskat beteende? Det går lika gärna att teoretisera att det är fördelaktigt.
Om det hade varit ett fördelaktigt beteende så hade alla män varit fjollor. Kvinnor hade älskat att få en massa nya fjolliga vänner som lyssnar på dem. Enda felet är att det inte hade fötts några barn och människosläktets sista generation aldrig föddes.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in