2014-06-26, 12:51
Medlem
Hgh, igf och Insulin

Vad finns det egentligen för bieffekter med dessa preparat? Kan inte hitta några!
Citera
2014-06-26, 12:58
Medlem
infens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreadPirateRoberts
Jag och en polare har en diskussion ang. denna kille:

http://i.imgur.com/5KcMb2J.jpg

Jag anser att det han uppnått går att uppnå helt naturligt, medans min kompis säger att han har tryckt. Vad tror ni? I sådana fall, vilka prepp kan han ha använt?

Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Fullt möjligt utan steroider kan du hälsa din tjocka, otränade polare.

Som HeadOfBoo säger så är det fullt möjligt utan AAS , finns ju dem som är naturliga och har betydligt bättre fysik än den killen på bilden.
Citera
2014-06-26, 13:23
Bannlyst
Har ni något tips för att inte lyckas skära sig varje gång jag öppnat en ampull? Förstår inte vad jag gör för fel, botten håller jag med tumme och pekfingrer och jag bryter toppen med tumme och pekfinger med. Dock bara öppnat 2 st och det är alltid pekfingret som bryter toppen som får lida.

Är det ok att sätta 3 injects irad i ena låret och så byter jag till vänstra 3 och sen högra osv?
Citera
2014-06-26, 13:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ensamstark
Har ni något tips för att inte lyckas skära sig varje gång jag öppnat en ampull? Förstår inte vad jag gör för fel, botten håller jag med tumme och pekfingrer och jag bryter toppen med tumme och pekfinger med. Dock bara öppnat 2 st och det är alltid pekfingret som bryter toppen som får lida.

Är det ok att sätta 3 injects irad i ena låret och så byter jag till vänstra 3 och sen högra osv?

Byt när huden börjar kännas som plast.

Jag öppnar ampuller med en liten spritservett för att slippa obehagliga överraskningar.
Citera
2014-06-26, 13:42
Medlem
Har man tränat några år, gör för det mesta rätt vad gäller tränings- och kostupplägg, sedan avstannar utvecklingen, man tar en lättare kur, ökar kanske runt 10 %, upphör kuren med efterföljande PCT men tappar ändå de extra 10 %, har man då ganska sannolikt nått sitt "genetiska max"?
Citera
2014-06-26, 13:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av cooler85
Har man tränat några år, gör för det mesta rätt vad gäller tränings- och kostupplägg, sedan avstannar utvecklingen, man tar en lättare kur, ökar kanske runt 10 %, upphör kuren med efterföljande PCT men tappar ändå de extra 10 %, har man då ganska sannolikt nått sitt "genetiska max"?

Tappar du ALLT du byggt upp så har du antingen extremt kassa gener eller misskött allt runtomkring.
Citera
2014-06-26, 13:57
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:

ett tips är att använda hjärnan.....

Ta en tunn handduk i handen o ha den i mellan tummen ampuller o knäck bara.
Citera
2014-06-26, 14:28
Medlem
Citat:

Galenika amps har jag inga problem med

Alpha pharmas tycker jag är sämre jag tar toapapper och lindar så man får ett ganska tjockt lager sen är det bara knäcka funkar ypperligt.

Ja det är det men varför inte bara köra varannan?
Citera
2014-06-26, 16:24
Medlem
JoliQuZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Jag har möjlighet att ta blodprover varje dag (inom jobbet). Är e2 värdet just för östrot?

I princip, östradiol om man ska vara petig.

Mvh
Citera
2014-06-26, 17:11
Medlem
Som första kur:

20/30 dbol

Eller

6v 100mg testo p eOd

Vilken rekomenderar ni och varför? Är fortfarande relativt ung, och vet att desto längre man kurar, desto svårare får kroppen att återhämta sig som ung, därav de korta kurerna.
Citera
2014-06-26, 17:37
Medlem
Noxiis avatar
Tja!

Trycka 4 ml i ett svep nån som har erfarenhet? Drygt 700mg olika saker samanlagt. Kört 2 ml max förut

Mvh
Citera
2014-06-26, 17:58
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noxii
Tja!

Trycka 4 ml i ett svep nån som har erfarenhet? Drygt 700mg olika saker samanlagt. Kört 2 ml max förut

Mvh
Vad är din fråga egentligen?

I axlarna sätter jag min smärtgräns vid runt 3ml. Fyra fungerar, men föredrar att undvika det. I lår samt häck har jag satt sex ml utan några som helst problem, inte testat högre än så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in