2014-06-25, 20:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DreadPirateRoberts
Hej!
Jag hade veljat få ett bättre överblick utav alla de olika preparat som finns ute på marknaden. Vad som skiljer dem åt, biverkningar osv.

Helt enkelt lära mig mer om skillnaderna mellan de olika.

Någon som vet en bra länk att läsa på mer om?

Förväntade du dig på riktigt allt serverat?

Du kan börja med att läsa fakta här på flashback, finns ett par bra trådar. Om du undrar över något så söker du på vad du undrar på google.se, finner du aldrig det du letar efter så kan du fråga i den här tråden men allt serverat, skulle inte tro det.
Citera
2014-06-25, 20:10
Medlem
En fråga angående DNP, skulle man kunna ligga stabilt på säg 200mg ED? Eller är det mer fördelaktigt att trappa upp hela tiden som de flesta gör?
Citera
2014-06-25, 21:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av poofie
En fråga angående DNP, skulle man kunna ligga stabilt på säg 200mg ED? Eller är det mer fördelaktigt att trappa upp hela tiden som de flesta gör?
Vissa säger att 200 e lite lite o därmed onödigt, men själv vet jag inte.
Citera
2014-06-25, 22:44
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackareee
Vissa säger att 200 e lite lite o därmed onödigt, men själv vet jag inte.

Nä...... 200 ed i 30-40dagar skulle jag välja alla dagar före högre dos.
Citera
2014-06-25, 23:11
Medlem
Dr.Brofessors avatar
Kort fråga som jag är osäker på. Inte min första kur och inte sista heller.

Har haft en 20 veckors testo-e kur liggandes ett litet tag eftersom jag väntat på att det eventuellt kunnat bli lite provtagningar på gymmet. För någon månad sen va polisen inne och rekade etc.
Väntade ut det och tänkte att nu är det väl lugnt, så satte första första sticket idag.

Drog iväg till gymmet och vad berättar dom? Jodå nu är det dags för provtagningar och några stycken ska bli testade.

Har några val:

Avbryta kuren vänta några veckor, frågan blir då att hur stor är risken för att man torskar efter första sticket?
Köpa en sån där löskuk och hoppas på det bästa.
Alla gym samarbetar i flera kommuner runt här, så sista alternativet är att kötta på och dra runt och träna på flera anläggningar.

Några förslag?
Citera
2014-06-25, 23:27
Avslutad
[quote=Dr.Brofessor|

Några förslag?[/QUOTE]

Hitta ett källargym eller något som inte är så kommersiellt.
Citera
2014-06-25, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Brofessor
Kort fråga som jag är osäker på. Inte min första kur och inte sista heller.

Har haft en 20 veckors testo-e kur liggandes ett litet tag eftersom jag väntat på att det eventuellt kunnat bli lite provtagningar på gymmet. För någon månad sen va polisen inne och rekade etc.
Väntade ut det och tänkte att nu är det väl lugnt, så satte första första sticket idag.

Drog iväg till gymmet och vad berättar dom? Jodå nu är det dags för provtagningar och några stycken ska bli testade.

Har några val:

Avbryta kuren vänta några veckor, frågan blir då att hur stor är risken för att man torskar efter första sticket?
Köpa en sån där löskuk och hoppas på det bästa.
Alla gym samarbetar i flera kommuner runt här, så sista alternativet är att kötta på och dra runt och träna på flera anläggningar.

Några förslag?

Någon större kedja du tränar på? Bra kontakt med personalen när de "förvarnar" dig om att kommer bli tester? Eller är det någon styrkeklubb dy kör på?

Du kan ju köra på testo p i framtiden. Mer stickande men kortare kurer och kortare spårtid.

Mvh
Citera
2014-06-26, 07:13
Medlem
Dr.Brofessors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Hitta ett källargym eller något som inte är så kommersiellt.

Som det är nu är det en större kedja, dåligt med källargym i min stad tyvärr.

Citat:
Ursprungligen postat av GlennyQ
Någon större kedja du tränar på? Bra kontakt med personalen när de "förvarnar" dig om att kommer bli tester? Eller är det någon styrkeklubb dy kör på?

Du kan ju köra på testo p i framtiden. Mer stickande men kortare kurer och kortare spårtid.

Mvh

Hyffsat bra kontakt med personalen på bägge gymmen jag tränar på. Förra året var vi ett gäng som blev förvarnade ett par månader innan när dom är kommunsponsrade testerna drog igång.
Ingen blev tagen den gången, men det sög ju verkligen att man satte första igår.

Det lutar mot att jag får köra på lite känsla här nu antar jag
Citera
2014-06-26, 07:41
Medlem
Jag och en polare har en diskussion ang. denna kille:

http://i.imgur.com/5KcMb2J.jpg

Jag anser att det han uppnått går att uppnå helt naturligt, medans min kompis säger att han har tryckt. Vad tror ni? I sådana fall, vilka prepp kan han ha använt?
Citera
2014-06-26, 08:00
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreadPirateRoberts
Jag och en polare har en diskussion ang. denna kille:

http://i.imgur.com/5KcMb2J.jpg

Jag anser att det han uppnått går att uppnå helt naturligt, medans min kompis säger att han har tryckt. Vad tror ni? I sådana fall, vilka prepp kan han ha använt?

Fullt möjligt utan steroider kan du hälsa din tjocka, otränade polare.
Citera
2014-06-26, 09:48
Medlem
JoliQuZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod
Kör jag tex 350mg testo och 350mg mast ew behöver jag ingen ai nånstans. Är östrot högt under en kur har du 2 alternativ: antingen sänka med en ai(helst aromasin) eller låta det vara sålänge man inte upplever bieffekter tills kuren är över.

Påståendet "ai ska du köra med i varje kur" kan jag bara inte hålla med om.

Det är ju lite det jag säger? Hur vet du att ditt östrogen inte är högt, tar du blodprover under kur? Att avgöra sina e2 nivåer utan blodprov är lite som att skjuta fåglar med ögonbindel... Om du tar blodprover och dem visar en normal e2 nivå för en man då är det bara att gratulera.

Mvh
Citera
2014-06-26, 10:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JoliQuZ
Det är ju lite det jag säger? Hur vet du att ditt östrogen inte är högt, tar du blodprover under kur? Att avgöra sina e2 nivåer utan blodprov är lite som att skjuta fåglar med ögonbindel... Om du tar blodprover och dem visar en normal e2 nivå för en man då är det bara att gratulera.

Mvh

Jag har möjlighet att ta blodprover varje dag (inom jobbet). Är e2 värdet just för östrot?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in