2014-06-26, 18:07
Medlem
Noxiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Vad är din fråga egentligen?

I axlarna sätter jag min smärtgräns vid runt 3ml. Fyra fungerar, men föredrar att undvika det. I lår samt häck har jag satt sex ml utan några som helst problem, inte testat högre än så.

Du svarade på det jag frågade blir att testa sätta i låret då, se hur det känns! Tackar

Mvh
Citera
2014-06-27, 01:16
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Känns det om gyno börjar komma eller måste man hålla på och klämma på sina bröstvårtor varje morgon för att försöka avgöra om det förändrats något?
Citera
2014-06-27, 09:04
Medlem
JoliQuZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreadPirateRoberts
Som första kur:

20/30 dbol

Eller

6v 100mg testo p eOd

Vilken rekomenderar ni och varför? Är fortfarande relativt ung, och vet att desto längre man kurar, desto svårare får kroppen att återhämta sig som ung, därav de korta kurerna.

Inject före orala, alltid. Eftersom att du ställer en sådan fråga så rekommenderar jag dig starkt att läsa på lite mer än du ens överväger AAS.

Mvh
Citera
2014-06-27, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noxii
Tja!

Trycka 4 ml i ett svep nån som har erfarenhet? Drygt 700mg olika saker samanlagt. Kört 2 ml max förut

Mvh

I lår och rumpa är det inga problem att sätta 4ml
Citera
2014-06-27, 10:45
Medlem
Bombardinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Bombadill
Känns det om gyno börjar komma eller måste man hålla på och klämma på sina bröstvårtor varje morgon för att försöka avgöra om det förändrats något?

Jag kände inte ett skit. En dag var den bara där. När man känner efter ofta blir det lätt så att man börjar nojja lite "Är det inte en liten knöl jag känner?" Men när jag väl fick det så var det ingen tvivel om att det var just gyno.
Citera
2014-06-27, 10:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bombardini
Jag kände inte ett skit. En dag var den bara där. När man känner efter ofta blir det lätt så att man börjar nojja lite "Är det inte en liten knöl jag känner?" Men när jag väl fick det så var det ingen tvivel om att det var just gyno.

Så du menar att körteln gick från ingenting till utvecklad gyno över en natt?
Citera
2014-06-27, 11:00
Medlem
Mindcontrolleds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi

Tror att Bombardini menar att man ofta är blind för utvecklingen.
Citera
2014-06-27, 13:05
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
problemet är väl att när det väl börja klia så har det gått ett tag
Citera
2014-06-27, 14:51
Bannlyst
Inne i 5 veckan på testo c. Om jag byter till E om nån vecka, börjar det liksom om från vecka 1 eller fortsätter det? Det är ju byte av ester så,, men det e ganska lika endå eller hur`?
Citera
2014-06-27, 15:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Wolverine6
problemet är väl att när det väl börja klia så har det gått ett tag

Det är väl då man fortfarande borde kunna eliminera utvecklingen och tom få bort den helt? Känns ju som att 50% har puffy(fettiga bröst) och inte gyno.
Citera
2014-06-27, 15:59
Medlem
Bombardinis avatar
Citat:

Nej det menar jag inte. Jag personligen känner inte efter varje dag av just den anledningen jag nämnde.
Citera
2014-06-27, 16:41
Medlem
Citat:
Det är väl då man fortfarande borde kunna eliminera utvecklingen och tom få bort den helt? Känns ju som att 50% har puffy(fettiga bröst) och inte gyno.

Kan hålla med om dig där, en del som verkar tro dom har Gynekomasti har i regel puffy nipples, strutiga bröst som beror på fettansamlingar där!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in