I axlarna sätter jag min smärtgräns vid runt 3ml. Fyra fungerar, men föredrar att undvika det. I lår samt häck har jag satt sex ml utan några som helst problem, inte testat högre än så.
Du svarade på det jag frågade blir att testa sätta i låret då, se hur det känns! Tackar
Vilken rekomenderar ni och varför? Är fortfarande relativt ung, och vet att desto längre man kurar, desto svårare får kroppen att återhämta sig som ung, därav de korta kurerna.
Inject före orala, alltid. Eftersom att du ställer en sådan fråga så rekommenderar jag dig starkt att läsa på lite mer än du ens överväger AAS.
Känns det om gyno börjar komma eller måste man hålla på och klämma på sina bröstvårtor varje morgon för att försöka avgöra om det förändrats något?
Jag kände inte ett skit. En dag var den bara där. När man känner efter ofta blir det lätt så att man börjar nojja lite "Är det inte en liten knöl jag känner?" Men när jag väl fick det så var det ingen tvivel om att det var just gyno.
Jag kände inte ett skit. En dag var den bara där. När man känner efter ofta blir det lätt så att man börjar nojja lite "Är det inte en liten knöl jag känner?" Men när jag väl fick det så var det ingen tvivel om att det var just gyno.
Så du menar att körteln gick från ingenting till utvecklad gyno över en natt?
Inne i 5 veckan på testo c. Om jag byter till E om nån vecka, börjar det liksom om från vecka 1 eller fortsätter det? Det är ju byte av ester så,, men det e ganska lika endå eller hur`?
problemet är väl att när det väl börja klia så har det gått ett tag
Det är väl då man fortfarande borde kunna eliminera utvecklingen och tom få bort den helt? Känns ju som att 50% har puffy(fettiga bröst) och inte gyno.
Det är väl då man fortfarande borde kunna eliminera utvecklingen och tom få bort den helt? Känns ju som att 50% har puffy(fettiga bröst) och inte gyno.
Kan hålla med om dig där, en del som verkar tro dom har Gynekomasti har i regel puffy nipples, strutiga bröst som beror på fettansamlingar där!