Citat:
Ursprungligen postat av
Lagro
Blodet som fanns i bagageutrymmet var blod från när VB levde, därför faller din hypotes att VB legat död i bagageutrymmet, det var inte något likblod som fanns där.
Det har du malt om så in i helvete länge nu och inte fan blir det sannare bara för att du
trumpetar ut den här skiten i tid och otid.
Vatchareeya var död när hon låg i mördaren Kristoffer Johanssons bagageutrymme och
när jag dristar mig till att hävda den saken så har jag stöd i vad som står i domskälen.
Du däremot med ditt eviga tjafs om att det var inte något "likblod" har fan inte stöd någonstans.
Citat:
Varken KJ eller MB är gärningsmännen för VB.
KJ är gärningsmannen - det har två rättsinstanser nu slagit fast. Svårt att begripa va?
Dina inhyrda mördare förblir ett fantasifoster. Capishe?
Citat:
Det är mycket logiskt att plantering genomfördes och var en mycket enkel sak också, fanns inget större risktagande i det.
Nej, nej, min herre, det är tvärtom så in i helvete ologiskt med någon jävla blodplantering.
Det har inte hänt. Men du och andra mindre begåvade stollar kan gärna fortsätta tramsa på
om skiten. Det påverkar inte någonting i verkligheten runt mördaren Kristoffer Johansson.
Han sitter där han sitter. Han går inte fri. Inte förrän om drygt 5 år sådär.
Du och de andra som är övertygade om det här kräkets oskuld kan väl ta och besöka
honom på kåken framöver så gör ni lite nytta. Han blir säkert glad och uppmuntrad
ifall en sån kvalificerad alternativteoretiker som du skulle dyka upp med en liten blomma
eller bok eller varför inte en DVD innehållande några "Dexter"-avsnitt.